piątek, 16 listopada 2018

742. Kartkowanie z Anią

Dzisiaj trzy karteczki do zabawy u Ani :)


Wrześniowe bingo

Moja linia to polne kwiaty+kropki+niebieski.
Stempelek pokolorowany przez Agę-craft + papier od Papierowego Potwora.


Październik z haftem matematycznym

Tutaj nie mogło zabraknąć mojego ulubionego wzoru z aniołkiem - wyszedł najprostszy w swej prostocie CAS.


Listopadowe bingo

Pisząc tego posta odkryłam, że swoją kartkę zrobiłam wg wytycznych listopadowych, ale... z 2017r. do mapki. Śmiech przez łzy... na szczęście z wielkim przymrużeniem oka uda się dopasować do tabeli z bingo - niestety nie jest to żadna linia. 
Cytat/sentencja+biały+zielony


***
Kto czeka na parę wymiankową???
Melduję, że pary już są :) TUTAJ
Proszę wymieńcie się adresami i do dzieła!!!

26 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) Pięknie ubrałas obrazek :) lece sprawdzić swoją parę wymiankowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wszystkie karteczki,tego aniołka jeszcze nie wyszywałam,właściwie to nie wiem dlaczego ?:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne! Ostatnia jakos rak mnie rozweselila, moze to teb fajny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula bardzo się cieszę z tych karteczek , bo skoro nadrabiasz poprzednie miesiące to znaczy że wyszłaś już na prostą. Kartki sa cudne wszystkie nawet ta pomylona wg mapki :-) Znaczy tematy uniwersalne z przymrużeniem oka czy bez, zawsze się da dopasować :-) .
    Cudny jest ten pokolorowany stempelek , a tego matematycznego Aniołka też bardzo lubię .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki wszystkie, a ta ostatnia świetnie się wpasowała. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki a z racji tego że hafty to coś czego nie ogarnęłam to kartka z aniołkiem podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! Ten matematyczny anioł wyszedł świetnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze karteczki! Stempelek cudny ale numer 1 to haftowany aniołek.
    Miłego weekendu Ulciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko, karteczki są prześliczne, a ten aniołek chyba każdego zauroczył.
    Pędzę zobaczyć, kto jest moją parą.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znakomite karteczki Ulko.:) Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Wszystkie karteczki są Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasypałaś Anulkę ślicznymi kartkami. Na pewno jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki a ta wyszywana jest najlepsza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne kartki, jak zawsze! Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace :) Ta ostatnia, świąteczna mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze u Ciebie jest co podziwiać. Same wspaniałości:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hurtowo, ale jakościowo jak zwykle na wysokim poziomie.:) Kartka z aniołkiem zabójcza!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki!!! Cudnie wszystko dopasowałaś :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki. Gdybym ja tak umiała haftować matematycznie....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne kartki wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń