poniedziałek, 10 grudnia 2018

750. Kartka wg mapki

Dla dziewczyn, które kartkowały cały rok mapki nie sprawiają żadnych problemów.
Jednak być może są tu osoby, które boją się mapek i ten post ma na celu pokazanie, że praca z mapkami to czysta przyjemność :)
Zapraszam!

Do wykonania kartki potrzebujemy:
- klej typu "magic"
- nożyczki
- masa strukturalna śnieg
- brokat
- sizal
- gotowa baza luz zrobiona
- papier ozdobny
- wstążki lub sznurek.

Kartkę zrobimy wg mapki mojego autorstwa.

Ja użyłam gotowej bazy kartki. Możecie same zrobić bazę np. z kolorowych kartek bloku technicznego.
Z wybranego papieru scrapowego lub kolorowego wycinamy kwadrat mniejszy od bazy o 5mm w zależności od wielkości bazy. Ja pracuję na bazie 3,5x13,5cm. Użyłam papierów firmy AltairArt. Krawędzie możecie postrzępić lub zaokrąglić.


Z drugiego papieru dopasowanego kolorystycznie wycięłam cztery kwadraty o boku 5cm i postrzępiłam nożyczkami.

Następnie podkleiłam ścinkami z tekturek i nakleiłam na bazę.



Na element kołowy z mapki wykorzystałam tekturkę ażurową bombki, którą podkleiłam papierem w gwiazdki.


Następnie bombkę przykleiłam na kartkę dodając naokoło zielony sizal.  

Dodałam kokardkę ze sznurka.


Bombkę w niektórych miejscach ośnieżyłam śniegową masą strukturalną i oprószyłam brokatem.


Dodałam napis i kartka gotowa :)



Mapka jest uniwersalna możecie przy jej użyciu stworzyć kartkę na różne okazje nie tylko na Boże Narodzenie ;)

Jeśli wykonacie kartkę wg mapki to zapraszam do linkowania na blogu DIY, gdzie czeka na Was nagroda ;)


27 komentarzy:

  1. Świetny kursik Ula i cudna karta. osobiście bardzo lubię mapki. Szkoda ale czas mi juz nie pozwoli na przygotowania takiej kartki, chyba że po Świętach :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka świetna Ulka! Dzięki za kursik, pewnie coś tam według niego wymodzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie rozwiałaś wszystkie obawy dotyczące pracy z mapką osobom niepewnym i "bojącym" się takiego zadania. Twój instruktaż , porady na pewno zachęcą kilka osób do podjęcia takiej próby. Kartka bardzo udana. Gwiazda z poprzedniego wpisu też bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale się ogląda, jak powstaje tak śliczna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka :) ja z poczatku też bałam się pracować z mapką,ale po zabawie u Ciebie,stwierdziłam że mapki to bardzo fajna sprawa :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulciu, Twoje mapki są super i ta kartka też.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka , super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tutorial Uleńko, chyba się skusze bo okazało się, że zbrakło mi kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kursik i ładna karteczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Bardzo Piękna karteczka Ci Wyszła - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna kartka i fajny, czytelny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzysty kursik i wspaniała karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kursik i karteczka cudna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze ja sie tam mapki nie boje, tylko czasu na wszystko za mało:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry post. Fajna pomoc. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka, wzór można wykorzystać na różne okazje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń