środa, 19 grudnia 2018

753. Wianek z ptaszkiem

Już za klika dni będziemy świętować. Wszystko macie już przygotowane?
Ja jak zwykle jestem jeszcze ze wszystkim w lesie, a dzisiaj przychodzę do Was ze świąteczną kartką, którą stworzyłam jako inspirację dla Haft Pasji na bazie papierów Lemoncraft Yuletide. Piękne motywy wianka, gałązek i kwiatów wycięłam z papieru Vintage Time 034.
Całość dopełnia gaza.








Te piękne papiery, z których zrobiłam kartkę możecie kupić TUTAJ.


***
Dziewczyny co Waszymi wymiankami, bo dzisiaj już 19.12 - Wasze przesyłki powinny dotrzeć do 21.12..., a brakuje w linkach jeszcze 15 par...






26 komentarzy:

  1. Piękna kartka i już u mnie, dziękuję! Ula, nasze paczki dotarły i dziś postaram się dać posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka,te papiery robią całą kartkę,chyba się na nie skusze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to pisałam ale powtórzę. Prześliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka!!! Uwielbiam wianeczki na kartkach!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka z wianuszkiem wspaniała :) Na Święta prawie wszystko gotowe :) Moja i Hubki wymianka już podlinkowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko:)))bardzo Ci dziękuję za piękny prezent:))))kochana jesteś:)))buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka Uleńko! :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Papiery są faktycznie świetne... ale moje postanowienie Noworoczne , nie kupuje papierów dopóki nie zużyję co najmniej połowy z tego co mam :-). Kartka jak zawsze świetna, brawa za precyzyjne wycinanie , u mnie braki w tym temacie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, piękna......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna świąteczna kartka !
    Najserdeczniejsze świąteczne i noworoczne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna karteczka. Co do przygotowań, to podobnie do Ciebie, ciągle w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko, cudna kartka, bardzo nastrojowa.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna kartka!!! Cudne kolory i pięknie powycinane elementy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko cudną kartkę zrobiłaś :).

    Jeśli chodzi o przygotowania świąteczne, to wczoraj spędziłam w kuchni cały dzień, a dzisiaj błogie lenistwo :). Choć myślę, że poprasuję trochę do filmu wieczornego :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka:)
    Co do wymianki wszystko dotarło do mnie jak i do mojej pary - właśnie się zameldowałam do żabola:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko! Bardzo śliczna karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulcia prześliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka. Zachwyca mnie sposób, w jaki łączysz różne elementy, ja tak nie potrafię. Jesteś prawdziwą mistrzynią i profesjonalistką.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka Ulko.:) Ja dostałam przesyłkę od Alinki, a moja od 19.12 tkwi na rozdzielni, jestem w kontakcie z Alinką. Jak wstawię post to podeślę link. Pozdrawiam Ulko.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna. Zawsze urzekają mnie wianki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. super karteczka - wychodzi na to, że tylko ja nie kupiłam nowej kolekcji lemoncraft (poprawię się bo jest piękna we wszystkich projektach które oglądałam) :))

    OdpowiedzUsuń