środa, 26 grudnia 2018

756. Dziękuję

Świętowanie powoli dobiega końca...
Dziękuję za wszsytkie życzenia te wirtualne i te bezpośrednie.
Szczególnie dziękuję za kartki, które do mnie przywędrowały w tym roku od:
Ani Iwańskiej
Małgosi X
Violi
Zosi (zofiko)
Marty Borowskiej
Bogusi Matusiak
Joli Kapli
Ani z Płonących motyli
Marysi Z
Ewy Jurewicz
Ewy Staniec
Krysi Szul
Lidzi (Czarnej damie)
Agnieszki z Anioły są wiecznie zielone
Ewy Gawlik
Greenfrog
Basi (barbaratoja)
Joli (Moje zacisze)
Alinki
Szalki
Moniki ML
Moniki Blezień (Igiełki)
Bożeny (bożenas)
Ewinkinowa
Małgosi Burczyk
Kingi Słabosz
Ewci (hubka38)
Agatki Baran.

Bardzo, bardzo Wam dziękuję.

***
28.12.2018
Dzisiaj dotarły kartki od:
Reni
Teresy
Moniki (Zakleta Igiełka)
Karoliny (Bawałeniane niteczki)
Ani (nawanna)

Dziewczyny bardzo dziękuję za życzenia i pamięć :)



6 komentarzy:

  1. no a moja kartka nie dotarła od 15 rudnia ?
    super

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Sporo osób o Tobie pamiętało, Dla mnie to była Wielka radość wysyłając do Ciebie karteczkę - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj moja kartka też jeszcze nie dotarła, ale może jeszcze idzie.

    OdpowiedzUsuń