niedziela, 27 stycznia 2019

767. Zabawa z motywem_styczeń

Ewcia w tym roku zaproponowała kartki z motywem i to jest chyba jedyna zabawa w której będę uczestniczyć ze względu na chroniczny brak czasu i moje pozostałe zobowiązania.


Moja interpretacja jest bardzo prosta z pokolorowanymi domkami. 
Zrobiłam wszystkie trzy - Boże Narodzenie, okazja, Wielkanoc. 
Z "banalnym" motywem niebanalnie ;)






Uważajcie jak będziecie chciały napisać, że się Wam podobają lub nie, bo jest duża szansa, że do kogoś te kartki trafią ;):):):)

***
I taka ciekawostka 25.01.2019r. dostałam kartkę od Małgosi Zoltek za co bardzo jej dziękuję, a Poczcie Polskiej gratuluję! Małgosia Kartkę wysłała przed świętami.
Mam tez nieodparte wrażenie, że moje kartki nie do wszystkich dotarły...

30 komentarzy:

  1. Cudowne prace- takie jak lubię! A co do pp- to ja też widziałam u niektórych blogerek, które pokazywały karteczki, że ode mnie nie dostały...;-( A niektóre dostały na drugi dzień! szkoda gadać.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki świetnie wpisały się we wszystkie kartki! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z domkami i o ile w bożonarodzeniowych nie zaskakują to w wielkanocnej rzadko ten motyw się zdarza. Świetny pomysł!
    PP sprawia że odechciewa mi się robić kartek, bo napracujemy się, zapłacimy, a później nie docierają:( Też mam wrażenie że parę moich nie dotarło:(
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te domostwa :) a poczta cóż...chodzi własnymi ścieżkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, PP nigdy się nie zrozumie ;) Kartki moim skromnym zdaniem są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne!!! Zwłaszcza, że motyw domu tak pięknie się kojarzy :). A co do Poczty, to brak słów. U mnie raz paczka szła ponad miesiąc
    :(. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko "zaryzykuję" i napiszę, że kartki są nietylko śliczne, ale i niebanalne.
    Przez co bardzo mi się podobają.
    Co do kartek z życzeniami to sądzę tak samo jak Ty że niestety nie wszystkie dotarły . Nie zamierzam się jednak zniechęcić bo to fajna sprawa dostawać kartki,a jeszcze lepsza wysyłać.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te domki i jak pięknie przystrojone a domek na pisance to już mega zachwyt !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja mam wrażenie, że nie wszystkie kartki dotarły, nie zawsze da się sprawdzić. Cóż poradzić - może usługi kurierskie wkrótce staną się konkurencyjne :)))
    Świetne i bardzo pomysłowe są Twoje karteczki Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki wyszły Ci super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo piękne są te kartki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne! Domki urocze!
    Uściski Ula!

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja śmiem twierdzić, że są rewelacyjne!!!Także jak chciałaś przestraszyć to Ci się nie udało :D
    Co do PP to również obawiam się,że nie wszystkie moje karteczki dotarły. Nie wiem od czego to zależy. Przykro mi tylko, że niektóre osoby mogły pomyśleć,że o nich zapomniałam, a głupio przed świętami na blogu wypisywać listę osób do których się kartki wysłało.
    Pozdrawiam serdecznie Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Co do PP mam dokładnie takie same przemyślenia, przecież nie będę robić listy tu na blogu..., no głupio...

      Usuń
  14. Karteczki zjawiskowe poczyniłaś. Wszystkie piękne i fajnie skomponowane. Poczta czasem błądzi, to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z domem w jajku wymiata - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ryzykuję ze stwierdzeniem, że te kamieniczki są ŚWIETNE! Uwielbiam ten motyw...

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne te kartki, szczególnie bożonarodzeniowa mi się podoba - jest taka klimatyczna :))
    PP u mnie działa tak samo niestety...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula bardzo udane kartki, pomysł z tymi domkami miałaś świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki,te domki są rewelacyjne :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie mogą trafić, bo ja jestem zachwycona, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha urocze :) a poczta Polska no coz, pozostawia wiele do zyczenia, wazne ze karteczka dotarła :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne kartki Ulko, a szczególnie podoba mi się ta z sarenkami.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne i bardzo klimatyczne karteczki!

    OdpowiedzUsuń