wtorek, 12 lutego 2019

774. Wiosenne scrapuszka

Na wiosenne zapiski i nie tylko przygotowałam dwa malutkie scrapuszka, które ozdobiłam papierami Mintay by Karola. . Papiery mają dużo elementów do wycinania dzięki czemu można stworzyć kompozycję 3D. Scrapuszka kupiłam w podkarpackiej rodzimej firmie Eco ScrapbookingScrapuszka wykonałam, jako inspiracje dla sklepu Czerwony Cyrkiel.



Ze sklepu Czerwony Cyrkiel użyłam: 

P.S. Nie zrażajcie się do bloga sklepu Czerwony Cyrkiel i do grupy Inspiracyjnej na fb, ktoś nas zbanował i mamy ogromny problem, ale walczymy z tym i mamy nadzieję, że już wkrótce wszystko będzie działać prawidłowo.


37 komentarzy:

  1. Uleńko, cudne są te wiosenne maleństwa! Szczególnie ten drugi scrapuszek - śliczne papiery. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne notesiki, ze sklepu eco- scrabooking korzystam, w czerwonym cyrklu jeszcze nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie notesiki w sam raz do torebki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne są twoje dzieła. No cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko są śliczne!!! Ostatnio lubię małe prace więc Twoje scrapuszka bardzo mi się podobają :)). W małych pracach podziwiam zawsze precyzje ich wykonania i tak jest tym razem. Śliczne, wiosenne kolory :) Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenne i radosne, Ja nazywam je sklerotkami. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne maleństwa. mam chyba nawet gdzies taki jeden:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulciu, przeurocze maluszki, takie wiosenne.
    Do Eco scrapboking mam rzut beretem:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, no cudaśnie urocze. :))) Zachwycają mnie. <3 Życzę, by wszystko działało dobrze! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze maleństwa i do tego bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne maluszki w pięknej oprawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalenie podoba mi się słowo "scrapuszka" :D brzmi tak słodko :) pięknie wyszły Twoje scrapuszka! Są takie... takie, że się patrzy i się wie, że już nic im nie brakuje :)
    Papiery Mintay ostatnio zakupiłam... i mam problem... bo są tak śliczne, że żal ciąć :D :D muszą chwilę poleżeć, ja muszę się napatrzeć... i przyjdzie moment, że w końcu coś z nich zrobię :D z papierami do decoupage też tak często miewam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne notesiki,oj żebym ja umiała,to też bym zrobiła moim wnuczkom,ale niestety na podziwianiu się skończy -:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te maleństwa!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodkie są te maluchy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądają!!! Lubię takie formy do zapisywania tzw złotych myśli. Pozdrawiam Ulcia walentynkowo:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Jakie piękne maleństwa. Pachą wiosną, która zbliża się wielkimi krokami 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się zainteresować tymi papierami, bo faktycznie można z nich zrobić coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te notesiki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń