wtorek, 26 marca 2019

788. Wielkanocny pop-up

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją ostatnią inspirację, jaką przygotowałam dla Czerwonego Cyrkla. Użyłam papierów Lemoncraft oraz ITD Collection. 






Ze sklepu użyłam:

Zapraszam również na videotutorial, jak zrobić Pop-up (na filmie jest Bożonarodzeniowy pop-up - pamiętacie? Jednak idea, jak wykonać jest taka sama bez względu na temat, zatem gdyby ktoś chciał spróbować, a nie wie jak to może obejrzeć):


***
Pop upy zgłaszam na wyzwanie Tutaj:

28 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł. Może kiedyś, kiedyś się skuszę by takie cudo zrobić :) Pozdrawiam Ulcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i jak zawsze świetny kurs :) Miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kartka, takiej formy jeszcze nie robiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie świetna forma karteczki fajnie się je ozdabia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka,niby łatwa jak się patrzy na filmik ale nie mam odwagi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super ,wspaniały pomysł i dziękuję za filmik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko, przepiękny składaczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko. Pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca, cudnie wygląda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie poskładana karteczka! Kursik przejrzysty, może się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna forma! Super dobrałaś kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wielkanocny box :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne - fiolet pięknie przełamuje i uzupełnia jednocześnie całą kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda :) muszę się kiedyś zmobilizować i też takie cudeńko spróbować zrobić z Twoim tutkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny box!Kurczaki są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniala praca i z kursiku na stowe skorzystam , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze i pomysłowe to pudełeczko.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna forma. Kartka jest urocza :) Chyba miałabym problem z doborem papierów ,żeby nie przesadzić. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świety, do tej formy jeszcze nie doszłam, wydaje mi się nie do przejścia, ale uwielbiam podziwiać te boksy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczaczki niespodzianki! Świetny i oryginalny pomysł na pudełkową karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń