środa, 24 kwietnia 2019

797. Dziękuję

Dzisiaj post dziękczynny... Nie robię takich postów, bo po prostu nie lubię się chwalić tym co dostałam, ale uzbierało się tego trochę w tym miesiącu i  nie chciałabym, aby było niektórym z Was przykro. Moje stałe koleżanki prezentowe, wiedzą, że ja rzadko piszę takie posty. Ten post będzie bardzo długi, więc proszę przyszykować duży kubek ulubionego napoju i uzbroić się w cierpliwość.

Dziękuję za kartki Wielkanocne, które otrzymałam od: Małgosi X, Reni, Ewci, Violi, Ani Iwańskiej, Marysi Z, Beci, Joli Kapli, Zosi, Lidzi, Agnieszce S, Agatce Baran, Monice S., Monice ML, Alince, Karolinie, Szalce, Ani S oraz Joli z Mojego zacisza. Do Was powędrowały też kartki ode mnie - mam nadzieję, że tym razem PP nie zawiedzie, jak na BN.

Dziękuję Kasi za naszą prywatną wymiankę wielkanocną, a takie wspaniałe rzeczy do mnie dotarły.


Dziękuję Basi za wymiankę, która została zorganizowana na DIY - zrób to sam, w naszym gronie DT. Od Basi dostałam wymarzone smocze jajo, tylko smoka brak ;)



Dziękuję zespołowi Świry Rękodzieła za wyróżnienie przyznane moim zającom.
A szefowej świrów Marcie za nagrodę, którą wykorzystam już na przyszłe święta ;)

Marta dorzuciła prywatnie od siebie - papiery, piękną niciarkę i cudne kolczyki :) Co do niciarki mam pozwolenie na modyfikacje... hehee

Dziękuję Monice, u której załapałam się na rozdawajkę i w efekcie dostałam klika kawałków kolorowej kanwy do testowania :)

Na końcu szczególne podziękowania dla wszystkich wróżek - czarodziejek, które uczestniczyły w spisku urodzinowym... Ani Iwańskiej naczelnej czarownicy, która cały spisek uknuła i zajęła się organizacją, Zosi, która podjęła się trudnej misji spakowania i dostarczenia mi prezentu oraz kartek od wszystkich dziewczyn, Ewie, Violi, Alince, Dusi, Małgosi X, Ani S i Monice B. za cudowny wymarzony prezent! Jesteście niesamowite!!!! Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!


Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca :) Jeśli kogoś, gdzieś pominęłam to proszę krzyczeć, bo pamięć ludzka jest niestety z wiekiem ulotna, zwłaszcza taka, która ma ciągle jakieś problemy zawodowe..., ale nie poddaję się i mam nadzieję, że kiedyś wyjdę na prostą.

20 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś, fajnie że się nimi pochwaliłaś dzięki temu i my możemy je pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same wspaniałości otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dowody pamięci i sympatii. Miło być obdarowanym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, piękne dowody sympatii a ja ze swej strony życzę Ci aby wszystkie problemy zawodowe się rozwiązały i było już tylko fajnie miło i przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prezenty dostałaś Uleńko, gratuluję Ci serdecznie!
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dostałas wspaniałości- całe mnóstwo ! Ulcia trzeba się chwalic i dziękować. Brawa dla dziewczyn :) Niech żyją ręce od oklasków czerwone :) Jajo od Basi mistrzostwo świata- uwielbiam jej prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula super prezenty dostałaś , wszystko od serca i z wielkiej sympatii do Ciebie.
    Osobiście ciesze się ogromnie, że udało się nam spełnić jedno z Twoich marzeń. Niech Ci dobrze służy i niech powstają kolejne piękne wzory do haftu.
    Powodzenia też życzę w rozwiązaniu zawodowych problemów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty, za Twoją dobrą duszyczkę zdecydowanie Ci się nalezy :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zasłużyłaś jak najbardziej na taki ogrom serdeczności i pięknych prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, to są wszystko dowody pamięci i sympatii, ja nigdy nie brałam udziału w takich zabawach , wyzwaniach , wymiankach, ten rok postanowiłam inaczej , zaczęłam wymiana kartkowa u Kasi i może będa takie sytuacje że też wezmę udział i no i powinnam częsciej zaglądać do Was kolezanek blogowych / ale się rozpisałam/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko wspaniałe prezenty otrzymałaś! Blogowy świat jest pełen życzliwych i dobrych serc! Pozdrawiam Ciebie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie wspaniałe prezenty zawsze cieszą. A to nie jest tak, że ty się chwalisz, ty chwalisz rękodzieło innych, a to jest jak najbardziej wskazane.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty do Ciebie dotarły Uleńko. Nie wiem czy już pisałam, ale Twoja karteczka świąteczna dotarła i bardzo Ci za nią dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko, cudne prezenty - cieszę się razem z Tobą.
    PP chyba zawiodła, bo do mnie karteczka nie dotarła:(
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja z przyjemnością obejrzałam i podziwiałam podarunki - są śliczne:) Trzymam kciuki za powodzenie wszystkich Twoich spraw Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jest co podziwiać! Gratuluję Uleńko!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty otrzymałaś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się,że wzięłam udział w spisku :P a najważniejsze, że Ci się podoba :* Kartki są z serca i tak dużo bo Ty Uleńko jesteś Kochana :* Zazdraszczam tylko Zosi, bo miała przyjemność osobiście się z Tobą spotkać. Ale to jeszcze wszystko przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulo sliczne dowody sympatii !!! I sto lat spóźnione 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń