czwartek, 23 maja 2019

808. Różowe urodziny

Jako inspirację dla Papierowego Potwora wykonałam różową, prostą kartkę okiennicę na urodziny. Użyłam papierów Niedzielny poranek. Te papiery nie potrzebują wielu ozdobników, żeby wykonać kartkę. Moja została ozdobiona różowymi stokrotkami i listkami od Craft O'clock ;) Dołożyłam biedronkę i zielone półperełki.




W środku znajduje się stempel Spełnienia marzeń, a wokół niego kwiatki z zimnej porcelany.


U nas już któryś dzień z rzędu pada, pada, pada intensywnie deszcz... podtopienia i powodzie... A co u Was?


21 komentarzy:

  1. Słodkie to okienko, prognozy są okropne, no ja mam dość daleko od wody więc tylko oglądam w tv

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Ulko.:) U mnie też pada sporo deszczu, pogoda w kratkę, ale podtopienia nam nie grożą. Dziś wygląda słoneczko, może wreszcie będzie ładniejszy dzień. Życzę poprawy pogody i dobrego nastroju mimo wszystko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, romantyczna kartka. A co do pogody to u mnie też leje od tygodnia. W ogródku jest tak mokro że do połowy łydki zapadam się w błocie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka wiosenna karteczka! Prosta, ale śliczna i wdzięczna.:) Mieszkam na północy, u nas paradoksalnie świeci słońce. Kataklizmów, odpukać, brak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka karteczka :)) Ula z pogodą u mnie podobnie, bo niedaleko mamy od siebie :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna składaczkowa forma :) ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka, bardzo delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas Uleńko to samo, deszcz, deszcz i ... deszcz. Staw wylał, ryby na ścieżkach rekreacyjnych, ryby w krzakach. Dzisiaj na szczęście słonko wyszło. Deszczowa pogoda idealna do tworzenia, jednak brak słońca zniechęca. Przepraszam za gadulstwo nie na temat ale ... na mnie ,,szaro, buro i ponuro,, negatywnie działa.
    Ładne papiery robią dobrą robotę :) Muszę sobie kilka takich kartek ,,na zapas,, zrobić. Polubiłam taką formę kartki :)
    Słonecznej pogody życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna karteczka :)
    Mysle ze po każdej burzy wychodzi slonce i u nas wlasnie dzisiaj jest taki piękny słoneczny dzionek :) podsyłam go i do Was 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna i delikatna karteczka. Ciekawa forma i chyba nie skomplikowana w wykonaniu. Ogromnie mi się podoba.
    Aura za oknem u mnie również nie zbyt zachęcająca do spacerów. Pochmurno i nie wiadomo kiedy lunie deszcz. Smutny maj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Okiennica śliczna. Ciekawe połączenie kolorów - róż i taka jasna oliwka.
    U nas na szczęście spokojne.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, słodka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas sucho, kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uleńko, bardzo podoba mi się ta kartka, lubię nietypowe formy, kolor różowy i kwiaty.
    U mnie też pada non stop i jest zimno. Na szczęście San jest poniżej miasta, więc podtopienie nam nie grozi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia, ładna karteczka, ale....ja zdecydowanie wolę Twoje cudne kwiatki z foamiranu, sorki :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatnie i pastelowo - podoba mi się! :)
    U mnie właśnie przestało padać i ptaszki śpiewają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka śliczna:)Moje miasto zalała rzeka,są podtopienia.My na szczęście mieszkamy na górce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas nareszcie świeci słońce, a stempelek jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  19. a tutaj słońce o dziwo :)
    Listki bardzo fajne, świetny pomysł z dodaniem biedronki, oraz z kwiatuszkami w środku i ich ułożeniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kartka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartka Ula. Podoba mi się ta forma okiennicy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń