wtorek, 11 czerwca 2019

815. Inspiruję z ITD Collection

Na blogu Świry rękodzieła wraz z moimi wspaniałymi koleżankami inspirujemy na bazie produktów od ITD Collection.
Ja z papierów Magic garden wykonałam delikatną kartkę dla nauczyciela z podziękowaniem na koniec roku szkolnego.
Piórko pokryłam preparatem glossy accents i posypałam brokatem.  



Zrobiłam również wpis art journalowy używając papieru ryżowego z różami. Zdjęcie z małoletnim synem - cudowny czas :)



Używając pięknego papieru ryżowego  R1375 oraz szablonu ST0068 ozdobiłam notes - baza od Studio75.

Pastę z włóknami od Cadence (kupiona w Studio75) postarzyłam pastą bitumiczną.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sponsora Świrów Rękodzieła - ITD Collection i zakupów - czeka tam na Was wspaniała i profesjonalna obsługa.

Koniecznie zajrzycie na bloga Świry rękodzieła - zobaczcie, jak inspirują moje koleżanki i pochwalcie się w komentarzach linkami do Waszych prac chętnie Was odwiedzimy i je zobaczymy  :)

28 komentarzy:

  1. Wow, co za wspaniałe inspiracje. Wszystko mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne inspiracje, notes jest piękny.Pozdrawiam serdecznie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam te Wasze art journale:)))fajny pomysł na pamiątkę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula świetne inspiracje. Podobają mi się wszystkie Twoje prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boszszszszszzzzzzz... kompletna dla mnie terminologiczna chińszczyzna. No, ale wszystkie prace śliczne.Co to jest wpis "art journalowy"? Żeby robić takie cudności, to chyba trzeba mieć bardzo bogaty warsztat i niesamowitą fantazję twórczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Art journal to kreatywny zapis naszych emocji, przemyśleń czy wspomnień – nie ogranicza nas format, materiał ani żadna technika. Możemy go wykonać w taki sposób, w jaki tylko mamy ochotę, możemy użyć papierowych wycinanek, tkanin, farb, szablonów, naklejek… Może mówić o naszym najmilszym wspomnieniu minionego lata, o stanie ducha, o marzeniach i planach.
      Tutaj możesz coś o tym poczytać ;) https://blogkreatywny.pl/art-journaling-wprowadzenie/

      Usuń
  7. Wspaniałe prace Ulo! Wpis do art journala bardzo mi się podoba, piękne kolory. Za to notes jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe prace,pomysły rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulcia, wspaniale inspirujesz. Notes szczególnie mnie oczarował, ma w sobie wiele romantyzmu, który uwielbiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już na blogu świrów :) piękne prace, Ulcia jaka Ty młodzież jesteś na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zdjęcie z ponad 10 lat temu ;) syn już dorosły ;)

      Usuń
  11. Uleńko cudne prace wykonałaś :).

    Wpis do albumu, to mój numer jeden. Super wszystko połączyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne prace Ulo, podziwiam to mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale inspirujesz :) Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje, prace przepiękne! Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać do Ciebie częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Notes cudowny ... wszystkie prace Uleńko piękne ale notes wymiata (kurcze, nie mogłam znaleźć odpowiedniego słowa).

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe inspiracje. Bardzo podoba mi się notes. Intryguje mnie art journaling bo nigdy nie robiłam, Ach, ile rzeczy jeszcze przede mną. Pozdrawiam chłodno w te upały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka to dla mnie "numer jeden" w tym poście :) świetnie, elegancko skomponowana, cudownie wyważona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście wszystko mi się podoba co robisz ale notes jest zachwycający może dlatego że lubię styl retro. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie inspirujesz Ulu :) Kartka i notes mnie zauroczyły. Kolorystyka i dodatki dobrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne prace Uleńko a notes po prostu zachwycający!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne , jednak notes skradł moje serce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulcia piękne prace!! Motto genialne, zapisałam sobie :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń