piątek, 2 sierpnia 2019

823. Sierpniowe wyzwania

Dzisiejszym wpisem zapraszam wszsytkich do udziału w dwóch wyzwaniach :)

Pierwsze to Dotknij tego! na blogu Kreatywnym - należy przygotować dowolną pracę, na której będzie wyczuwalna dotykiem tekstura.
Ja jako inspirację przygotowałam pracę mocno strukturalną, a dodatkowo dodałam omszałe gałązki porzeczki.


Zgłoszenia do 31 sierpnia 2019r.

Drugie wyzwanie Marzenia w obłokach na blogu Świry rękodzieła - należy przygotować pracę w dowolnej technice, na której znajdą się chmury, obłoczki lub niebo.
Moją kolorwankę widziałyście już - dla przypomnienia :)
Zgłoszenia do 16 września 2019r.

Spróbujcie swoich sił, przełamcie swoje opory do startowania w wyzwaniach, nagrody są bardzo fajne :) Zapraszam serdecznie :)


18 komentarzy:

  1. Niebiańska praca wpada w oko :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) swietne inspiracje Ulo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebiańska kolorowanka wygląda przepięknie, super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia <3
    Ulka jest nowy SAL Olgi HDstitch, nie wiem, czy zauważyłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale moje prace to inspiracje nie zgłoszenia ;)
      Tak widziałam, zapisałam się :) Dziękuję za pamięć :)

      Usuń
  6. Niebanalne tematy, ciekawe inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyciła mnie ta mediowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie wyglądają te strukturalne karteczki, a jeszcze dodatkowo efekty dotykowe to pokarm dla zmysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, chciałam wstawić link z postem do wyzwania WAKACJE POP UP i nie mogę znaleźć żaby.
    P.S. Cudna ta praca inspiracja do Dotknij tego. Tajemnicza i baśniowa - lubię takie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulciu, bardzo podoba mi się ta "dotykowa" praca, jest taka leśna. I zachwycił mnie niebiański anioł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca, tekstura wygląda super! Anioł przepięknie pokolorowany :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! piękna, strukturalna praca. A ta głowa, to z wycisków?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło bardzo oryginalnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite prace, a ta tekstura - ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia, pomysł niespotykany i urodziwy!!! Powstaną z pewnością oryginalne prace:))

    OdpowiedzUsuń