poniedziałek, 28 października 2019

846. Mam i ja

Mam i ja! A co? Laleczkę od Justynki :) Większość z Was zna bloga Wielkie Małe Pasje, które prowadzi Justynka i szyje cudne laleczki ze skarpetek.

Laleczka jest piękna, wykonana z największą starannością i dbałością o każdy szczegół :)
U Justynki z pewnością zagoszczą dużo piękniejsze zdjęcią, pozwolę sobie wtedy zamieścić Wam linka. Laleczka przywędrowała w specjalnym dedykowanym dla niej pudełku :)

Czasami myślę, że jestem małą dziewczynką ;) Może dlatego, że jako mała dziewczynka nigdy nie miałam takiej pięknej lalki... 



Justyna nie byłaby sobą, gdyby jeszcze czegoś nie dołożyła i tak w przesyłce znalazłam coś na osłodę, coś na zimne wieczory i coś do pracy ;)


Jesienny rudasek potrzebuje imienia :) Pomożecie nadać jej imię? Jeśli macie jakiś pomysł to piszczcie w komentarzach.

Mało mnie tu teraz... Mam napięte terminy... Zawodowo... Czasowo i terminowo gonię w piętkę... 
Do zobaczenia 4 listopada ;)


23 komentarze:

  1. Śliczną lalunie dostałaś, Justynka już wiele z nas tak pięknie obdarowało. A to sama radość mieć Jej prace w swoim domu :)
    Co do imienia, to nie wiem dlaczego ale pasuje mi do niej Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulcia ciszę się, że jesienny aniołek podoba się Tobie:)) Aż moje serce raduje się o tak wczesnej porze :)))) U mnie też ciężko z czasem, a jeszcze tak szybko robi się ciemno, brrrr... Trzeba to przetrwać :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka jest absolutnie przepiękna. Te wszystkie detale... Jak opowiadam swoim dzieciom, że miałam tylko kilka zabawek jak byłam dzieckiem i byłam szczęśliwa, to patrzą na mnie zdezorientowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest, też mam i wiem że w naturze są jeszcze ładniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulka, śliczna ta laleczka, piękny prezenicik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna! Jak zresztą wszystkie laleczki Justyny.:) Proponuję: Kalina (tak mi się jakoś skojarzyło z tym czerwonym gronkiem we włosach - kalina hordowina).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna lala, a te kokardki na stopkach przesłodkie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna :) mam i ja :) i tak jak piszesz, można sie przy niej poczuć jak mała dziewczynka :) Cudne te lale szyje , wyjątkowe :) a imię- moze Wiewióreczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną lalę dostałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i takim oto sposobem znalazłaś się w tym zacnym gronie właścicielek wspaniałych lalek od Justynki 😃
    Jesienna laleczka jest śliczna.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także mam lalę od Justynki i także uważam, że dbałość o szczegóły jest po prostu powalająca :)
    Dla Twojej lali może imię to... Ania? Tak mi się jej rude włosy skojarzyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście jest przepiękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna laleczka, Ulciu. Mnie ona wygląda na Florkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna laleczka- ma nieodparty urok dzieciństwa... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale zostałaś obdarowana! Justynka to niezwykle utalentowana osóbka.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczną laleczką zostałaś obdarowana Uleńko:)
    Pozdrawiam milunio 😊🙂😗

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna laleczka i piękne prezenty:) Justynka ma wielkie serce i talent!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam i ja więc wiem jak urocze są laleczki Justynki :) Twój "rudasek" Uleńko jest śliczny i na pewno znajdziesz jakieś fajne imię.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta laleczka. Justyna to Mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna laleczka:) Może Rozalka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko laleczka jest cudowna .
    Justynka tworzy prawdziwe arcydzieła .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń