wtorek, 15 października 2019

843. Różana zakładka

Wiecie lubię zakładki chociaż ostatni rzadko sięgam po książki do czytania. Raczej siegam po nie, po potrzebuję coś sprawdzić ;)
Czytelniczo brak mojego zaangażowania nadrabia moja córka za nas obie ;)

Wędrując po Waszych blogach natknęłam się na zabawę, którą zaproponowała Bogusia i tak powstała prosta zakładka z różami :)

Ksiązka "taka se" dobra do zrobienia zdjecia, bo jest duża bez kolorowych obrazków ;)


Zakładkę zagłaszam do zabawy Bogusi Tutaj


25 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio bardzo mocno zaniedbałąm czytanie. Chyba potrzebuję rozciągnąć dobę o kilka godzin, wtedy jest szansa, że dam ze wszystkim radę. Zakładka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka. Ja też opuściłam się nieco w czytaniu, ale staram się jak mogę. Zakładki kocham miłością niezmienną :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny rózany wzór, śliczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale pięknie się prezentuje :) śliczny wzór wybrałaś, idealnie nadaje się na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko, zakładka prześliczna - róże to jednak są róże :) Dziękuję za Twój i Córci udział w mojej zabawie :) Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna zakładka Uleńko !!!
    A u mnie odwrotnie hi hi,nie mam czasu zrobić zakładek,które tak uwielbiam bo za dużo czasu spędzam przy czytaniu 📚 😉
    Pozdrowionka 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Na punkcie zakładek to ja mam niezłego bzika :-) lubię robić i lubię je darować.
    Twoja różana wyszła extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna zakładka, ja rzadko cos działam w temacie zakładek .... Ale z czytaniem teraz lepiej, karmie mała i przy okazji czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny papier.
    Przypomniałaś mi, moja różana zakładka leży i czeka na pokazanie ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakładka!!! Zakładka to moim zdaniem świetny prezent, taki od serca a przy tym nie zobowiązujący.
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słońca:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna zakładeczka. Lubię motyw róż więc tym bardziej mi się podoba. Zachęcasz, może i ja zrobię? Tylko nadrobię zaległości. Piękny dzień dzisiaj, nie siedź w domu, wyjdź na spacer!!! Ja już byłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna różana zakładka - u mnie też trochę kiepsko z czytaniem (doba jest za krótka :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzieciństwie pożerałam książki, potem coraz mniej i mniej czytałam ...... zakładek nie robię bo mam kilka (a jak czytam to i tak bilet między strony wkładam). Podoba mi się Twoja zakładka, bardzo mi się podoba ... i te ,,dyndadełka,, koralikowe też :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest :) ale super pomysł na te koraliki zwisające, aż zgapię jak będę robiła zakładkę :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko, cudna zakładka, bardzo romantyczna, uwielbiam takie.
    To chyba podręcznik czarnej magii i to dla zaawansowanych:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna! Prosto i praktycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosta ale ładna:)))No ja zamiast coś robić to bym tylko czytała:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj w klubie tych, którzy zaniedbali czytanie, ale już wymieniłam książki w bibliotece i mam zamiar zaległości nadrobić. Zakładka śliczna. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulcia zakładka jest cudna! Piękne te róże!:)) Ślicznie wykończyłaś zakładkę - bardzo podobają mi się te maleńkie koraliczki :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest, na róże zawsze miło popatrzeć :)
    Uściski Uleńko.

    OdpowiedzUsuń