niedziela, 14 czerwca 2015

124. Wyniki candy

Dziękuję za tak liczny udział w moim candy urodzinowym. Mam nadzieję, że będziecie też zaglądać do mnie po ogłoszeniu wyników ;)

Komentarzy pod postem urodzinowym było 45, ale jedna osoba była dwa razy. 
Osoby biorące udział w losowaniu w kolejności zgłaszania się:

Jak pamiętacie do nagrodzenia mamy, aż trzy osoby :)

Pierwszą osobą, która wygrywa jest osoba z numerem 17 - jest to suma cyfr daty, w której mój blog obchodził roczek = 12.06.2015 r.
Dwie kolejne osoby zostały wyłonione w drodze losowania:



Wylosowane numery to 31 i 1. Jednakże, ze względu na to, że blog pracowniapatrycjiicks.blogspot.com  oraz konto użytkowania Patrycja Icks zostały usunięte, nie mogę nagrodzić osoby z numerem 31 - candy było dla osób aktywnie prowadzących blog.

Odbyło się więc jeszcze jedno losowanie:



Ostatecznie osobami, które dostaną ode mnie paczki niespodzianki są:

hubka38
Anek73 
Agatrix  

Gratuluję wygranym i proszę o przesłanie adresów do wysyłki.

***
Proszę nie dziwcie się, że pomiędzy losowaniami jest taki odstęp... nic nie jest naciągane, ani kombinowane... wygrały osoby, które w pierwszym i drugim losowaniu wygenerował automat... po prostu pomiędzy jednym, a drugim losowaniem czytałam Wasze komentarze i sprawdzałam, czy wygrane osoby spełniły warunki...

20 komentarzy:

  1. Gratuluje wszystkim:) I dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dzięki za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale się cieszę!!!!!!!!!1 Hip hip hura!!!!!!!!!!:-D ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranym i dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i jestem bardzo szczęśliwa że udało mi się wygrać - fakt, że w dogrywce ale to nic.
    I na bank będę zaglądać podziwiać twoje xxxxx :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za wspólną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zabawę a dziewczynom Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranym i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje , dzięki za wspaniała zabawę , zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczynom, którym się udało serdecznie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:)
    Będę na pewno zaglądała:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla dziewczyn ! Ula serdeczności dla Ciebie na blogowe urodzinki. Wielu pięknych prac i radości z prowadzenia bloga. Dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dziewczyny!
    Ula, dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratki dla zwycięzców :-)

    OdpowiedzUsuń