niedziela, 3 stycznia 2016

221. Kartki Boże Narodzenie 2016

Zapraszam do robienia kartek bożonarodzeniowych przez cały rok. Wiem co sobie pomyślicie dopiero pisała, że nie będzie brała udziału w żadnych zabawach, a teraz organizuje u siebie... Tak napisałam, ale miałam na myśli długoterminowe zabawy wymiankowe, natomiast ja proponuję Wam robienie kartek dla siebie bez żadnych większych zobowiązań. Pomysł powstał pod wpływem impulsu i za podszeptem wspaniałej osoby ;)
Wiem, że w ubiegłym roku takie zabawy były organizowane, ale nie miałam przyjemności w nich uczestniczyć.

Zasady zabawy są takie:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące bloga.
2. Zapisy od dzisiaj do 15 stycznia 2016r.
3. Zapisy pod tym postem w komentarzu.
4. Na blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
5. Wykonujemy jedną kartkę na miesiąc - tym sposobem w grudniu będziemy mieć ich 12, jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej nie ma problemu :)
6. Technika pracy dowolna zależna od Waszej kreatywności (kartki możecie tworzyć z wszystkiego co Wam przyjdzie do głowy :) nie muszą zawierać ani jednego xxx, mogą być całe z papieru). Pierwszego dnia miesiąca podam wytyczne na dany miesiąc.
7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej. 
8. Zdjęcia swoich prac przesyłacie na mój adres e-mail najpóźniej w ostatnim dniu danego miesiąca.
9. Drugiego dnia miesiąca opublikuję notkę z Waszymi pracami.
10. Spośród osób uczestniczących w zabawie, które wywiążą się z powyższych punktów 1 grudnia 2016r. wylosuję jedną osobę, dla której przygotuję świąteczną niespodziankę :)
11.  W dniu 1 grudnia spośród osób, które wyrażą taką chęć wylosuję pary i w parach wyślecie sobie grudniową karteczkę. Ten pkt. nie jest obowiązkowy.
12. Karteczki możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :) 


Ponieważ pojawiło się pytanie odnośnie wytycznych do kartek to będą one bardzo proste :) i tak na pierwszej kartce musi znaleźć się coś czerwonego :)

Wytyczne do kolejnych kartek będą podawane przy podsumowaniach i będzie to tylko jeden element, jaki kartka będzie musiała zawierać reszta zależy od Was :)

Zmiana regulaminu w dniu 03.05.2016r.
Od maja każda chętna osoba, która chce wykonać karteczkę według wytycznych może przyłączyć się do zabawy w dowolnym czasie, wykonać i podlinkować karteczkę.

Kartki będą tworzyć:
1. UlaK
2. Agnieszka
3. Anna Maksymiuk 
4. Ewunia
5. Monika Blezień
6. Elunia 
7. Bozenas
8. Mlenka
9. Kgosia
10. Ulcia
11. Viola M.
12. Magda Wo
13. Xgalaktyka
14. Elżbieta K
15. Małgorzata Burczyk
16. Tina J
17. Iwa F
18. Bogusława Matusiak
19. karitsa@
20. misiek77
21. Judyta Z.
22. Anna Iwańska
23. Izabela Hebda
24. Świat według Basi
25. Danka Witkowska
26. Czarna dama
27. Kasia :)
28. Moje szalone ja
29. Bożena G
30. agnieszka wardzińska
31. Jadwiga Kluczyńska
32. Alina
33. Danuta Kielar
34. barbaratoja
35. Marta Borowska

127 komentarzy:

  1. Ula,chętnie bym się zapisała ale do karteczek mam dwie lewe ręce:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też tak wydawało :) czasem wystarczy spróbować :) a w przypadku osób haftujący i dziergających wystarczy coś ładnego stworzyć, ładnie przymocować do bazy i kartka gotowa :)

      Usuń
  2. Tak, tak, tak :)
    Banerek zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miało nie być żadnych zabaw w tym roku, a tu proszę ledwie 3 stycznia a ja do drugiej się zapisuję. :) wszelkich formalności dopełnię gdy będę miała dostęp do komputera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo swoich postanowień dołączyłaś do zabawy :)

      Usuń
  4. Powodzenia, ja w tym roku rezygnuję z takich drobiazgowych projektów, aby mieć więcej czasu na swoje ukochane kolosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu :) ja do kolosów jeszcze nie dorosłam ;)

      Usuń
  5. Ula a kartki muszą być haftowane xxx czy mogą być inne techniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika dowolna :) zaraz dopiszę :)

      Usuń
    2. w takim razie dopisz mnie, proszę do listy.

      Usuń
    3. Już dopisuję :) Cieszę się, że się zdecydowałaś :)

      Usuń
  6. Zawsze mam stracha przed robieniem kartek w obawie, że coś popsuję. Wraz z nowym rokiem zdecydowałam, że przegnam stary ;-)
    Zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko, że zdecydowałaś się do nas dołączyć :) z pewnością stworzysz coś pięknego :)

      Usuń
  7. co prawda mam w planach coś podziałać w kareczkach, ale do kolejnej zabawy już się dopiszę- wybacz, ale doba za krótka, za to z ogromną ochotą będę Wam kibicować:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. A już miałam się nie zapisywać, ale tak kusisz... w końcu miałabym komplet kartek na święta :P
    Muszę to przemyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokibicuję am bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korci mnie ta zabawa, oj korci:) Czy "coś czerwonego" to może być też baza kartki? I czy mogę wykorzystać hafcik, który już pokazywałam, ale nie został zagospodarowany?

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak :) czerwone to czerwone i możesz wykorzystać to co nie zostało wykorzystane, a jest do zagospodarowania, czyli np. hafcik :)
      Chodzi bardziej o to, żeby faktycznie robić z nami kartki, a nie pokazywać swoje wcześniejsze prace :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że się jednak zdecydowałaś :)

      Usuń
  10. Dobrze,to i ja się zapisuję:))obiecałam Magdzi,że w tym roku dostanie na święta kartkę zrobioną przeze mnie ,więc staję do wyzwania:))))..a jak się zrobi więcej to zawsze znajdą swoje miejsce:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko pytanie-nie publikujemy ich na swoim blogu tylko przesyłamy Tobie -tak?

      Usuń
    2. Kartek świątecznych nigdy za dużo :) dziękuję, że zgłosiłaś się do zabawy :)

      Usuń
    3. Jak chcesz to możesz sobie opublikować, to zależy od Ciebie, nie jest to wymóg zabawy. Przesyłasz do mnie, a ja będę robić co miesiąc takie podsumowanie.

      Usuń
    4. dziękuję :)już wszystko wiem...hm no prawie:))

      Usuń
  11. Ula i jak tu nie przystąpić do zabawy :) zapisz mnie, banerek powieszę u siebie jutro

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zgłaszam, bo przed świętami zawsze brakuje mi czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed światami zawsze na wszystko brakuje czasu :)
      Fajnie, że do nas dołączysz :)

      Usuń
  13. No i tym sposobem na koniec roku będziecie mieć pokaźną kolekcję karteczek :)
    Ja niestety nie dołączę bo u mnie z terminami kiepsko, ale kibicować będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodzi :) Kibiców też potrzebujemy :)

      Usuń
  14. o, to i ja się zapiszę z przyjemnością.
    Od lat obiecuję sobie, rozpocząć produkcję kartek co najmniej miesiąc wcześniej, a życie sobie drwi, leniem kusi i potem zostaje jedynie nocy zarywanie. Za stara już na to jestem, a i kartek w każdym roku do zrobienia przybywa. Niech mam miłego bata...
    Pytanie, czy kartki muszą posiadać element xxx czy tez można ograniczyć się li wyłącznie do papierów?
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się skusiłaś :) pkt. 6 mówi, że technika pracy dowolna :) nie musi zawierać xxx, moje kartki też nie wszystkie pewnie będą zawierać xxx w zależności od czasu i pomysłu :)

      Usuń
  15. Zabawa bardzo kusząca :D niestety nie zapisuję się, bo wiem, że z małym bobasem na stanie nie dam rady :/ ale będę obserwować Wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No mnie tu przecież nie może zabraknąć , banerek już na stronce a wzorki podrukowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :) wiedziałam, że się skusisz :)

      Usuń
  17. a ja z chęcią się dopiszę, decoartm.blogspot.com ps jestem tu pierwszy raz, ale mm nadzieję byc stałym bywalcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zaryzykuję,co mi tam :)
    Taki piękny banerek stworzyłaś do tej zabawy...że grzech go, na blogu nie pokazać :)
    Dopisz mnie Uleńko do zabawy...aja już na blogu linkuję :D
    Uściski słoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna zabawa,ale w tym roku staram ograniczyć ilość zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula, tak kusisz, że się zapiszę :)) Fajnie będzie w lecie, robić kartki na zimę ;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Ulu, zapisuje się i ja, choć nie wiem jak wyrobię czasowo, ale spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech...kusicielko pomysł mi się podoba i zgłaszam się jeśli można :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopisuję się do listy :)
    Super pomysł, gdy zacznie się już teraz to grudzień nas nie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) już wpisuję Cię na listę :)

      Usuń
  24. Chętnie się dołączę do zabawy :)
    Potraktuję to jako mobilizację do bieżącego uzupełniania bloga.. Dłubię na co dzień, ale mało co umieszczam :)
    Pozdrawiam i proszę o dopisanie do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak szaleć to szaleć, zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna zabawa i tak planuję pobić Świąteczne hafciki więc czemu kilku nie wykorzystać na kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że przyłączasz się do nas do zabawy :)

      Usuń
  27. Tak się składa , że u siebie mam podobna zabawę, nie wiedziałam nic o Twojej wcześniej . A nawet nam sie zgrały terminy publikacji :-).
    Akurat moja kartka na boże narodzenie ma malutkie czerwone akcenciki , więc postanowiłam dołaczyć i ja U Ciebie z moimi karteczkami .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że postanowiłaś dołączyć :) fajny zbieg okoliczności ;)

      Usuń
  28. Ula super pomysl, chetnie wezme udzial.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uleńko jeden miesiąc nauki karteczek mam już za sobą ,także spokojnie piszę się na takie wyzwanie,bo kartek nigdy dość,a ja sobie obiecałam że w życiu nie kupię już żadnej tylko będę sama robić .
    U powyższej Ani już się zapisałam ,także pzyjemność i do Ciebie dołączyć .
    Pozdrawiam cieplutko i w wolnych chwilach zapraszam na moje Cykliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku dwie musiałam kupić i nie mogłam tego przeboleć... stąd ten pomysł :)
      Zaglądnę do Ciebie z pewnością :)

      Usuń
  30. Właśnie dziewczyny mi doniosły, że u Ciebie podobna zabawa jak u Ani, czy Inki. A ci tam i do Ciebie się z miłą chęcią zapiszę. Co prawda już kartki dla wyżej wymienionych dziewczyn już zrobiłam i pokazałam, dorobię więc jeszcze jedną do Twojej zabawy. Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe jak dorzucę ją potem do tego samego posta? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) możesz dorzucić do tego samego posta :)

      Usuń
    2. Ja tez chce się zapisac- może w tym roku uda mi się zaczac i doprowadzić tą zabawę do końca - nie wiem jak umieszcza się banery na blogu ???

      Usuń
    3. w blogerze musi wejść w układ dodaj gadżet - wybierz obraz pojawi się okno, i tam trzeba uzupełnić pola :) jak sobie nie poradzisz pisz do mnie to Ci ppomogę

      Usuń
  31. Hej ...to i ja się zdecyduję :) powinnam wytrwać ,chociaż pracy na ten rok dużo ;) ale co tam ..zawsze jeszcze noc zostaje,a karteczki potem się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zapisuję. Banerek już umieściłam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie brałam nigdy udziału w takiej zabawie więc chętnie dołaczę do listy uczestników. http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ponieważ muszę zrobić ich dużo, dużo więcej ponad dwunastkę, to z przyjemnością podejmę wyzwanie; zawsze mi ich brakuje. Pozdrawiam cieplutko a wszystkim życzę powodzenia w zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką radością dołączam do Twojej zabawy. Ale muszę powiedzieć otwarcie: ja się uczę robić kartki i daleko mi do osób kartkujących, proszę wszystkich więc o wyrozumiałość dla moich wytworów. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Banerek już porwałam, zapisuję się, bo i tak muszę zrobić sporo kartek, by nie zabrakło jak w ubiegłym roku. Skoro Iza da radę, to i ja muszę się postarać. Przyjmiesz mnie do zacnego grona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Danusiu :) z największą przyjemnością :)

      Usuń
  37. Jeszcze ja, jeszcze ja , ja też chcę się zapisać.
    Aż w trzech miejscach będę bawiła się robiąc karteczki. w związku z tym mam pytanie - czy karteczki zgłaszane do Ciebie można też zgłaszać w innych miejscach?

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuje się :) jak zabawa to zabawa :) zaraz umieszczę banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. chyba mój post znikł ....lub po zatwierdzeniu :) ale do zabawy ustawiam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja bym dołączyła do zabawy jeśli jeszcze można:)

    OdpowiedzUsuń
  41. to i ja wreszcie się dopiszę :D próbuję już od 3 dni... ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Może i ja się zapiszę ,... będzie to dla mnie motywacja i duży kopniak aby powrócić do xxx.Powalczę sama z sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mnie zabrakło na liście ....Jakoś się nie odnalazłam ... :/

      Usuń
    2. Jesteś na liście pod postem nr 226 :) tam jest kompletna lista pod nr 38

      Usuń
  43. Wprawdzie już po terminie, ale czy mogłabym się jeszcze dopisać? Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja jestem po terminie, czy mogę dołączyć do zabawy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Agatko dopiszę Cię:) lista w poście 226

      Usuń
  45. Ja nie jestem karteczkowa ale będę Wam kibicowała i podziwiała:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj jaka szkoda, że trafiłam tu dopiero dziś:( Przegapiłam zabawę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli bardzo chcesz i się wyrobisz z karteczką do 31 stycznia to mogę Cię dopisać, dopisałam już dwie osoby to mogę i trzecią :)

      Usuń
    2. Do 31 stycznia na pewno się wyrobię:) Czy co miesiąc trzeba brać udział w wyzwaniu?

      Usuń
    3. To jeśli można to ja się z lekkim poślizgiem zapisuję:)

      Usuń
    4. ok, to dopisuje Cię, lista w poście 226

      Usuń
    5. Super:) Po weekendzie zabieram się za tworzenie karteczki z czerwonym:) Banerek już na dole mojego bloga

      Usuń
  47. ojej przegapiłam a też bym chciała się zapisać . Bardzo proszę :-) Mogę jeszcze /.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dopisuję karteczka do 31 stycznia, lista w poście 226

      Usuń
  48. Oj bardzo dziękuję :-). Wkleję banerek na bloga i już lecę robić karteczkę :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mogę jeszcze dołączyć? Opanowała mnie karteczkomania i tak z rozpędu zrobiłam już karteczkę na Twoją zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dopisuję karteczka do 31 stycznia, lista w poście 226

      Usuń
  50. Szkoda, że się spóźniłam:( Pozdrawiam i życzę fajnej zabawy: )

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja zgłosiłam swój udział ( nowe reguły ) ale zapomniałam się zapisać ( skleroza ) szybko naprawiam błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszałam chęć udziału trochę wcześniej, ale dziś oficjalnie dopisuję się do karteczkujących i biegnę pisać posta :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uleńko to i ja spróbuję swoich sił i chciałabym się zapisać do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I na koniec dołączam i ja :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam w 2017r. na II edycję :)

      Usuń