Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (150) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (179) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) Monika Blezień (40) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (4) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (2) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (33) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

niedziela, 21 czerwca 2015

131. Muffinki wg wzoru Moniki Blezień cz.2

Nie pokazałam Wam ostatnio jednokolorowych muffinek, ponieważ czekałam na podstawki, które w końcu dotarły.
Wzór muffinek zaprojektowała Monika, znana w blogosferze, jako Igiełka.

Po konsultacji z Moniką pojawiły się jednokolorowe muffinki, ale kto powiedział, że jednokolorowe to koniecznie muszą być czarne...
Aida 16ct, ecru
2 kolory, mulina DMC
Kolory wg UliK
Wzór autorstwa Moniki Blezień

A tutaj już w podstawkach :)

Miałam trochę problemów z tymi podstawkami, ale jakoś sobie poradziłam...


A tak mogą wyglądać oprawione i powieszone na ścianie...





I która wersja muffinek bardziej Wam się podoba? 

18 komentarzy:

  1. Te jednokolorowe jakoś bardziej kojarzą się z lodami, tak bym je odebrała, gdyby nie pisało muffinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie po Twoim komentarzu popatrzyłam na hafty inaczej i też zobaczyłam lody ;)

      Usuń
  2. Są naprawdę urocze :) Ładnie wyglądałyby w pastelach - zieleń, róż i żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kolory można dobrać sobie wg uznania :)

      Usuń
  3. Mi się bardziej podobają te kolorowe ale te jednokolorowe też mają w sobie urok :) A ztymi podkładkami to zawsze męczarnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja walczyłam z nimi pierwszy raz i rozczarowałam się strasznie...

      Usuń
  4. Jak by każą w innym kolorze zrobić....ale kolorowe chyba ładniejsze...sama nie wiem- świetne wszytskie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :) mojej córce też bardziej podobają się kolorowe ;)

      Usuń
  5. Śliczne :) Bardzo pasują do tych podkładek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się skojarzyły z lodami :))) A na podkładkach wyglądają super :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi sie bardziej podobaja te kolorowe i jestem szczesliwa, ze stalam sie ich posiadaczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi... ja też jestem szczęśliwa, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie oprawione zdecydowanie lepiej wyglądają :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) można je w różny sposób zagospodarować :)

      Usuń
  9. Wszystkie muffinki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń