piątek, 8 kwietnia 2016

291. Kwietniowe urodziny

W kwietniu w Całorocznej wymiance urodzinowej u Reni swoje urodziny obchodziła Agata (pisałam o tym tutaj) i ja. Wybaczcie mi, ale jakoś nie mam dzisiaj nastroju na rozpisywanie się. Zdjęcia powiedzą same za siebie. Na dzień dzisiejszy dotarły do mnie przesyłki od (w kolejności nadejścia):



Nie wiem czy przesyłka jest w całości, ponieważ przyszła rozerwana...






Dziewczyny serdecznie dziękuję za przesłane prezenty, a przede wszystkim za terminowość!

***
 Jestem ostatnią solenizantką i na mnie kończy się zabawa. Zamykam więc wymiankę urodzinową. Wszystkich solenizantek biorących udział w zabawie było 15. 
Bardzo dziękuję Reni za zorganizowanie wymianki.

***
Tylko jedna osoba z pozostałych ośmiu skontaktowała się ze mną. Dziękuję Ci Małgosiu.

***
12.06.2016. Małgosia


13.03.2016 Anulek



18.06.2016 Agatrix



19.04.2016 Mariola G

26.04.2016 Amaretto




33 komentarze:

  1. Piękności Ulka! A ja za swoją bardzo Tobie dziękuję- jest urocza :))) Pozdrawiam z wiosennym podmuchem ciepłego wiaterku :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula spóźnione życzenia urodzinowe i paczuszka ode mnie jutro wyrusza, przepraszam ale od świąt zmagamy się z chorobami i mimo że lubię być terminowa niestety nie dałam rady;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i informację :) Każdy z nas ma życie prywatne, rodzinę, pracę i wszystkie problemy, które się mogą przytrafić. Ja to rozumiem :) Będę świętować kolejny tydzień ;)

      Usuń
  3. a mimo wszystko to miłe dostawać prezenty,piękne są

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale wspaniałe prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty fajne, szkoda tylko, że nie wszystkie otrzymałaś :( A może pozostałe osoby jeszcze się zreflektują i wyślą (wszak swoje upominki otrzymały?!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Małgosiu, że otrzymały...

      Usuń
    2. Rrszta dojdzie do Uli bo inaczej uczestniczki zobaczą co to moja złość :)) a tak poważnie to jako organizatorka wiem ze zaesze się wywiązują tylko z czasem na opak :))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Ja na razie wierzę, że dotrą...

      Usuń
  6. Spóźnione ale szczere życzenia przesyłam:)
    a prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty otrzymałaś, szkoda ze nie od wszystkich :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :-) Wszystkiego co najlepsze życzę! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleczko i to właśnie jeden z powodów dla którego zrezygnowałam z blogowych zabaw, tylko indywidualne wymianki, nie sumienność niektórych dziewczyn była nie do zniesienia........ściskam mocno i życzę Marzeń do spełniania Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mozr i otganizatorka byla malo konsekwentna.
      Ja tam wierzę w ludzi

      Usuń
    2. Ja niby też... po wymiance imieninowej zmieniłam zdanie... tutaj zobaczymy :) na razie wierzę, że będzie ok :) w tej wymiance dziewczyny raczej się wywiązywały czas pokaże

      Usuń
  10. Ulu spóźnione ale szczere przyjmij życzenia wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń. Prezenty śliczne, na pewno moc radości przyniosły. Oby pozostałe także dotarły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty! Pozwól, że ja przyłączę się do życzeń - dużo szczęścia i spełnienia marzeń. I koniecznie uśmiechu każdego dnia. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oby ten uśmiech zagościł każdego dnia :):):)

      Usuń
  12. Również ode mnie spóźnione życzenia:-) mam nadzieję że po niedzieli pozostałe paczki dojdą:-) pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja do Ciebie zaglądam od dawana :)

      Usuń
  13. Bardzo ładne prezenciki :) Dziękuję za wyrozumiałość. Mam nadzieję,że będziesz miała komplet.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe przesyłam :* Duuuuuużooooo zdrówka :* Szczęścia :* Miłości :) Weny nieustającej i spełnienia marzeń :)
    Piękne prezenty dostałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana teraz dopiero tu dotarłam, prezencik jest w całości, ale wkurzona nadal jestem

    OdpowiedzUsuń