poniedziałek, 18 kwietnia 2016

296. Kartkowy kwiecień

Dzisiaj kartki do wszystkich zabaw, w których staram się brać udział w jednym poście zbiorczym z dużą ilością zdjęć ;)

Karki przez cały rok u Ani

Kartka zimowa.
 Nie za bardzo jestem z niej zadowolona. Zaspa śniegowa jeszcze jeszcze, ale padający śnieg wyszedł kiepsko...
Kartka wielkanocna.
 Papier na bazie ma bardzo jasny zielonkawy kolor, nie udało mi się tego koloru uchwycić.
Kartka okolicznościowa.
 Bardzo prosta kartka urodzinowa lub imieninowa.
A to Aniu dla Ciebie :)

U Ewuni scrapujemy przez 9 miesięcy - w tym miesiącu:
Miał być notes, a jest taka kartka. Jestem z niej bardzo zadowolona :)


U Inki w kwietniu święta w nietypowych kolorach... 
Z tym wyzwaniem miałam największy problem. Ostatecznie powstała taka karteczka:
 Nie wiem czy do końca wpasowałam się w kolorystykę...
I to by było na tyle :)

30 komentarzy:

  1. Ula bardzo mi się podobają wszystkie Twoje karteczki na wszystkie zabawy, najbardziej chyba kropki z krateczką . W zimowej świetny jest ten bałwanek z jelonkiem , w wielkanocnej urocze są te różyczki. Okolicznościowa skromna ale zarazem elegancka i fajne te motylki. A nietypowe kolorki są nietypowe. Więc jak dla mnie wszystkie zabawy zaliczone na szósteczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Wdzięczne, pełne uroku karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany julek ;)) ale kolorowo i twórczo ... w sumie na każdą porę roku :)) Podziwiam i pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki - bardzo różnorodne i kolorystycznie, i tematycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna gama karteczek powstała. Pierwsza klasa wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kartki, zbiór się powiększa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! bardzo pomysłowe kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpasowałaś się idealnie w kolorystykę ,wszak każdy kolor wiele odcieni ma ;-)Pięna pastelowa bombka i gwiazdkowe tło :-)))Tercet też zachwycający ,bajeczny jelonek ,delikatna oprawa pisanki i piękna kwiatowa grafika na imieninowej :-)))
    Połączyłaś też pięknie kolorystycznie kropki z kratką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, piękne karteczki stworzyłaś. Reniferek zaczepiający baranka jest taki milutki! Kartka wielkanocna i okolicznościowa takie eleganckie w swej prostocie - bardzo mi się podobają. Co do kartki, która miała być notesem:) to Twoje zadowolenie jest w pełni słuszne. I ta ostatnia - taka pastelowa i delikatna... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No pewnie, że się wpasowałaś, Ewinka ma racje! Tyle różnych wyzwań, kropki, kratki, kolory.. nie łatwe to zadanie. Tym bardziej podziwiam a wrzos i żółty na kartce bożonarodzeniowej wyglądają odmiennie a jednak świątecznie :)
    Kropko-kratkowana kartka bardzo bardzo mi się też podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, Ulka ;) Może pokuś się jednak na notes? Mogę go Tobie uszyć, a Ty okleisz- podaj mi tylko wymiary tej kartki, z której miał być notes na e-maila ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, nic tylko podziwiać, bo co tu można za wiele powiedzieć :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulcia, wszystkie są świetne ale numerem jeden jest ta na zabawę u Ewuni, no cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory w kartce kratkowo-kropkowej są świetne, pięknie zestawione. Mistrzowskie wykonanie i cudne kwiaty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kartki zrobiłaś i wszystkie mi się podobają :).

    Zimowa jest cudna razem z padającym śniegiem :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzę i napatrzeć się nie mogę, bo i wielkanocna piękna i kropki w kratkę i cała reszta kartek też.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna osoba z całą kolekcją kartek! Bardzo ciekawie wygląda żółty kolor w świątecznych pracach jako ten nietypowy. Żałuję,że sama nie wpadłam na takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe wszystkie ale najbardziej podoba mi się z bałwanem , jest szalenie radosna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki są urocze i ładnie skomponowane. Zima zaskakuje pomysłem wykonania - jest świetna i oryginalna.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj napracowałaś się! Bardzo ładne i pomysłowe kartki. Muszę zabrać się za swoje ale jakoś weny brak.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki!!! Masz super pomysły, te połączenia kolorystyczne są ekstra!!! Bardzo mi się podoba to, jak łączysz różne materiały ze sobą :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojjojoj ile fajnych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiscie , że wszystkie są super! Poradziłaś sobie z wyzwaniami bardzo sprawnie. Kratki i kropki to moja faworytka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uleńko tworzysz fantastyczne kartki. Najbardziej zaskoczyła mnie kartka z kwiatem chyba rzepaku bardzo na czasie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkanocna i okolicznościowa podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń