poniedziałek, 1 sierpnia 2016

347. Kartki BN 2016 - sierpień wytyczne

Wytyczna na sierpień: guzik

Wiem, że niektóre z Was będą marudzić ;) guzik i święta..., dlatego zrobiłam więcej kartek niż zwykle, żeby Wam pokazać, że guzik razem ze świętami Bożego Narodzenia idzie w parze :) i zrobienie kartki z guzikiem jest proste :)

Choinka haftem krzyżykowym i guzikowe bombki

 Piernikowy ludzik z guzikowym lizakiem

 Choinka z filcu z bobkami guzikowymi i prezentami z guzików

 Świąteczny bucik z czerwonymi guziczkami

Same przyznajcie, że proste, a możliwości nieskończona ilość. W mojej głowie kotłują się kolejne pomysł, być może dlatego, że bardzo lubię guziki :)

To już bez zbędnego przedłużania czekam na Wasze guzikowe karteczki do końca sierpnia.

Banerek dla chętnych :)
***
Zabawy "kartki BN przez cały rok" możecie znaleźć też u Ani i Inki.
U Ani robimy trzy karteczki w ciągu miesiąca (w tym jedną bożonarodzeniową), a u Inki jedną. W obydwóch przypadkach dziewczyny dają wytyczne do kartek. Można dołączyć do ich zabaw w dowolnej chwili :)


34 komentarze:

  1. Ulka, super wytyczna, chociaż ja poszalałam z guzikami w Święta 2015, ale na pewno coś wymyślę.
    Twoje karteczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki, a guziki super wykorzystane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartki. Guziki się fajnie wkomponowały :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki super!!! Masz piękne nowe logo :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i guzik:)))ale pojechałaś!guzik a tym,coś wymyślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula bardzo fajny pomysł z tymi guzikami , daje mnóstwo możliwości . A Twoje inspiracje są przepiękne . Najbardziej mi się spodobały guziki w formie prezentów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny temat -uwielbiam guziki! Cudowne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem nie marudzę, podoba mi się temat z guzikiem, a Twoje karteczki są świetnym tego przykładem. Myślę, że teraz szybciej uwinę się z wykonaniem zadania.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe są te Twoje karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te karteczki z guziczkami:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gusikowy temat bardzo mi pasuje,lubię je dodawać do kartek ,więć spokojnie coś się wymyśli.Uleńko inspiracyjne karteczki bardzo udane ,masz kochana pomysły fantastyczne.
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne karteczki i pomysł na wykorzystanie guzików. Fakt w pasmanteriach można teraz kupić coraz to piękniejsze guziczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Guzik, nie guzik, ja się bawię i już! Twoje kartki guzikowe są super.
    Pozdrawiam, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Guzik. A dlaczego by nie? :) Może być i guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko! Świetny Pomysł z tymi guzikami, Karteczki z nimi są cudowne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wykorzystałaś guziki :-))) Świetna wytyczna ,dziękuję za miłe przyjęcie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Guzik, może być, daje mnóstwo możliwości :)A z karteczką do Ciebie zawsze się piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulo guziki swietnie nadają się do świątecznych kartek, najbardziej podobają mi się te kwadratowe prezenty:) no i Jadzi karteczka ślicznie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Banerek zamieściłam :) teraz biorę się do pracy .Widzę niektóre dziewczyny już pokończyły swoje cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się tekturka, którą wykorzystałaś na karteczkę z choinką. Miałaś tez pomysł na tekturę falistą.Podobają mi się twoje karteczki.
    Ja też już zadanie wykonałam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie uwierzysz- zrobiłam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Guzik z pętelką :) Jestem na TAK :)
    Podejrzałam już dziewczyny. Każda kartka inna :)
    Cudowności :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wytyczne wydają się proste więc spróbuje:-) pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się Twoje kartki ... piernikowy ludzik i choinka haftem krzyżykowym są nr.1 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaraz padne kartkę zrobiłam i teraz na szybko zdjęcia... ale cały komp mi się wiesza i nawet nie mogę ich obciać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Najfajniejszych pomysł to piernikowy ludek i jego lizak ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. skad zdjecie grafiki z piernikowym ludzikiem?

    OdpowiedzUsuń