sobota, 1 października 2016

372. Kartki BN 2016 - październik wytyczne

Wytyczna na październik: gwiazda betlejemska - poisencja

Biję się w pierś pierwszy raz w swojej własnej zabawie nie zdążyłam wyhaftować kartki... Jakoś bardzo źle zorganizowałam sobie czas.

Na pierwszy ogień kartka, z której jestem najbardziej zadowolona.
 Użyłam ostatnią gwiazda betlejemską od Joli, gwiazdki od Violi.
Druga karteczka z poisencją pokolorowaną kredkami akwarelowymi...
 ... nożyczkami nadałam kształt płatkom.
Ostatnia karteczka bardzo delikatna z grafiką.
 "Jagódki" potraktowałam glossy accents.

Myślę, że temat jest prosty w przepastnym internecie znajdziecie wiele grafik i wzoru z poisencją .
Żabka czeka na Wasze karteczki do końca października.


Banerek dla chętnych :)


***
Moja prywatna maszyna losująca w postaci Izabelki losowała, losowała i... przydasie trafią do... Marty Borowskiej
Martuś gratuluję i proszę o adres do wysyłki.

***
Zabawy "kartki BN przez cały rok" możecie znaleźć też u Ani i Inki.
U Ani robimy trzy karteczki w ciągu miesiąca (w tym jedną bożonarodzeniową), a u Inki jedną. W obydwóch przypadkach dziewczyny dają wytyczne do kartek. Można dołączyć do ich zabaw w dowolnej chwili :)
***
22.10.2016
Powstała jeszcze jedna kartka. Tym razem haftowana.



41 komentarzy:

  1. O widzisz, kolejny symbol świąt bożonarodzeniowych. No, ale, że ty nie wyhaftowałaś gwiazdy to jestem zdziwiona. W sumie masz jeszcze miesiąc, możesz nadrobić 😉A ja jak zwykle bawię się dalej 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki przygotowałaś:) Uwielbiam gwiazdy betlejemskie, które kojarzą się od razu z tymi świętami:) Głowa pełna pomysłów, ciekawe co mi z tego wyjdzie;)Gratulacje dla Marty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. święta tuż tuż zleciało a Wy przynajmniej ślicznych kartek macie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat bardzo wdzięczny!
    Twoje karteczki są śliczne, delikatne i bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki stworzyłaś :) Każda inna i każda czaruje swoim urokiem.
    Osobiście bardzo podoba mi się ta z poinsecją potraktowaną kredkami. Dobrze jej w takiej wersji.
    Przyjmuję wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki, jak zwykle, co tu dużo gadać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulciu, ja się oczywiście bawię.
    Buziaczki i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu może się zmobilizuję i wyhaftuję poinsecję:))przymierzam się do niej chyba dwa lata:)))dziękuję za "kopa":))))fajny temat:)))a Twoje karteczki jak zwykle zachwycają:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki! Jak zwykle temat w kilku odsłonach - bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przepięknie karteczki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki....super wyzwanie ....trafiłaś w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj karteczka z rudzikiem przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. W nawale obowiązków, tyle karteczek zrobiłaś, a że nie ma haftowanej, cóż i tak bywa.
    Moja wersja jeszcze w sferze zamysłów, ale coś powinno powstać, bo temat fajny.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulus ale haft nie jest przecież konieczny w Twojej zabawie i tak liczba karteczek jest mnoga i z obowiązkowym elementem gwiazdy betlejemskiej wiec super! Pierwsza podoba mi sie najbardziej:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Wam dziewczyny tych karteczek :)
    Jak będą święta lub inna okazja to karteczki macie gotowe , a ja to taka karteczkowa sierota :(
    Ta ostatnia...aż trudno napisać jakiś sensowny komentarz po prostu bajeczna :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki zrobiłaś:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko! Przecudne są te Twoje karteczki, Ta pierwsza jest wyjątkowa - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulka, może mi się uda coś tu, na obczyźnie stworzyć ;) Pozdrawiam i miłej zabawy życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny temat,zatem coś się pomyśli i zrobi .
    Piękne inspiracje,wszystkie śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki! Tłucze mi się po głowie pomysł na gwiazdę i jak się wyrobię to zabawię z Wami po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki!!! No to już wiem, co mam Ci podesłać :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie karteczki śliczne, fajny temat nam wybrałaś w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki, mimo że bez haftu, ale na pewno jeszcze taka powstanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O gwiazda betlejemska i też ładnie :) Na pewno coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne inspiracje, mam nadzieję ze mi tez uda sie wziąć udział w kolejnym etapie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny temat :-))) Cudowne Twoje kartki ,mnie ta z ptaszkiem zachwyciła naj naj ... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się twoje karteczki są bardzo różne, przez co i inspiracja większa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kartki zrobiłaś .Dziękuję za temat na październik i biorę się za robotę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne karteczki, a ta z ptaszkiem naj... :)
    Pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No proszę dziewczynki już pierwsze kartki wrzuciły a ja jeszcze z komentarzem nie dotarłam :-)
    Ula bardzo fajny temat i duże pole do popisu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kartki :) Pierwszy raz i ja dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Temat fajny i karteczka już zrobiona :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcę się bawić z wami) http://bubiejko.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny motyw, piękne Twoje karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  35. nie byłam pewna czy dołączę, ale udało się:)
    Piękne karteczki przygotowałaś:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są Twoje kartki.
    Ja znowu po linii najmniejszego oporu bo serwetki wykorzystałam :) Ale z kartki jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może nie haftowane, ale tez dalas rade! Ciekawy pomysł z malowana gwiazda betlejemska ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne karteczki Uleńko :) Naj naj oczywiście ta haftowana :* Pozwoliłam sobie się przyłaczyć do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń