czwartek, 6 października 2016

377. Podaj dalej_4

Jakiś czas temu zapisałam się na "Podaj dalej" u Małgosi, a w poniedziałek otrzymałam paczuszkę, a w niej:


... piękne klapeczki magnesiki, zakładeczka, hafcik na piku, cudna karteczka, wstążki, kwiatuszki, herbatka, cukierki i kawka.
Dziękuję kochana za wspaniałą paczuszkę jaką dla mnie przygotowałaś.

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie. 

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie taką zabawę zrób u siebie :)


21 komentarzy:

  1. Jeśli mi się uda, to zapisuję się po raz pierwszy na taką zabawę :)
    Śliczności dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś u mnie to ja chętnie zapiszę się i do Ciebie Uleczko, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusieńko to teraz czekaj, bo nie znasz dnia, ani godziny ... heheh...

      Usuń
  3. Bu, byłam trzecia... Zatem miłej zabawy Dziewczynki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, Uleńko.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,,że prezenty spodobały się. To moje Podaj dalej było trochę nietypowe bo dla 3 osób- takie instrukcje dostałam od poprzedniczki Asi.B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne prezenty dostałaś i na pewno cuda przygotujesz, szkoda, ze sie spoźniłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prezenty :) Sandałki i ślimaczek wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się spóźniłam :( gratuluje niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paczka, jak to z Gosią:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleczko dla dwóch osób, a nie trzech, nie przesadzajmy przecież jeden upominek robimy więcej i w zabawie wystarczy,dziewczyny nie bardzo chcą się zgłaszać jak słyszą o trzech, brałam udział już kilka razy i były to upominki dla dwóch osób i tego trzymajmy się Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty otrzymałaś od Gosi. Ja też brałam wtedy udział i otrzymałam paczuszkę. Teraz i u mnie pora na kolejne podaj dalej. Ale raczej dla dwóch osób. Ostatnio i tak po jednej się zapisuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie mogę się wstrzelić we właściwym momencie tej zabawy. Ale cóż, kiedyś się pewnie uda:))

    OdpowiedzUsuń