Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (2) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (152) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (57) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 6 października 2016

377. Podaj dalej_4

Jakiś czas temu zapisałam się na "Podaj dalej" u Małgosi, a w poniedziałek otrzymałam paczuszkę, a w niej:


... piękne klapeczki magnesiki, zakładeczka, hafcik na piku, cudna karteczka, wstążki, kwiatuszki, herbatka, cukierki i kawka.
Dziękuję kochana za wspaniałą paczuszkę jaką dla mnie przygotowałaś.

"Podaj dalej"
Zasady tej zabawy mówią, że osoba, która bierze udział w "Podaj dalej"
Po otrzymaniu prezentu, musi zrobić taką zabawę u siebie na blogu I przygotować w ciągu roku prezenty dla kolejnych dwóch osób, Które zechcą również wziąć udział w zabawie :)

Zatem ogłaszam "Podaj dalej" u siebie. 

Jeśli chcesz dostać od mnie niespodziankę zapisz się pod tym postem w komentarzu, a po otrzymaniu niespodzianki ode mnie taką zabawę zrób u siebie :)


21 komentarzy:

  1. Jeśli mi się uda, to zapisuję się po raz pierwszy na taką zabawę :)
    Śliczności dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś u mnie to ja chętnie zapiszę się i do Ciebie Uleczko, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusieńko to teraz czekaj, bo nie znasz dnia, ani godziny ... heheh...

      Usuń
  3. Bu, byłam trzecia... Zatem miłej zabawy Dziewczynki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, Uleńko.
    Tulę serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,,że prezenty spodobały się. To moje Podaj dalej było trochę nietypowe bo dla 3 osób- takie instrukcje dostałam od poprzedniczki Asi.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam u Ciebie, faktycznie masz rację...

      Usuń
  6. Swietne prezenty dostałaś i na pewno cuda przygotujesz, szkoda, ze sie spoźniłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prezenty :) Sandałki i ślimaczek wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się spóźniłam :( gratuluje niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paczka, jak to z Gosią:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleczko dla dwóch osób, a nie trzech, nie przesadzajmy przecież jeden upominek robimy więcej i w zabawie wystarczy,dziewczyny nie bardzo chcą się zgłaszać jak słyszą o trzech, brałam udział już kilka razy i były to upominki dla dwóch osób i tego trzymajmy się Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też zawsze dla dwóch...

      Usuń
  11. Piękne prezenty otrzymałaś od Gosi. Ja też brałam wtedy udział i otrzymałam paczuszkę. Teraz i u mnie pora na kolejne podaj dalej. Ale raczej dla dwóch osób. Ostatnio i tak po jednej się zapisuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie mogę się wstrzelić we właściwym momencie tej zabawy. Ale cóż, kiedyś się pewnie uda:))

    OdpowiedzUsuń