czwartek, 2 lutego 2017

450. Kartki BN 2017 - styczeń_podsumowanie

Wytyczna - Styczeń 2017 - jemioła

Powiem szczerze, że obawiałam się tego tematu bardzo, a okazało się, że całkiem niesłusznie. Zaskoczyłyście mnie ilością uczestniczek i prac! Dziękuję wszystkim dziewczynom, które bawiły się w ubiegłym roku i postanowiły kontynuować zabawę w tym roku. Witam wszystkie nowe osoby w zabawie, proszę rozgościcie się i bawcie się dobrze podczas tworzenia przez cały rok 2017. 

Do tej pory nie robiłam miesięcznych podsumowań, jednak muszę, bo się uduszę... W tym miesiącu, aż 67 osób wzięło udział w wyzwaniu. Powstało 105 cudownych, niepowtarzalnych kartek! Możemy więc świętować! Mamy podwójny rekord! Bardzo, bardzo Wam za to dziękuję!

Jak zawsze zachęcam do wzajemnego odwiedzania się i komentowania prac koleżanek. 
A teraz przygotujcie sobie kawkę, herbatkę czy co tam lubicie i oglądajcie piękne interpretacje tematu, a wierzcie jest co oglądać! 

Zapraszam do galerii naszych prac:























córka Marioli - Julka

51 komentarzy:

  1. Niesamowita ilość i uczestniczek i kartek, a jaka ich różnorodność. Napatrzeć się nie można na te ślicznosci :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki z jemiołą powstały! Wszystkie są zachwycające :* Podwójny rekord mówisz? To brawo MY :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, interesująca galeria :) Temat,jak się okazało,bardzo wdzięczny i przyjemny przyznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko! Wszystkie karteczki są Urocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. To zaczęłyśmy rok z przytupem:) Dziewczyny oby nam tempo nie słabło;) Mnie styczniowy temat wydawał się dość trudny, zwłaszcza, że chciałam postawić na haft. Dzięki Tobie Ulka dałam radę;) A na luty mam już pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite!!! Tyle kartek z jednym Motywem a każda inna, każda niepowtarzalna. Piękny przegląd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wow, wow! Ale cudne wszystkie kartki :) Brawo My!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wszystkie kartki zapierają dech! Cuda!💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście przepiękne kartki i jaka różnorodność interpretacji tematu !
    Mnie najnajbadziej spodobała się kartka bozenas :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. WIELKIE WOW!!!!ależ pięknych kartek powstało:))jestem pod absolutnym wrażeniem:))super:))Brawo Wy:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Najlepsze jest to, że każda kartka jest inna i chyba nawet wzory krzyżykowe nie powieliły się. A Agatka B. to chyba nie je i nie śpi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A wydawało mi się, że temat do najprostszych nie należy! Niesamowite, pomysłowe i piękne prace - galeria z jemiołą robi ogromne wrażenie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednak świąteczne prace sa zawsze magiczne...Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki! Jeden element łączący, a jak różne wykonania, super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dotrwałam! Czekałam na to podsumowanie żeby napisać że karteczki świetne. Bogactwo pomysłów i technik, jest na co patrzeć. Brawa dla tych 70 osób ale brawa należą się również Tobie za przygotowanie tej galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki, dziewczyny mają magiczne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ło matulu ile cudnych kartek. Ula u mnie tez w tym miesiącu rekord. Jak to miło jak ciągle nas przybywa. Dziękuję Ci za przygotowanie podsumowania jak i całej zabawy. Nie wiem jak inni ale ja pomału nie mogę funkcjonować jak nie zrobię jakiejś kartki. Super zabawa .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne karteczki powstały, dziękuję za zabawę i super podsumowanie! :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby zwykły pasożyt, a jakie piękne interpretacje :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula, kolejna edycja zabawy to strzał w dziesiątkę!
    Piękne, pomysłowe i inspirujące kartki :-)
    Dzięki za ogrom Twojej pracy i czasu na podsumowanie zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Powstalo mnostwo wspanialych karteczek, roznorodnosc prac zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie kartki są śliczne :) Wyobraźnia dziewczyn nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne karteczki dziewczyny stworzyły : )

    OdpowiedzUsuń
  24. O jaaaa. Ale piękne zestawienie. nie wiem na co patrzeć najpierw. Wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę wspaniałe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawrót głowy ;) Jemioła pod każdą postacią i tyle jej na jednym blogu :) to pewnie rekord murowany :) Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jemiołkowa galeria prac :-))) Dziękuję za wspaniałe podsumowanie i obym znalazła pomysł na pierniczka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przewspaniałe prace i taka ich ilość, że poczta będzie miała co robić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam czasu zajrzeć do wszystkich,więc jestem zaskoczona,że aż tyle ślicznych kartek powstało.Dzięki Ulcia za piękne podsumowanie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie karteczki cudowne! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry początek roku - tyle ślicznych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale swietne prace!!! Zawsze dla mnie numer jeden to te z krzyżykami ale teraz miałabym ciężki wybór... Mnóstwo inspiracji i pomyslow a przeciez temat ten sam!:) dzieki Ulus za kolejny miesiąc zabawy i swietne podsumowanie! Bardzo sie ciesze ze padają rekordy!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Tyle jemioły, że tylko się całować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ wspaniały wybór przepieknych karteczek i jemioł w różnych postaciach. Napatrzeć się nie można.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uleńko, dziękuję za ten pierwszy miesiąc :)
    Powstały cudne karteczki, co jedna to piękniejsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne kartki, utworzyły bogatą galerię. Różnorodność w interpretacji tematu. Zakochałam się w jednej kartce od pierwszego wejrzenia, jak nastolatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ula, jak Ci się udało zdopingować tyle zdolnych dziewcząt do zrobienia tylu pięknych kartek. Oglądanie zestawienia to przyjemność i radość dla oczu. Pozdrawiam cieplutko wszystkie Wy!

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniałą zabawa:)
    chyba trudno by było wybrać miss...wszystkie wspaniałe choć mam swoje faworytki:)do zobaczenia z pernikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obejrzałam, powzdychałam, nacieszyłam oczy i pewnie coś podpatrzyłam. Super, że nas coraz więcej:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Powstały fantastyczne prace. Jest czym nacieszyć oczy, a i pomysły też można zaczerpnąć.
    Już myślę jak zrobić kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Karteczki przesliczne, kazda inna i każda ciekawa. Jestem zachwycona wykonaniem i ogromną ilością uczestników. Super, że tak duzo osób tworzy niespotykane kartki. Wszystkim uczestniczkom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jemioła jak kobieta ma sto twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne prace! Każda kartka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tyle pięknych karteczek. Ale my zdolniachy jesteśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna galeria!Jest co podziwiać:)
    Uleńko,wielki ukłon w Twoją stronę,za poświęcony czas i ogrom pracy w przygotowanie tego pięknego podsumowania.
    Serdeczne dzięki:)

    OdpowiedzUsuń