niedziela, 1 października 2017

563. Kartki BN 2017 - październik_wytyczna

Wytyczna na październik - świąteczne dzieci

Coraz trudniej znaleźć temat, którego jeszcze nie było. Mam nadzieję, że temat Wam spasuje i powstanie dużo pięknych kartek.

Banerki dla chętnych

Na Wasze karteczki czekam do końca października. Linkujecie je pod tym postem. 
Proszę Was, jeśli robicie więcej niż jedną kartkę w danym miesiącu zróbcie kolaż lub zdjęcie grupowe wszystkich kartek bardzo ułatwi mi to pracę.
Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do zasad ogólnych Tutaj.
***
Bon na 50 zł do zrealizowania w sklepie Scrap otrzymuje Maryla 
Serdecznie gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę.

35 komentarzy:

  1. Wyobrażam sobie jak ciężko wymyslać coś nowego. Dzieci to wdzięczny temat.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny temat. Myślę że uda mi się coś wymyślić. Twoja kartka jak zawsze wzorcowa :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie coraz trudniej znaleźć odpowiednie wzory na hafty pod wytyczne he he ciekawe co to będzie w kolejnej edycji zabawy:) bo będzie, prawda?:) Pomysł na październik masz bardzo ciekawy i oryginalny :) super karteczkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze nie podjęłam decyzji czy będzie kontynuacja... mam pewne wątpliwości... Jeśli będzie to kilka rzeczy będę chciała zmienić...
      Dziękuję i czekam na Twoją pracę :)

      Usuń
    2. Ulcia to zmieniaj te kilka rzeczy, tylko rób kontynuację, bo jak tak bez Twojej zabawy :)

      Usuń
  4. Fantastyczny temat, bardzo mi się podoba!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajny temat!! i widzę już jedną pracę! Będzie się działo:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. I tym razem powinnam dać radę 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny temat! Twoja inspiracja jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie piękna kartka.Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy temat i sliczna karteczka Ulo:) pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, a i temat ciekawy :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie robię karteczek ale Wam kibicuję:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny i przyjemny temat z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną karteczkę przygotowałaś, a ja idę myśleć.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wdzięczny temat :) Twoja kartka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeuroczy temat i równie urocza karteczka.:) Jakbyś potrzebowała jakiejś podpowiedzi... Cosik bym miała.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze Ulcia nie zdążyłam z wrześniową karteczką :((((
    Jak sie uda to w tym miesiącu nadrobię .
    Wytyczna na ten miesiąc super,oj będziemy mieli wysyp świątecznych dzieciaczków.
    Pozdrawiam i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna karteczka i przecudny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna i słodka dzieciaczkowa kartka:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulciu, temat piękny - dzieci są takim wdzięcznym motywem.
    Wspaniałą kartkę zrobiłaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł, taki nieoczywisty.:) Może w tym miesiącu uda się mi Was dogonić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej już nowy temat świąteczny, a ja tak mocno z tyłu z poprzednimi. Może ogarnę się i nadrobię:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula świetny temat, bardzo lubię dzieciaki na świątecznych kartkach. I nawet nie myśl o zakończeniu zabawy !!!
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie wytyczne od razu skojarzyły się z Veronique Enginger :) Jestem pewna, że znów będzie pięknie i magicznie :) Dzieci są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka Kochana :* a temat mi się podoba :) coś tam nawet wyszperałam i karteczkę poczyniłam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczną karteczkę zrobiłaś,bardzo lubię dzieci na świątecznych karteczkach 😃
    Bardzo dziękuję za wygraną, przyznam szczerze że się nie spodziewałam,bardzo dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja właśnie skończyłam z wrześniowym tematem ,ale podejmuję się październikowego jak najbardziej :) Temat bardzo ,bardzo inspirujący . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podobał ten temat, już nie mogę się doczekać co nas czeka w listopadzie:)

    OdpowiedzUsuń