sobota, 21 października 2017

572. Świętujemy...

Świętujemy... a właściwie to ja świętuję ;) w sumie od wczoraj :):):)
Dziękuję Wam za pamięć o mnie i wszystkie dowody sympatii, które płyną od Was z każdej strony :)
I z tej okazji chciałabym Was obdarować. Pamiętacie moje mediowe serduszka?

Obydwa są do przygarnięcia przez Was.
Co trzeba zrobić?
Wystarczy zalinkować się do żaby i tyle.
Zabawa dla moich dotychczasowych komentatorów i obserwatorów.
Zabawa od Urszuli do Tadeusza ;)
I najważniejsze - Zalinkuj się tylko i wyłącznie wtedy, jeśli naprawdę podoba Ci się serduszko i chciałbyś je mieć. 
Serduszka są dwa, więc obdaruję dwie osoby :)
Powodzenia!

27 komentarzy:

  1. Uleńko, wszystkiego najlepszego! Serduszka są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naj naj raz jeszcze Ula:)
    pieknych imieninek:)pewnie ,że się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka sa cudne ☺ ja bede swietować dokładnie za dwa tyg☺ i z tej okazji wkrotce u mnie pojawi sie niespodzianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do życzeń - życzę Ci Uleńko dużo, dużo szczęścia bo gdy człowiek jest szczęśliwy to z wszystkim innym sobie poradzi. Linkuję z przyjemnością bo serducha są wyjątkowo piękne. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka są śliczne, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce życząc Ci Uluś wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat i ode mnie :).

    Serduszka są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje serduszka,ale u mnie biało niebiesko,a szkoda żeby takie cudeńko w szufladzie schować:)))
    Wszystkiego najpiękniejszego Tobie życzę:))samych dobrych dni:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam serdeczne życzenia! Serduszka mnie zachwycają, bardzo podoba mi się ten styl! Z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najnajlepszego:) Ta technika jest dla mnie nieosiągalna, a Twoje serducho jest cudne i chętnie bym go zobaczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uleńko wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula wszystkiego najlepszego, dużo słoneczka każdego dnia!!!
    Serduszka są śliczne, już wcześniej mi się podobały. Bardzo je chcę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, dużo słoneczka i uśmiechu każdego dnia życzę:)
    Serduszka bardzo mi się podobają i bardzo chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie właśnie szarości dominują w salonie więc takie serduszko byłoby piękna ozdobą.
    PS. Wszystkiego naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ula wszystkiego najlepszego w dniu Twojego święta! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne serduszka :)
    I wszystkiego najlepszego !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleńko! Wszystkiego Najlepszego! Serduszka są Urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego Ci życzę Ulcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego Uleńko! Ja ostatnio zapominam o wszystkim:( Żyję szkołą, oddycham szkołą, nawet śni mi się szkoła:( Nie wiem czy wytrzymam jeszcze kilka lat do emerytury:(
    Piękne serca! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko serduszka cudne,z miłą chęcią ustawię się w kolejce :)
    Życzę Ci kochana wszystkiego co najlepsze w życiu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! :)
    A serducha przepiękne, bo czarne, czyli w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz wszystkiego wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ula, wszystkiego najlepszego 😃 Piękne serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uleńko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  25. cuda, cuda!Buziaczki i jeszcze raz najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń