środa, 1 listopada 2017

582. Kartki BN 2017-listopad_wytyczna

Wytyczna na listopad - zimowy domek

Moja inspiracja dla Was to prosta kartka z shaker boxem.


Karteczka wykonana na papierze zakupionym w sklepie Papierowy Potwór - Zimowa Opowieść. W tej kolekcji znajdziecie też papier z cudnymi domkami do Waszych karteczek.

Banerki dla chętnych
Na Wasze karteczki czekam do końca listopada. Linkujecie je pod tym postem. Proszę Was, jeśli robicie więcej niż jedną kartkę w danym miesiącu zróbcie kolaż lub zdjęcie grupowe wszystkich kartek bardzo ułatwi mi to pracę. Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do zasad ogólnych Tutaj.

36 komentarzy:

  1. Ale piękna kartka !!!
    Super temat Ulu wymyśliłaś, myślę że dam radę,a Twoja kartka cudna 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko - nigdy nie robiłam shaker boxa, ciągle tylko oglądam jak inne dziewczyny robią i podziwiam... a teraz nie ma, że boli....muszę się zmierzyć z wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak teraz doczytałam że to nie musi być shaker box:)ale gapa ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, bardzo zimowy klimacik. Nie brałam jeszcze udziału w Twoim wyzwaniu ale chętnie dołączę do niego w tym miesiącu :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny temat i cudowna Twoja kartka Ulcia :* trzeba przeszukać interneta i jakaś chałupa się znajdzie :P Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula świetny temat i przepiękna kartka. Lecę zobaczyć papierki bo wyglądają cudnie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny temat i piękna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka, delikatna, zimowa, świąteczna. ☺ Ciekawy temat, na który na pewno będzie wiele pomysłów. 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ klimatyczna praca na równie klimatyczne wyzwanie. :) Pachnie piernikiem z tej chatki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulciu, ja się oczywiście bawię dalej.
    Cudny ten shaker zrobiłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie u Ciebie nie było :( z braku czasu... :( dlatego baaaardzo dziękuję i doceniam, że jeszcze do mnie zaglądasz :) U ciebie jak widzę robótkowo nie mało się dzieje|! prawdziwa różnorodność i piękno! nie zdołam skomentować wszystkich prac więc napiszę zbiorczo - pięknie tworzysz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam do Ciebie, bo lubię Twoje prace i to jak tworzysz :) też nie zawsze komentuję z braku czasu.
      Pięknie dziękuję :)

      Usuń
  12. Piękny shaker z zimowym domkiem :-D I wspaniały temat :-) Ja też zakupiłam papiery z tego sklepu i ciągle prawie na nich tworzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten shaker :) No i bardzo ładna kolekcja papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Papierki urocze a temat zimowy wiec taki uniwersalny, zaczynam szukać domkow:) a Twoja karteczka pieknie skomponowana, podoba mi sie bardzo :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super temat wymyśliłaś na listopad :) Piękną kartkę dla nas na inspiracje przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna inspiracja Uleńko! To fajny temacik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko Twoja kartka jest przepiękna!
    a i temat fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna interpretacja tematu Uleńko :) Kartka z shaker-boxem mnie urzekła :) W listopadzie zrobimy klimat zimowy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy kościółek jako domek też się liczy? Piękny temat, piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pewnością w moich serwetkach jakiś zimowy domek się znajdzie.Fajny temat Uleńka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. temat super ale zimowych domków brak...trza poszperać głębiej:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. temat super ale zimowych domków brak...trza poszperać głębiej:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja karteczka przepiękna! Świetny temat:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny temat!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kartki i bardzo wdzięczny temat - ośnieżony domek zawsze kojarzy się z ciepłem domowego ogniska, z rodzinnymi świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja kartka bardzo delikatna i prawdziwie zimowa. Shaker box świetnie tu pasuje w połączeniu z kompozycją i kolorystyką. No to i ja zabieram się za klejenie kartek z zimowymi domkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny temat. Twoja karteczka jest piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna czekałam na domkowe wyzwanie, kilkakrotnie odkładałam wzory, bo goniły mnie inne wyzwania. Teraz domki wysuwają się na pierwszą pozycję i zaczynam xxx.Dziękuję Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna karteczka i świetny temat .

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna karteczka! Coraz bardziej mam ochotę spróbować zrobić shaker boxa! ;)

    OdpowiedzUsuń