niedziela, 5 listopada 2017

586. CzPR zima

Co prawda część pod tytułem zima miałyśmy rozpocząć dopiero 21 grudnia 2017r., ale jak słusznie zauważyły dziewczyny to są fajne wzorki na kartki świąteczne. Więc jeśli któraś z Was chce je już wyszyć to proszę bardzo :) 
Nie jest to obowiązek, tylko dla chętnych. Żabka będzie czekała na Wasze prace w terminie przewidzianym do 20 marca 2018r.
Moja karteczka z haftem
Wzór do nabycia w sklepie Moniki - tutaj.
Swoje zimowe prace linkujecie to tego posta :)

***
W związku z tym, że do dzisiaj nie zgłosiła się osoba, która wygrała serduszko to zdecydowałam, że drugie serce podaruję pierwszej osobie, która zgłosiła się do zabawy, a jest nią Carpediem30. Na adres czekam 3 dni.

20 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka zachwycająca ! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Twoja karteczka , a pomysł z przyśpieszeniem zimy popieram jak najbardziej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka. Super pomysł z tym przyspieszeniem haftów 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna karteczka Ulus, sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka z pięknym haftem.Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik,pięknie go zagospodarowałaś,kartka cudna 👍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, radosna karteczka!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka a kubeczkach grzaniec, kawa, czy herbatka z imbirem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, karteczka rewelacyjna :) Pożyczam na FB.
    Co do przyspieszenia zabawy, to świetny pomysł. Małe wzorki sprawdzą się doskonale na kartkach, co pięknie pokazałaś.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna ciekawa zabawa na którą już brak mi czasu ale bd podglądać poczynania dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulciu, ale boska karteczka. Jest tu i zimowy mrozek, i gorąca czekolada w kubkach (mniam:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. mroźna kartka z ciepłym rozgrzewacze :)
    Wyszło niezwykle precyzyjnie i klimatycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kubeczki mają urok swój na kartce :)
    ja właśnie je zostawiłam na kartkę :)
    nikt się nie zgłosił?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula, nie wiem czy nadal trwa zabawa CZPR, ale podrzucam mój TUSAL-owy słoiczek - a na nim wszystkie cztery pory roku:) http://tiny-handmade.blogspot.ie/2018/02/tusal-cz2.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko skończyłam-dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń