niedziela, 14 stycznia 2018

631. Kolorowy zawrót głowy_1

Ewka nieustannie motywuje mnie do kolorowania, które jakoś nie do końca mnie pociąga... No miłości nie ma... Mimo to będę uczestniczyć w zabawie u Ewy Kolorowy zawrót głowy i dzisiaj odsłona na pierwsze wyzwanie.


Gdyby ktoś chciał się przyłączyć i spróbować swoich sił w kolorowaniu to zapraszam do Ewy Tutaj
Ja nie wykorzystałam stempelka od Gosi, może uda mi się go jeszcze wykorzystać w kolejnych wyzwaniach ;) Karteczek powstało dużo, aż 8, gdyż do Wielkanocy mało czasu. Z ośmiu tylko dwie spełniają wytyczne Ewuni.
Do wykonania kartki użyłam papieru z kolekcji Blue Rose firmy Altair Art. Motylki również od Altair Art. Napis AltairArt - Foggy Dew.
Do wykonania kartki użyłam papieru z kolekcji Sunrise firmy Altair ArtMotylki od Altair Art. Napis AltairArt - Foggy Dew.
Do wykonania kartki użyłam papieru z kolekcji Sunrise firmy Altair ArtMotylki od Altair Art. Napis AltairArt - Foggy Dew.
Króliki wylądowały na papierze nie wiadomego pochodzenia, bo miałam takie pocięte fragmenty. Napis - stempel Projekt Prezent.
Do wykonania kartki powyżej użyłam papieru z kolekcji Gruszkowy Sorbet z Papierowego PotworaNapis - stempel Projekt Prezent.
Pierwsze trzy kartki zgłaszam do Altair Art.


35 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są świetne :) Ale ta pierwsza w niebieskościach podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna produkcja, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się bardzo podobają, ale najbardziej ta druga od góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki obłędne! Zające do zakochania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale hurcik przygotowałaś, a wszystkie przepiękne!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow. Śliczne, wszystkie są śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko! Wszystkie Karteczki są przepiękne i jaka imponująca ilość - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki ,takie w wiosennym klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga ma przepiękne tło!!! Ale wszystkie dopracowane jak nalezy !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,że wielkanocne kartki produkujesz hurtowo ;-)
    Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się zrobiło wielkanocnie...(u mnie jeszcze choinka). Podobają mi się karteczki. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała produkcja karteczek!!! Ślicznie pokolorowane kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne mówisz już czas podziałać:)?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. U;a genialne sa te kartki , niby takie C&S-owe ale są niezwykle radosne , kolorowe . Podoba mi się pomysł z hurtem wielokolorowym , chyba się i ja przymierzę do takiego pomysłu. Pokolorowane świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, pastelowe, wiosenne karteczki :) Ach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze idzie Ci w kolorowaniu. Starannie to zrobiłaś. Ani się obejrzymy a będzie Wielkanoc. A Ty już masz mały stosik karteczek. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie już Wielkanoc a u mnie choinka jeszcze stoi :-0. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne :) Dziękuje za wspólną zabawę z papierami Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś robotna, nie mogę wyjść z podziwu! Pięknie, każda karteczka niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ulcia, Ty się powinnaś za taką produkcję zabrać na stałe :) Czas w jakim powstają u Ciebie cudeńka, chyba kupujesz....przyznaj się gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Hurtowo poszło. Kolorowanie idzie ci bardzo fajnie, więc może jeszcze pokochasz. Śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulciu, karteczki wspaniałe, szczególnie pierwsza (ta kolorystyka!)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki są urocze. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne karteczki ^_^
    To połączenie kolorów i minimalizm. Wszystko na swoim miejscu i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Za oknem jesień chociaż zima a u Ciebie tak wiosennie i radośnie za sprawą kartek. Masz rację, trzeba zacząć działać wielkanocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kartki! Wiosenne, kolorowe, radosne - piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń