poniedziałek, 22 stycznia 2018

635. Steampunkowe serce

Ostatnio robię się trochę samolubna... i zrobiłam sobie serce steampunkowe. A co! Mnie się też coś należy :) Od dawna już takie serducho za mną chodziło i w końcu zrealizowałam swoją zachciewajkę... Jest to pierwsza praca w takim stylu, ale nie ostania.

Niektóre elementy delikatnie przetarłam pastą woskową SeeArt Kameleon zielono-niebieski.


Podobają mi się prace w tym stylu, więc pewnie jeszcze takie wcześniej czy później powstaną, a tymczasem moje serce posyłam na wyzwanie





54 komentarze:

  1. No ,no niezłe serucho dla siebie wykonałaś :) Podoba mi się ta jego stalowa faktura. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne serduszko. Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe. Takiego jeszcze nie widziałam. Gratulacje, zdolne ręce😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulka kiedyś trzeba być samolubnym choć przez chwilę:-) Serducho świetnie Ci wyszło, fajne elementy na nim się znalazły. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko! Wspaniałe Serducho - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. I nie dziwię się że zostawiłaś je sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ale piękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Serce rewelacyjne. Technika zupełnie mi obca, więc tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula jest cudnie , co prawda to nie moja bajka, ale wyjątkowa bardzo mi się Twoje serduszko podoba. Myślę, że ma spore szanse na podium w tych wyzywaniach , czego życzę z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada ciekawie, powodzenia Ulo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojęcia co to za styl ... ale efekt podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo trudny to styl, trzeba naprawdę go poczuć żeby stworzyć takie cacuszko jak Ty :)) Świetne jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię taki styl, nieco mroczny, świetny. Bosko Ci to wyszło. Nie widzę w tym nic samolubnego, bardzo fajnie, że zrobiłaś sobie przyjemność. Przecież na to zasługujesz. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja :) Jestem zafascynowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe serce, Ulciu. Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyszło:)
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, fantastycznie wyszło Ci to serducho. Uleńko, kiedyś w końcu też trzeba zrobić coś dla siebie, przecież to owoce Twojej pracy. Dobór kolorystyczny pięknie podkreśla każdy detal i szczegół. Brawo, Kochana :-))) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i życzę Ci powodzenia we wszystkich zabawach. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne wyszło!!! A egoizm każdemu jest potrzebny od czasu do czasu :)Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trudno myśleć wciąż o innych, wciąż ich dopieszczać nie widząc swoich potrzeb i zachciewajek. Dobrze, że zatroszczyłaś się o siebie. Praca wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mroczne ,pomysłowo ozdobione serducho :-) Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ula, obyś miała więcej takich zachciewajek :D. To serce jest wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trybiki jak to trybiki - wciągają!! :) Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne serducho Ula :*
    Za mną ostatnio chodzi obszycie koralikami mechanizmu zegarka. Tylko teraz w dobie smartfonów kto ma zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne serduszko. Rowniez lubie taki styl, wiec podziwiam je przyjemnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Proste i wyraziste! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe serducho i ciekawa technika, jeszcze nigdy tak wykonanego serducha nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za stylem steampunkowym, ale Twoje serce mi się podoba. Świetnie wyciągnęłaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Uleńko :)
    Twoje serducho chwyciło za me serce <3
    Pięknie je wykonałaś,jest na co popatrzeć :)
    Podziw !!!
    Już nie pamiętam żebym coś dla siebie wykonała...
    Tobie gratuluję,że pomyślałaś o sobie i nie uważam żeby to było oznaką samolubstwa :P
    Pozdrawiam :******

    OdpowiedzUsuń
  31. Gębucha mi sie otworzyła i nie chce zamknąć... Mistrzowska praca!!! Powodzenia w wyzwaniu Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały efekt Uleńko! Nie zmierzyłam się jeszcze z tym stylem ale może kiedyś się skuszę bo bardzo mi się podoba. Twoje serducho jest wspaniałe :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniale wyszło Ci serduszko! Super się prezentuje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu StudioSzok! Moc ciepłych pozdrowień posyłam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt końcowy super:). Serducho pięknie dobrane kolorystycznie i z dodatkami:). Życzę powodzenia w wyzwaniach i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  35. Tobie też się należy! A co! :)
    Serduszko jest przepiękne i niebanalne. Im częściej oglądam Twoje dzieła, tym bardziej podoba mi się ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Studio Szok.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne serce:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu StudioSZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniała kompozycja i kolory! sama chętnie zrobiłabym sobie taki prezent. dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Serce superowe;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale sliczne serduszko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń