niedziela, 18 lutego 2018

647. O rety!

Jakiś czas temu po rozmowie z Moniką z mojej strony powstał rysunek, a później Monika wykonała wzór. Kogut lekko zdziwiony jajkiem, na którym siedzi kura... O rety!
W trakcie wyszywania zrezygnowałam z formy obrazka. Kurka wylądowała na piku, a kogut na zawieszce.
Kurka wyszyta na kanwie plastikowej dwoma nitkami muliny DMC.
Kogut wyszyty na usztywnianej białej aidzie 14 ct dwoma nitkami muliny DMC.
Moja parka razem wygląda tak:
Zawieszka wyszła dość sporych rozmiarów. Wyszyłam na 14 ct ze względu na kurę, chciałam mieć zachowane proporcje.

Jak Wam się podoba taki wzór? Wyszłybyście obrazek w całości czy podzieliły na dwa? Do kartek też dałoby się zastosować tylko trzeba wyszyć na drobniejszej kanwie. Wzór będzie można kupić już wkrótce w sklepie Moniki - Igiełki. Już dzisiaj serdecznie zapraszam :)


40 komentarzy:

  1. Rewelacja!
    Świetny pomysł i wykonanie, gratuluję talentu rysunkowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ptaki. To ja czekam na wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne te Twoje kurki, czy razem czy osobno prezentują sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulciaaaaaaaaaaa!!! ja nie mogę spokojnie patrzeć na Twoje obrazki! Kogut i kura GENIALNE!!!!!!!!!!!!! A na pytanie: "Wyszyłybyście obrazek cały czy podzieliły na dwa?" Odpowiem:"Ta......na pewno....." ;-D Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko! Przepiękne hafciki, Razem są ładne ,Ale i osobno prezentują się pięknie,ładne kolorki dobrałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ozdoby wielkanocne powstały, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurka na jajku rewelacyjna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzorek! Pięknie razem z Moniką współpracujecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię za talent rysunkowy! Świetne hafciki!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny wzór, kurka jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna ta Wasza współpraca :) Super wzorek, szczególnie podoba mi się kogut :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór świetny, z dowcipnym podtekstem, przynajmniej ja to tak odbieram, więc wyszyłabym w całości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna parka! Dziewczyny tworzycie super team :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podobają mi się wyszyte osobno, chyba więcej zastosowań można wtedy na nie znaleźć. Pięknie wyszły, będą idealne na zbliżającą się Wielkanoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne hafciki!! Wspaniałe ozdoby wielkanocne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez się zastanawiałam nad tym haftem do testowania , ale zrezygnowałam bo mi nie pasował na obrazek. Ale w wersji rozdzielonej wyglądają też świetnie. Super kolorystykę wybrałaś .Świetne hafciki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulcia Ty jesteś babka wielu talentów :) Świetna kurza parka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie razem działacie:))))hafciki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. ja myślę, że i razem i osobno to świetne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula, haft wyszedł świetny. Jeśli na kartkę, to wyszyłabym w całości. Ale równie dobrym pomysłem jest rozdzielenie obrazka i wyszycie w dwóch częściach, jak Ty to zrobiłaś. Można elementy ciekawie wykorzystać do wiosennej dekoracji. Pozdrawiam serdecznie i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kurzy duet choć rozdzielony ma więcej zastosowań.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kurza para :) To prawda co pisze moja poprzedniczka, razem czy osobno prezentują się bardzo dostojnie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny hafcik! I razem i osobno wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny efekt współpracy !Razem czy osobno parka pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulcia, ale świetna drobiarska parka. Wyszyłabym... gdybym umiała:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna parka! Ale kogut to piękny wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny komplet:) I super go zagospodarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kapitalna parka, wspaniały pomysł na świąteczną dekorację.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super hafciki! Wielkanoc szykuje się u Ciebie bardzo udekorowana:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kogut i kura są kapitalni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne wielkanocne propozycje, na dekoracje, obrazki czy kartki. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy wzór! I fajnie, że można go i wyszyć jako całość, i jako osobne dwa hafciki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uleńko Ty zdolna Bestio 😳
    Nie dość,że narysowałaś to jeszcze wyszyłaś !!! Ekstra wyszło...ta kura na piku rewelacyjna😜

    OdpowiedzUsuń
  34. Ula, kolejny raz zadziwiasz doskonałym wyczuciem. Mogłoby się wydawać, że rozdzielenie obrazka, to zły pomysł, ale pokazałaś, że nie! Stworzyłaś świetny rysunek, a następnie piękne hafty :)
    Dziękuję, że mogę mieć tak utalentowaną osobę w zespole :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacja! Pięknie wyszyłaś i skomponowałaś! Też bym podzieliła na dwie części, szczególnie podoba mi pomysł z kurą na kanwie plastikowej.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale superowa "drobiowa" para :)

    OdpowiedzUsuń