czwartek, 22 lutego 2018

649. Anioły są całe zielone...

Anioły są takie ciche 
Zwłaszcza te w Bieszczadach 

Gdy spotkasz takiego w górach 
Wiele z nim nie pogadasz 

Najwyżej na ucho ci powie 
Gdy będzie w dobrym humorze 
Że skrzydła nosi w plecaku 
Nawet przy dobrej pogodzie 

Anioły są całe zielone 
Zwłaszcza te w Bieszczadach 
Łatwo w trawie się kryją 
I w opuszczonych sadach 

W zielone grają ukradkiem 
Nawet karty mają zielone 
Zielone mają pojęcie 
A nawet zielony kielonek 

Anioły bieszczadzkie, bieszczadzkie anioły 
Dużo w Was radości i dobrej pogody 
Bieszczadzkie anioły, anioły bieszczadzkie 
Gdy skrzydłem Cię dotkną już jesteś ich bratem...
(tekst piosenki Bieszczadzkie anioły Stare dobre małżeństwo)

Uwielbiam... 
Podczas słuchania tej piosenki powstał prezent dla anioła, jakim jest Małgosia X.
Podstawę tego obrazka stanowi transfer. Chciałam jednak, żeby obrazek miał bardziej przestrzenną formę dlatego zrobiłam skrzydła są z masy plastycznej, a sukienkę z tkaniny utwardziłam klejem, geeso, a następnie pomalowałam farbami akrylowymi. Użyłam też wosków.
Małgosia kocha motyle, stąd tyle ich przysiadło wokół anioła, a jak są motyle to muszą być i kwiaty.
Małgosiu jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

Mojego anioła zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy: Techniki - Transfer

Zgłaszam też do zabawy u Reni


42 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ZIELONY ANIOŁ.Też kiedyś robiłam serię zielonych, tyle, że to były rzeźby z tkanin.
    Lubię zielone anioły i też zawsze kojarzą mi się z tą balladą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się :) z pewnością piękne były Twoje anioły, bo robisz je piękne w technice dla mnie nieznanej i dalekiej

      Usuń
  2. Uleńko wspaniałego anioła dla Małgosi zrobiłaś. Motylki wiadomo muszą być haha. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tekst piosenki, który stał się dla Ciebie źródłem inspiracji. Praca wspaniała. Na pewno Małgosia ucieszy się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknego Anioła stworzyłaś, taki wiosenny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna praca piękny anioł Uwielbiam SDM

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny anioł:))też lubię Stare dobre małżeństwo:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca i przepiękny prezent dla naszej blogowej Motylinki☺ktora to dzisiaj świętuje😊.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioły są takie ciche ... wracają wspomnienia. Różne anioły już robiłam ale zielonego jeszcze nie :)
    Pięknego Anioła dla Małgosi zrobiłaś ... aż chce się mieć takiego bo zielony, bieszczadzki.

    OdpowiedzUsuń
  9. pomagają gdy zabraknie przyjaciół i czy ciche czy zielne jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ballada a Twój zielony Anioł Uleńko jest niesamowity!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten zielony Anioł i piękny romantyczny tekst piosenki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznego Anioła stworzyłaś, w dodatku z motylkami ... cudny!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze znam tą piosenkę :) Anioł jest Uleńko zjawiskowy! Wspaniały pomysł i znakomite wykonanie. Jestem pewna, że Małgosi było bardzo miło dostać taki prezent.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowa i bardzo ładna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny anioł! napatrzeć się nie mogę... przychodzi taki czas, że bardzo, ale to bardzo potrzebujemy opieki dobrych aniołów właśnie! niech ten jak najlepiej przysłuży się Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!! Fantastyczna praca!!! Zachwycający anioł - Małgosia się ucieszy!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny anioł !!! Jestem pewna że Małgosia będzie zadowolona z prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny! Zachwycający! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Anioł, ma bardzo ładną buzię:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowity, ma coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piekny jest ten anioł... wspaniały prezent dla Gosi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko, jeszcze raz dziękuję Ci za tego wspaniałego, niezwykłego Anioła. Nawet nie wiedziałam, że inspiracja była ta piosenka. SDM - zespół moich lat szkolnych, nawet coś tam nauczyłam się brzdąkać na gitarze. Tyle wzruszeń wywołałaś... dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat nie mam sentymentu do aniołów, ale ten nie dość, że piękny, to bije od niego radość.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uleńko! Cudowny Anioł i piękny wierszyk - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy przestrzenny efekt uzyskałaś, obrazek jest uroczy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy- super że dołączyłaś do naszej zabawy. Życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko:-))) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny Anioł i wspaniały prezent.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa i bardzo oryginalna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu AP-DT Reniferove

    OdpowiedzUsuń