czwartek, 26 kwietnia 2018

685. Witaj Wiosno!_08

Ósma odsłona salu Witaj wiosno!, który prowadzi Asia (Kolorowe fantazje).



Stan na 19.04.2018r.
Stan na dzisiaj
Ja już od jakiegoś czasu wiem co haftujemy, ale skoro ma być tajemniczo to kto wie ten wie, a kto nie wie musi dalej czekać na koniec :)
****
Dzisiaj dużo później niż zwykle i szczerze mówiąc myślałam, że nie zdążę... praca, szkoła, kościół, praca szkoła, kościół... jakoś 10 lat temu było prościej z Komunią...
Mam nadzieję, że na kolejne odsłony zdążę...

22 komentarze:

  1. Uleńko! Hafcik Pięknieje z dnia na dzień, Ja już też wiem Co wyszywacie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas wiadomo, ucieka przez palce, ale najważniejsze, że zdążyłaś :) Super jest to wspólne haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się zapowiada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe no tak, przygotowania do komunii Izabeli :) owocnego czasu zatem Ulo a hafcik piękny sie odsłania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko - pięknie się prezentuje Twój haft:)
    Moja dwójeczka już po Komuniach Św. , ale rok temu jak młody szedł do Komunii to tempo też było niezłe. Wytrwałości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie naprawdę cudowny haft!
    Ściskam, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada coraz ładniej :) Udanego owocnego przygotowania do Komunii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co prawda nie wiem co haftujecie :) Jednego jestem pewna z odsłony na odsłonę piękniej się prezentuje. Klepsydra się piękna wyłania . CUDO !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft przypomina mi klepsydrę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik pięknieje z każdym nowym krzyżykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. intrygujący haft:))chyba jednak klepsydra się wyłania:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu podejrzewałam co to może być ;). A dzisiaj to już jestem pewna na 100% i wiem, że będzie cudowny obrazek!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny hafcik! Coraz bliżej finału. Gratuluję wytrwałości:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widać co będzie przedstawiać to wyhaftowane cudo !!!
    Ale podejrzewam,że końcowy efekt będzie spektakularny :)
    Cierpliwie czekam na tę chwilę :) Póki co PIĘKNIE !!!
    Pozdrawiam Uleńko :)*

    OdpowiedzUsuń