wtorek, 19 czerwca 2018

706. Kartka torebka

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką w kształcie torebki. Kartka ta to moja ostatnia inspiracja dla Papierowego Potwora.
Kartka powstała z niebieskiego papieru do drukowania z kolekcji Retro rowery. Wykorzystałam też napis Dla Ciebie. Całą kompozycję kwiatową oraz napis delikatnie oprószyłam brokatem i posypałam mikrokulkami.




Jeśli chciałybyście spróbować swoich sił w DT Papierowego Potwora to koniecznie zaglądajcie na bloga, bo już niedługo Olga ogłosi nowy nabór. Oldze dziękuję za zaufanie i piękne papiery. Dziewczynom z DT za miłą i koleżeńską atmosferę.

Kartka powstała jako lift kartki Inki-art.


21 komentarzy:

  1. Piękna torebusia, śliczny bukiet kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko! Wspaniały pomysł na tak Uroczą Karteczkę, Pięknie jest również ukwiecona - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta kartka torebeczka , a papierki z Potworka też bardzo polubiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ozdobiona kwiatami torebka !Brokat delikatnie podkreślił urodę kwiatów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uleńko - cudownie wyszła Ci ta torebeczka :-) Piękne papiery dobrałaś a bogata kompozycja kwiatowa robi piorunujące wrażenie - no i te skrzydła - po prostu mryyy.. Wspaniały lift - jest mi ogromnie miło że zaczerpnęłaś ode mnie inspirację i zrobiłaś to tak artystycznie :-) Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna torebunia Ci wyszła. Też korzystałam z kursiku Inki, ale moja dużo skromniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka cudowna ...wspaniale się prezentuje! Piękna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bardzo ciekawa forma

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulciu, kartka jest przepiękna - lubię takie eleganckie, kobiece torebeczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysła na kartkę, ślicznie zrealizowany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna kartka. Oryginalna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń