wtorek, 7 sierpnia 2018

723. Kartki BN 2018_lipiec-podsumowanie

Pierwszy miesiąc wakacji za nami. Frekwencja w zabawie dużo mniejsza, ale czas urlopów i wyjazdów, więc nie ma co się dziwić. Tym bardziej dziękuję Wam, że wśród urlopów i upałów znalazłyście czas na to, żeby tak pięknie zinterpretować moją mapkę. Nie mogę się napatrzeć...

Zapraszam do galerii



Jeśli nie ma Twojej kartki w zestawieniu to znaczy, że zapomniałaś nakarmić żabę linkiem :) 
Napisz o tym w komentarzu lub dodaj link do żaby w sierpniu.

***
Cieszę się, że wiele z Was rozumie kwestię z komentarzami lub ma podobnie od razu lepiej się czuję! Dziękuję Wam!

30 komentarzy:

  1. Dzięki temu wyzwaniu znów polubiłam tagi :) Wspaniałe prace, jak zwykle bardzo kreatywne.
    Miłego dnia Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulus moich nie ma... Czyżbym nie dodała linku?! .... Ale kartek swietny wysyp i przepiekne sa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jakie cudne karteczki powstały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko ogrom pięknych kartek można oglądać, oglądać i oglądać.
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula ale super galeria , normalnie świetne te kartki w tym miesiącu.
    Dziękuje za zabawę i czas jaki na nią poświęcasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki są piękne :) Mi osobiście bardzo dobrze się pracowało z tą mapką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna różnorodność.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zestawienie :-) Piękne i różnorodne kartki powstały -jedna mapka ,jeden świąteczny temat a tyle pomysłów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna mapka to i piękne kartki :)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe mnóstwo wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko ile cudownych prac. Gapie się i gapię i przestać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyżbyśmy były takie zdolne?:)
    Buziaczki, Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość podziwiałam już na blogach. Wszystkie śliczne i każda inna.
    Tę mapkę chyba wykorzystam do zrobienia kartek w tym roku, mam nadzieje, że mogę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko! Prześliczny zestaw Wspaniałych prac , Ilość imponująca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedna mapka a tyle cudowności powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i różnorodne karteczki!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ,wow,wow ... jakie wszystkie piękne. Brawo dziewczyny !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki!
    Dzięki Ulu za to podsumowanie. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem interpretacji mapki każdej z dziewczyn. Cuda powychodziły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na patrzeć się nie mogę! Piękne prace powstały. Brawa dla tworzących!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile pięknych kartek powstało :)
    Dziewczyny są bardzo kreatywne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem tylu wspaniałych interpretacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale kartki powstały!
    Ja pokażę obie w sierpniu.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mojej nie ma Uleńko:( A żaba nakarmiona w sierpniu dwiema karteczkami ...źle coś zrobiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, wrzucę w sierpniowe podsumowanie. Wybaczysz???

      Usuń