środa, 13 listopada 2019

850. Skarbonka ze złomkami

Większość z Was pewnie już widziała moją inspirację dla Świrów Rękodzieła w postaci skarbonki, ale dla tych co nie zaglądaja tam pokazuję tutaj.
 Skarbonka powstała dla mojej córki na bazie papieru ryżowego od ITD Collection.





Chętnych do spróbowania zapraszam do oglądnięcia filmiku :)
W razie pytań służę pomocą.

Przy okazji zapraszam Was na fp Świrów, gdzie szykujemy dla Was darmowe warsztaty onlinie. Wystarczy tylko mieć czas i być z nami w danym dniu :)
W przypadku niektórych warsztatów istnieje możlwość zamówienia wcześniej kitu.
Szczegóły w stworzonych wydarzeniach na facebooku.




Zapraszam Was też na naszą świąteczną rozdawajkę :)
Wystarczy klinąć w banerek, aby przeniść się do rozdawajki.




20 komentarzy:

  1. Piękna i tajemnicza skarbonka!!! Świetny filmik i zachęcające warsztaty! Będę śledzić.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała skarbonka Uleńko:)
    Miło Cię pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna skarbonka - niczym skrzynia ze skarbami wyłowiona ze starego wraku:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu na myśl przyszła mi piracka skrzynia ze skarbami:) Żeby tylko większa i pełniejsza była:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna skarbonka. Mnie również skojarzyła się ze skrzynią skarbów, wyłowioną ze starego pirackiego wraku :)) Super klimacik :)). Co do kursów to ja szykuje się na chustę więc już z góry dziękuję :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam skrzynię ze skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł, to niezwykle oryginalna skrzyneczka i zdecydowanie "create".
    Uściski Ulciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa skarbonka :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulciu, niesamowita skarbonka, wygląda jak kuferek pełen skarbów. Super!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna skrzyneczka na złomek, wygląda jak z bajki.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też skojarzyła się z pirackimi skarbami

    OdpowiedzUsuń
  12. fajowa :)
    efekt super bardzo mi się podoba tego typu mix:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita skarbonka! Wygląda jak skarb dopiero co wykopany po wielu latach.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna skarbonka, skarb sam w sobie:) Kursiki zapowiadają się ciekawie, różyczki mnie interesują.Jak z czasem dam radę to zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity efekt . Brawo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń