poniedziałek, 28 grudnia 2020

920. Przepis na... co mi w duszy gra

Witajcie!

Tak jak wcześniej zapowiadałam od 1 stycznia 2021r. zapraszam na nową zabawę :) Czy się przyjmie zobaczymy... Pomysł zaczerpnięty z jednej z wytycznych u Ewki, jakie kiedyś dała przy kartkach wielkanocnych ;)

Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy do żabki podpinają linka do zdjęcia swojej pracy na swoich mediach społecznościowych np: z fb, insta itd.
2. Do zabawy może przystąpić każdy w dowolnym czasie.
3. Na swoim blogu w poście należy umieścić banerek do posta z wytyczną z danego miesiąca.
4. Wykonujemy minimum jedną pracę na miesiąc - jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej niż jedną pracę, bo tak mu się spodobają wytyczne to jak najbardziej może, przyjmę każdą ilość :)
5. Technika pracy oraz użyte materiały są dowolne w zależności od Waszej kreatywności. 
6. Pierwszego dnia miesiąca podam wytyczne na dany miesiąc.
7. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej, możecie łączyć z innymi zabawami. 
8. Pod postem z wytycznymi znajdziecie "żabkę" do niej najpóźniej w ostatnim dniu danego wyzwania (czyli ostatniego dnia danego miesiąca do północny) należy podlinkować post ze swoją pracą.
9. Prace możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :)

Pod pojęciem praca mieści się: kartka, ATC, LO, tag, box, pudełka, teczki, organizery itd.itp. - co tylko chcecie byleby spełniało wytyczne.


Pierwsza wytyczna już 1 stycznia :) 

Mam nadzieję, że znajdą się chętni ;)



26 komentarzy:

  1. jestem baaardzo ciekawa:-D Super, że inne formy dopuszczalne poza kartką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi intrygująco, Ulciu.
    Przy okazji dziękuję za kartkę, która dziś dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznam się bliżej z wytycznymi i może choć w niektórych miesiącach uda mi się wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł. Fajnie, że można dodawać różne prace :).

    Poczekam do stycznia na wytyczną :).

    OdpowiedzUsuń
  5. A biżu? Też można? Czy tylko papierowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wszsytko biżu, szyjątka, szydełko - jak Ci tylko wytyczne spasują robisz co chcesz. Tak jak napisałam technika i metariały dowolna. Na przykładzie papieru prościej mi było wyjaśnić

      Usuń
  6. Brzmi bardzo zachęcająco, życzę powodzenia!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz Ula, kusisz! A zabawa zapowiada się ciekawie. Szeroki zestaw form sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Więc i dla mnie będzie coś odpowiedniego. Oczywiście, bawię się z Tobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Się zobaczy, kartki mi się przejadły, ATC, LO I Tag to nie moja bajka . Ale pudełka, i teczki zawsze się przydadzą. Się zobaczy po pierwszych wytycznych, i po czasie jakim będę dysponować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to są tylko przykłady, nikt nie wymaga kartek, które Ci się przejadły, ani from, które nie są Twoją bajką. Chodzi właśnie o to, żeby każdy znalazł sobie formę, która mu najbardziej odpowiada

      Usuń
  9. Brzmi intrygująco, aż jestem mega ciekawa, jakie wytyczne pojawią się 1 stycznia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się interesująco!:) Na razie wchodzę w to i już jestem ciekawa pierwszych wytycznych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowałaś mnie, będę śledzić poczynania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi bardzo ciekawie! Dzięki tej dowolności technik każdy może się odnaleźć i po swojemu podejść do wyzwania.
    Proszę o dołączenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super, czekam na pierwszą wytyczną <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi intrygująco, ciekawa jestem co też nowego wymyśliłaś:)
    Szczęśliwego Nowego Roku Ulciu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulcia, zabrzmiało mi bardzo interesująco!!!
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym 2021 roku życzę, zdrówka, życzliwości i wszelkiej dobroci od wszystkich i dla wszystkich:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uleczko, niech ten Nowy Rok przyniesie nam głównie powrót do normalnego życia, bez lęku i bez izolacji, dużo zdrówka bo ono najcenniejsze. Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zabaw i samych radosnych chwil! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i ja się w tym roku pobawię z Tobą. Ciekawie się zadpowiada.

    OdpowiedzUsuń