Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (3) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

piątek, 23 października 2015

182. Wymianka imieninowa - moje imienniny

Urszula - imię żeńskie pochodzące z języka łacińskiego, pochodzi od zdrobnienia słowa oznaczającego „niedźwiedzica”. Urszula to kobieta nieufna i zamknięta w sobie. Ostrożnie podchodzi do nowych znajomości i potrzebuje dużo czasu, by zbudować z kimś intymną relację. Często ucieka w pracę, jest bardzo ambitna i stawia sobie zawodową poprzeczkę bardzo wysoko. Jest bardzo podatna na stres, dlatego potrzebuje oparcia i azylu w formie rodziny, na której zawsze może polegać. Od partnera potrzebuje ciągłych zapewnień o niesłabnącym uczuciu.(żródło:TUTAJ)

 „Od Urszuli śnieżniej oczekuj koszuli”
„Od świętej Urszuli to się chłopiec do dziewczyny przytuli”
„Po świętej Urszuli chłop się kożuchem otuli”
„Po świętej Urszuli trudno wyjść w samej koszuli”,
czyli po 21 październiku :)

Urszula należy do kobiet subtelnych, stanowczych i o konserwatywnych poglądach. Długo się zastanawia, analizuje wszystkie za i przeciw, zanim ostatecznie podejmie jakąś decyzję. Cechuje ją altruizm i wrażliwość. Chętnie angażuje się w sprawy społeczne, umiejętnie łącząc życie prywatne ze sferą publiczną. Mimo jasno sprecyzowanych zasad moralnych, nie narzuca innym na siłę swojej woli. Lubi i potrafi rozmawiać oraz przyjmować do wiadomości inny punkt widzenia. Uznaje mocne argumenty i potrafi się wycofać z klasą, jeśli większość jest przeciwna proponowanym przez nią rozwiązaniom. Ma rozwinięty zmysł dyplomatyczny, jednak unika manipulowania ludźmi. (źródło: TUTAJ)
 ***
Pierwszą paczuszkę z życzeniami imieninowymi otrzymałam od bardzo miłej i sympatycznej Joli. Karteczkę pokazywałam Wam już w poprzednim poście, a dzisiaj pokażę całą zawartość paczuszki, a znalazłam w niej słodycze,herbatkę, śliczną kartkę w pięknym pudełeczku i mnóstwo przydasi do robienia kartek. Jola pomyślała też o mojej córeczce :)



 Po karteczką w pudełeczku znajdowały się takie piękne róże betlejemskie :)


Karteczka - pięknie skomponowana, świetne kolory :) bardzo mi się podoba (a na zdjęciu świetnie uchwyciłam mój kurz).
Jolu jeszcze raz dziękuję z całego serca.
 ***
W zabawie u Kingi przyszedł czas na moje imieniny :)

Zawartość paczki została określona przez organizatorkę i składa się z czterech elementów: kartki ręcznie robionej, przydasi, słodyczy i kawy/herbaty. 
A teraz czas na paczuszki jakie przygotowały mi dziewczyny. Przy niektórych dziewczynach zamieszczę więcej niż jedno zdjęcie, bo nie da się wszystkiego pokazać na jednym :) Zdjęcia będą w przypadkowej kolejności.

Od Agaty Baran dostałam karteczkę, słodkości, herbatkę, wstążki i koronki.

Od Aliny w paczuszce znalazłam słodkości, herbatkę, kartkę imieninową, kartkę z Krakowem i piękną szkatułkę :)

A w szkatułce... mnóstwo przydasi

Od Ewy dostałam tyle wspaniałych rzeczy, że cały czas zastanawiam się czym sobie na to wszystko zasłużyłam. Będzie dużo zdjęć i musicie mi to wybaczyć :)
Paczka po otwarciu wyglądała tak:
 Piękna karteczka :)

 Biżuteria - piękna, bardzo mi się podoba :)


 Słodycze, herbatki i przydasie, przydasie, przydasie...


Od Justyny dostałam karteczkę, słodkości, herbatkę, kawę, mulinę DMC i bazę do kartki.

 
Sandra do swojej paczuszki włożyła karteczkę, herbatkę, kawę i przydasie.

Od Kingi, która organizuje naszą zabawę otrzymałam karteczkę, herbatkę, bransoletkę i mnóstwo przydasi do tworzenia karteczek.
Od Klary D. otrzymałam kartkę, herbatkę, słodki kubek i przydasie.



Misiek77 przysłała mi kartkę, herbatkę, kawę, czekoladę i przydasie do tworzenia kartek.

 
Viola uszczęśliwiła mnie herbatką, własnej produkcji mydełkami, słodyczami, aidą i lnem, szydełkowymi kwiatuszkami, różanymi podgrzewaczami... Plan lekcji dla mojej córeczki :)

...bransoletką i piękną broszką...

oraz piękną karteczką.

Od Ani otrzymałam herbatkę, słodkości, serwetki, bazy do kartek, mulinę DMC, wstążeczki, kordonek i magnesik.


Piękna karteczka :)

W paczuszce od Basi znalazłam karteczkę, słodycze, koronki i wiele innych przydasi.



Dziewczyny wszystkim Wam pięknie dziękuję za wszystkie te wspaniałości i życzenia, żeby chociaż połowę z tego się spełniło :) Paczuszki przychodziły cały tydzień :) Sprawiłyście mi wiele radości. Cieszyłam się jak małe dziecko rozpakowując każdą z paczek :) Dziękuję :)
***
26.10.2015r.
Od  Magdy w paczuszce otrzymałam uroczą karteczkę, koraliki, mulinę, herbatkę i inne przydasie na zdjęciu poniżej.


28.10.2015r.
Krysia przysłała piękną karteczkę, cudaśną sówką, słodycze, herbatki i przydasie :)


09.11.2015r.
Mlenka obdarowała mnie karteczką imieninową, serwetkami, papierami, herbatką i musli.

 
***
Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca wyszedł wyjątkowo długi post. 
***
Nie dotarły do mnie jeszcze 2 przesyłki od Zuzanny Magdaleny i Anny Muszynskiej.

30 komentarzy:

  1. Ulcia- wszytskiego najlepszego raz jeszcze! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulo, zatem jeszcze raz STO LAT no i cieszę się że moja paczuszka też przyniosła trochę radości :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rozpakowywanie każdej to duża frajda :) zobaczysz ;)

      Usuń
  3. Cieszę się, że paczuszka doszła na czas

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Piękne prezenty otrzymałaś, które zapewne sprawiły mnóstwo radości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak ciszyłam się jak dziecko :)

      Usuń
  5. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze, najcieplejsze i najwspanialsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia i paczuszkę:)

      Usuń
  6. Ale wspaniałe prezenty! Najlepsze życzenia imieninowe. Dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prezenty wspaniałe...aż grzech ,nie zazdrościć :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można zazdrościć... ;)

      Usuń
  8. To i ode mnie najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrówka, pogody ducha i cały ocean czasu na tworzenie tego co lubisz.
    Prezenciki urocze, miło jest dostawać tyle prezentów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, ten ocean to by mi się bardzo przydał :)

      Usuń
  9. Piękne prezenty, nie ma to jak blogowe koleżanki, można zawsze na nie liczyć :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) nawet nie sądziłam, że to taka frajda :)

      Usuń
  10. Sto lat, sto lat :)) i gratuluję tylu przyjaznych duszków, które takie wspaniałe prezenty przysyłają :)) wymianki mają to do siebie, że bardzo, bardzo mocno wciągają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Faktycznie wciągają :)

      Usuń
  11. Ależ musiałaś mieć radochę przy rozpakowywaniu! :D świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to mozna swietowac! Az milo popatrzec!

    OdpowiedzUsuń