Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 24 października 2015

183. Bałwankowo z Igiełką_2 - Prezencik

Powstał drugi bałwanek w ramach salowej zabawy u Sylwii. Bałwanek dostał imię od mojej córki - Prezencik. Wszystkich bałwanków jest 9. Autorką wzoru jest Monika Blezień. Wystartowałyśmy 11 października i przez kolejne 9 tygodni wspólnie wyszywamy bałwanki.
Wzór jest opracowany na Ariadnę, więc ja dobrałam sobie sama kolory z palety DMC.


Bez konturów:

 

Z konturami:  

Wymiary w krzyżykach 39x34
Aida 14ct 
kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC, 
backstiche - 1 nitka muliny DMC 
kolorystyka wg UliK
na podstawie wzoru Moniki Blezień
Zestawienie w konturach i bez


Większość dziewczyn biorących udział w zabawie wykorzystało hafty  do zrobienia kartek świątecznych. Niektóre zrobiły zawieszki, o których też myślałam i nie wiem czy jeszcze nie powstaną, bo jak zapewne zauważyłyście po zdjęciu powyżej bałwanki wyszywam po 2 szt. każdego.
Ja swoje hafty z bałwankami wkomponowałam w karczochowe bombki styropianowe o średnicy 12 cm. Poniżej efekt moich zmagań. Czerwona wykonywana była jako pierwsza i nie do końca jestem z niej zadowolona. Haft trochę źle napięłam na bombce. Druga niebieska wyszła już zdecydowanie lepiej :)


Widok z przodu

Widok z boku
Widok ztyłu
I jeszcze raz widok z przodu w innym ujęciu
I jak Wam się podoba moje zagospodarowanie haftów z bałwankami?

47 komentarzy:

  1. I love your snowmen !!!!!! Very beautiful Christmas ornaments !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te bombki z bałwankami. Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafciki, a bombki rewelacyjne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne bombki! Bałwanki prezentują się cudownie w otoczeniu wstążek. Pomysł super i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zagospodarowanie hafcików. Ja w tamtym roku robiłam dużo bombek karczochowych, gdzie część z nich także posiadała hafcik śnieżynki. Już niedługo będę o nich pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, przepiękne bombki! Bardzo podoba mi się pomysł z ostatecznym zagospodarowaniem. Estetyka prac jest mistrzowska. Fantastycznie dobrałaś kolory tasiemek do bałwanków.
    Czy kolejne bałwanki też będą w bombkach?
    Zauważyłam, że wyszywasz po 2 hafty. Ciekawe co powstanie z drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Myślę, że tak mam jeszcze tyle kombinacji kolorystycznych do wykonania :)
      Na początku myślałam o zawieszkach, ale teraz chyba zrobię bombki i będę robić takie komplety po dwie z różnymi bałwankami, ale w tej samej kolorystyce wstążkowej :)

      Usuń
  7. ROZWALIŁAM SIĘ- jakie CUDEŃKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombowe bałwanki, te obszycia wiele dają, a wykorzystanie ich- rewelacja! Bombki superowe. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są śliczne a te kropeczki urocze ;):):)

    eh czuć już bliskość świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karczochowe bombki :-) Chyba muszę też się nauczyć tej techniki, bo efekty są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naucz się jest wiele kursów, a co naprawdę nie jest trudne, tylko trochę pracochłonne, ale warto :)

      Usuń
  11. Te bałwanki na bombkach wyglądają pięknie :DDD. Niecierpliwie czekam na następne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zaczęłam czytać posta to uznałam, że ja pewnie też zrobiłabym karteczki z tych bałwanków, ale jak zobaczyłam Twoje bombki, to zmieniłam zdanie! Są boskie! Szczególnie w otoczeniu wstążek - ta czerwona w kropy jest urocza <3
    a haft tylko przypięłaś szpilkami? Czy jakoś przyklejałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja jestem nieszablonowa dlatego nie mogły powstać kartki :)
      Nie przyklejałam, wszystko jest na szpilkach :)

      Usuń
  13. Bałwanki pierwsza klasa! :) Wyglądają rewelacyjnie na bombkach - pomysł jest świetny! :))
    Już tak świątecznie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie haftu z karczochowym wykończeniem bombki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne balwanki a bombki przepiekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki wyszły ci bombowo! Hafciki urocze i dzięki tobie widzę, że właśnie na bombkach jest ich miejsce.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezencik jest bardzo fajny :).

    Super zagospodarowałaś dwa hafty. Karczochy są imponujące :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wykorzystałaś hafty. W takiej oprawie prezentują się świetnie. Mi obie bombki bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W planach są jeszcze w innych kolorach :)

      Usuń
  19. Rewelacyjne bomby! Swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń