Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

wtorek, 17 listopada 2015

193. Kartki urodzinowe

Zrobiłam hurtowo kilka kartek urodzinowych. Muszę przyznać, że fajnie jak się ma trochę więcej materiałów do pracy, aż się chce pracować. A to dzięki Wam :) 
Kartek powstało cztery i pierwsza została już wysłana do solenizantki.
Zdjęcia trochę kiepskie, rano ciemno, przychodzę z pracy dalej ciemno... a przy świetle sztucznym zdjęcia mi kiepsko wychodzą :(

Pierwsza karteczka

 Druga
Z innej perspektywy...
Trzecia
 Motylki sobie usiadły...
Czwarta
 I tu też motylowo...

31 komentarzy:

  1. Urocze karteczki. Mnie również bardziej chce się tworzyć gdy mam materiały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga najbardziej mi się podoba, ten "wykrętas" jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) każda trochę dedykowana dla konkretnej osoby ;)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki!!! Czyżbyś planowała rozwój w tym kierunku? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do Was (m.in. do Ciebie, Ewy, Joli) bardzo mi daleko... samo się rozwija... moje plany w tym roku... hm... kiepsko z ich realizacją... znowu przegapiłam warsztaty w Rzeszowie z Ewą Sz....

      Usuń
  4. Prześliczne kartki :DDD. Oj coś widzę, że konkurencja nam tu wyrasta :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe..dziękuję, ale konkurencja ze mnie żadna ;)

      Usuń
  5. W natłoku świątecznych kartek fajnie zobaczyć takie "inne" ;).

    Piękne kartki zrobiłaś i te grafiki ... Pierwszą jestem zachwycona, bo uwielbiam tulipany :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję :) grafiki od zaprzyjaźnionych blogerek :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tym hurtem, a karteczki bardzo udane.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, jak się ma dużo przydasiów to można poszaleć :), ja aktualnie szaleje z swiatecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to prawda :) ja dopiero się przymierzam

      Usuń
  8. Kolorowo na poprawe humoru jesienia ;) Moje serduszko zdobyla karteczka z laleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że solenizantce też się spodoba :)

      Usuń
  9. Piękne karteczki :) Oj to prawda, jak ma się materiały i jest z czego wybierać, to chce się robić. I można podziwiać takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia najlepsza :) Pozdrawiam ciepło :)
    P.S. Miło zobaczyć inne kartki niż świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z tych karteczek dotarła dziś do mnie - razem z cudownym prezentem! Dziękuję z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń