niedziela, 10 grudnia 2017

605. Bombki w kolorze...

Czarne gesso, gaza, mikrokulki, koronki, odlewy z masy, farby metalizujące i tadam... powstały czarne zmediowane bombki! Ależ mi się podobają :)




A Wam podobają się takie bombki? Wiem, wiem święta powinny być kolorowe, ale czarny to też kolor. Zrobiłam jeszcze niebieskie :)
***
Bombki zgłaszam na wyzwanie Świąteczne bombkowanie na DIY - zrób to sam


na wyzwanie specjalne w KTM Boże Narodzenie
na wyzwanie w Towarzystwie Dobrej zabawy Coś świątecznego




36 komentarzy:

  1. Uleńko! Prawda że czarny to też kolor, Ale ja lubię jasne kolory, Bombki są Bardzo ładne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile normalnie kocham czarny, tak niestety ale te bombki to nie moja bajka... Ja jednak w święta idę w złoto, czerwień, zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ,że czarny to kolor :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo oryginalne i piękne swoją innością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niesamowite! Co prawda chyba wolę jaśniejsze, ale takie bombki i złote dodatki ... już oczyma wyobraźni widzę taką choinkę;)
    Pozdawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko jak kocham czarny to na bombki chyba bym się nie zdecydowała, ale jako same prace są obłędne!
    widać że lubisz ( z wzajemnością) z mediami co podziwiam nieustannie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wyglądają:) Choć faktycznie czarny to dość nietypowy kolor na święta, ale kilka takich bombek pięknie udekoruje choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki mogą być w każdym kolorze. Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Черные шары - это очень необычно для праздничного декора. Но я думаю, что в сочетании, например, с белыми, это будет смотреться оригинально и интересно. Спасибо, что творите вместе с ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja -czarny też kolor :) A bombki wyglądają wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite są. Mnie się bardzo podobają.
    A wiesz, że według optyki czarny nie jest kolorem?:) Ale na szczęście w sztuce nie musimy się tym przejmować.
    Buziaczki, Ulciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w zabawie, bombki bardzo ciekawe i nowoczesne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham czerń, to wiesz, dlatego te bombki są jak dla mnie bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowww!!!Ależ oryginalne-PIĘKNE!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam szczerze, że nie wpadłabym na to by zrobić czarne bombki. Wyszły pięknie. Oryginalne są na pewno, ale raczej nie znalazłyby u mnie miejsca na choince :P

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo oryginalne, trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladaja ciekawie ale na choinke zielona bym ich nie powiesiła, raczej do nich wybrałabym jakieś jasny wianek czy cos e ten desen...ale podziwiam Ulo jak swietnie bawisz sie mediami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace bombkowe! Na choince będą mało widoczne, ale z jasnym wiankiem mogą stanowić niebywałą kompozycję. Pozdrawiam niedzielnie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mroczne, tajemnicze i piękne ozdoby. Gratuluję Ula pomysłu i świetnego wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak będą wyglądały na drzewku. Trzeba przyznać, że są bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj bardzo oryginalne i zdecydowanie niepowtarzalne. Piękne w swojej inności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne!!! Bardzo ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś też robiłam podobne ... ale dodawałam trochę złota lub srebra i wieszałam na stojaczkach :) W fajnej aranżacji wyglądają bardzo ciekawie. Mnie sie te bombki podobaja, chociaż nie lubię czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wykonane i takie niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny maja racje sa bardzo orginalne, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ula świetne są , zwłaszcza te złote przebłyski dodają im uroku. Kiedyś widziałam choinkę ubraną na czarno , była bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Odważne i pięknie wykonane. W jasnym, nowoczesnym pomieszczeniu, z przewagą bieli i jasnej szarości pięknie wyglądałyby.
    W moim mieszkaniu, z wieloma akcentami bordowymi, nie byłyby widoczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne :) Nie tuzinkowe - bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. superowe!!!!!!!!!!!!! maja niesamowity klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo nietypowe, mają w sobie coś tajemniczego i przyciagajacego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uleńko - nie widziałam jeszcze bombek w czarnym kolorze i przyznam że Twoja odważna i nietuzinkowa propozycja bardzo mi się podoba. Jest tajemniczo, ciekawie i nieprzewidywalnie :-))) Dziękuję za udział w naszej bombkowej zabawie, życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko. Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalnie :) Niepowtarzalne bombki w takich kolorach z pewnością zapadną w pamięci.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja, świetnie im służy czerń! Jestem nimi zachwycona! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. oryginalne i bardzo odważne, no i przede wszystkim piękne, dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł bardzo oryginalny...z pewnością odnajdą swoje miejsca :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń