sobota, 19 grudnia 2015

214. Good night dla dziewczynki

Skończyłam drugą metryczkę wg wzoru RTO "Good night". Jak już wcześniej pisałam metryczki z tej serii bardzo mi się podobają. 
Zestaw kupiłam w Coricamo. Zestaw do haftu zawiera: kanwę czystą typu Aida 14ct, mulinę firmy DMC na organizerze, igłę oraz czarno-biały wzór graficzny. Do zestawu dołączony jest też wzór alfabetu, z którego nie skorzystałam.

Obrazek wyszywa się bardzo przyjemnie i w miarę szybko. Wzór zawiera tylko krzyżyki i backstich.

Wymiary w krzyżykach 92x95
Aida 14ct, kolor biały
krzyżyki - 2 nitki muliny DMC
backstich - 1 nitka muliny DMC
19 kolorów,
wzór firmy RTO.


We wzorze miś ma niebieską kokardę, zmieniłam jej kolorystkę na fioletowo-liliową.


Oprawiony haft:

Ramka w kolorze wenge, passe-partout w kolorze ecru.



26 komentarzy:

  1. Piękny hafcik Ci wyszedł,gratuluję:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj taka przydałaby mi się na komodę! I dla Karola :)Hafcik piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) możemy coś pomyśleć w przyszłym roku ;)

      Usuń
  3. Piękna ta metryczka i "dziewczyński" akcent także jest:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boski ten obrazek, sama też ją wyszywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takze bardzo lubie te wzorki ;) Wyhaftowalam ten z misiem i drugi z krolikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna metryczka! Jeden z moich ulubionych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i wykonanie :) No i cudowna pamiątka dla tego małego człowieczka :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna metryczka z uroczym haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik przepięknie się prezentuje. Jest to piękna pamiątka na wiele lat : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Również lubię te metryczki, są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny hafcik! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka piękna metryczka, to pamiątka na lata. Cudnie wyszedł ten haft :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten wzór :) Super pamiątka :) Fajnie oprawiłaś tą metryczkę. A bańka obok cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że wszystko pod jednym postem napisałam:D
    wybacz ale mam duzo zaległości:D
    Piękna metryczka będzie cudowną pamiątką:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mi się podobała ta metryczka. Pięknie wyszła!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne:) mam wzorki, ale czekają na swój czas:)

    OdpowiedzUsuń