poniedziałek, 21 grudnia 2015

215. Grudniowe imieniny_2

W grudniu w zabawie u Kingi miałyśmy mamy solenizantki.
Zawartość paczki została określona rzez organizatorkę i składa się z czterech elementów: kartki ręcznie robionej, przydasi, słodyczy i kawy/herbaty.

Drugą solenizantką w grudniu jest Ewa.  Przygotowałam dla niej wiele rzeczy haftowanych, które powstawały już od jakiegoś czasu, bo Ewunia uwielbia haft krzyżykowy :)  Prawie wszystko możecie znaleźć we wcześniejszych postach. Paczka jest już u solenizantki :)

Paczuszka zawierała bombki karczochowe, zawieszki, szydełkowego aniołka, album, kartki, klamerki...

Oczywiście paczka zawierała też słodycze i herbatki :) Dołożyłam też orzechy laskowe, z którymi kojarzą mi się święta Bożego Narodzenia.
Chciałam się odwdzięczyć Ewie za jej prezent imieninowy dla mnie :) Jak myślicie udało mi się?

19 komentarzy:

  1. Piękny prezent przygotowałaś,na pewno Ci się udało,niespodzianka jest wspaniała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy udało Ci się? Oczywiście, solenizantka na pewno bardzo zadowolona z prezentu :) Same piękności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Solenizantka jest ZACHWYCONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bogato! Rewelacyjna paczuszka, i te karczochy... ja swoje chciałam wyrzucić, są tak krzywe, że nie mogę na nie patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie piękną paczkę zrobiłaś:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent...aż zazdroszczę:)
    Pozdrawia ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne prezenty. Pozdrawiam cieplutko i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech ten świąteczny czas odmieni wszystkich nas.
    Niech pokój i spokój nam w sercach zawita.
    Niech pośpiech przy stole nie gości,
    niech tegoroczne święta będą pełne radości.
    Niech razem z opłatkiem uśmiechem się każdy podzieli,
    byśmy w ten czas świąteczny byli prawdziwie weseli! Życzy Anulek z rodzinką...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny prezent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygotowałaś super prezent i Ewa na pewno była zachwycona, a nie tylko zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super niespodziankę przygotowałaś. Pozdrawiam poświątecznie i życzę wspaniałego i twórczego 2016 roku:))

    OdpowiedzUsuń