poniedziałek, 4 kwietnia 2016

288. Chabrowa zakładka

Po raz kolejny miałam przyjemność testowania wzoru wykonanego przez Monikę Blezień. Tym razem tematyka kwiatowa.
Haftowało mi się bardzo przyjemnie, wzór bardzo prosty, nawet kontury mnie nie zmęczyły. Uwielbiam chabry :) Zakładka podszyta filcem.
 Wymiary w krzyżykach 20x70
Aida biała, 14ct
Mulina DMC
Ilość kolorów 3
Krzyżyki dwoma nitkami muliny
Kontury jedną nitką
Wzór wg Moniki Blezień
Kolorystyka wg Uli K
Musicie wybaczyć mi dużą ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować, które wybrać. Wyjątkowo podobają mi się wszystkie :)


Zapraszam do sklepu Moniki TUTAJ. U Moniki nie tylko można kupić wzory, Monika oferuje też gotowe wyhaftowane produkty.

32 komentarze:

  1. Super wyszło, no ale jak mogło nie wyjśc su[per? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna...bardzo delikatna:)
    Lubię takie kwiatowe zakładki :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prościutki wzorek do machnięcia w godzinkę a efekt super. Podoba mi się ta fastryga na brzegach , nigdy tak nie wykańczałam zakładki, muszę wypróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka- uwielbiam chabry :) A teraz do kompletu prosi się o maki, a trzecia ze słonecznikiem ;) Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, delikatny, ładne kolory :) Super zakładka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzorek, lubię płaskie zakładki, nie niszczą książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Bardzo ładny wzór.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wzór:) Świetna zakładka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna, śliczna zakładeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny hafcik:)))chabry są wdzięcznym wzorem:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam chabry ,polne ,latem aż się rozmarzyłam i już mi się chce wakacji.Piękna zakładka Uleńko
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rowniez lubie chabry ;) Zakladka bedzie milym wspomnieniem lata!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładeczka prosta, ale ze smakiem:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zakładka !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobnie, jak Ty, uwielbiam chabry, więc zakładka baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczna, chabry to moje ulubione kwiatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna i bardzo delikatna zakładeczka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana pięknie dobrałaś kolory i wspaniale zaprezentowałaś tak prosty wzór. Stębnowanie na brzegach dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna zakładka, zastanawiam się tylko, czy boki nie będą się strzępić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak obrobione zakładki i siedmiolatka jej używa i się nie strzępi, ale z pewnością znaczenie ma na jakiem materiale się to zrobi. Ja robię na sztywnej Aidzie.

      Usuń
  22. śliczna zakładka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń