niedziela, 10 kwietnia 2016

292. Małe co nieco

Jakoś opuściła mnie chęć to robienia czegokolwiek... Pewnie czasem też tak macie... Ciekawe co robicie, żeby zachciało Wam się chcieć... Ja do tej pory nie miałam takich problemów... ech... muszę wziąć się w garść i zrobić karteczki do Ani i Inki, i jeszcze do zabawy Ewy. A tu taka pustka w głowie...

Dzisiaj pokażę Wam dwa hafciki, które poleciały do naszej Dusi. Powiem szczerze, że nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć w jaki sposób je zagospodaruje :)

Gruszki w krzyżykach i półkrzyżykach wyszyte na białej Aidzie 14ct muliną DMC.

Piłka siatkowa w krzyżykach i półkrzyżykach wyszyte na beżowej Aidzie 16ct muliną DMC.


Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe, oby się chociaż w części  spełniły :)

29 komentarzy:

  1. Jak mi się nic nie chce, to siadam i czekam - w końcu zaczyna się chcieć :) Wszystko w swoim czasie :) Super hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruszki maja rewelacyjny efekt z tymi krzyzykami i polkrzyzykami ;) Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak bywa Uleńko, że przychodzi taka niemoc twórcza,ale to przechodzi. Także mam takie momenty, wtedy mobilizacją do dalszego działania stają się Wyzwania na blogach, zmuszają do samopodniesienia się i tworzenia. :)
    Trzymam mocno kciuki by i do Ciebie powróciło na nowo pasjożycie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie te gruszki, aż miałoby się ochotę je zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się tak czasem zdarza , zwłaszcza jak mam za dużo na głowie . Ale to minie , myslę, że jak tylko słoneczko wyjdzie.
    Hafty super, nie przepadam za półkrzyżykami nie lubię ich wyszywać.
    Pozdrawiania i niech Ci się zachce!!

    OdpowiedzUsuń
  6. coś pięknego z nich zapewne powstanie

    OdpowiedzUsuń
  7. super gruszeczki, ja też tak czasem mam co mnie mobilizuje potem, sama nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne hafty; jeden apetyczny, a drugi sportowy. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie teraz tez postój w jakiejkolwiek pracy, ale przejdzie i jak juz wróci wena to ze zdwojona sila :-)
    Hafciki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ode mnie wprawdzie spóźnione, ale jak najbardziej szczere! Spełnienia wszystkich tych które już otrzymałaś :)
    Również jestem ciekawa zagospodarowania tych hafcików :

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja sobie powolutku haftuję róże:))))ja muszę mieć ręce czymś zajęte,szczególnie jak deszcz za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się nic nie chciało :/ ani tworkować ani pisać ostatnio. Jakoś tak nie mogłam się zebrać do kupy. A co zrobić, żeby się bardziej chciało? Odpocząć od wszystkiego :) Polecam ulubioną muzyczkę w słuchawkach :)
    Hafty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, bardzo fajne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj sobie czas Ula. Wena wróci i to pewnie ze zdwojoną siłą. U mnie często tak się dzieje. Czasem trzeba odpocząć.
    Super hafciki i sama jestem ciekawa jak zostaną zagospodarowane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula, a może czas troszkę odpocząć i znowu się zachce :))). Hafty jak zwykle przepiękne, a gruszki to do schrupania, bo wyglądają jak żywe :))).

    OdpowiedzUsuń
  16. Duzo odpoczynku potrzeba Kochana, czasem przesyt blogowy daje się we znaki :)
    Hafty śliczne...jak wszystko,co robisz:)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne gruszeczki:) Mam nadzieję, że wena szybko wróci. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafciki urocze, Ulka, ten z piłką zachwycający :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróci wena ,wróci !! Czasem miewa się takie zmęczenie materiału :) Czas w tym wypadku jest dobrym lekarzem i oglądanie prac innych. Przynajmniej ja tak mam . Gruszki piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gruszeczki super! PIłka- mistrzostwo! Ulcia, pewnie, że czasem tak mam- nic na siłę, ja czekam az sama wróci:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj to widzę,że zaraźliwe bo ja też nie mam weny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe hafty, szczególnie gruszki pięknie i się prezentują! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetne hafty, a ja mam ostatnio lenia. Nic mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrazek z piłką wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fajne te półkrzyżyki, ciekawy efekt dają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio codziennie tak mam... nawet w komentowaniu na blogach mam tygodniowe zaległości :(

    OdpowiedzUsuń