środa, 1 czerwca 2016

319. Kartki BN 2016 - czerwiec wytyczne

Wytyczna na czerwiec: gwiazda, gwiazdka, gwiazdeczka...
Myślę, że temat bardzo prosty po majowej czapce groma, która niektórym z Was przysporzyła bólu głowy ;)
Gwiazdy, gwiazdki i gwiazdeczki wszelkiej postaci mogą znaleźć się na Waszych karteczkach - od haftowanych przez wycianki do malowanych.

Moje czerwcowe kartki wykonałam wykorzystując gwiazdki wykonane techniką haftu matematycznego.
Na pierwszej gwiazdka wyszyta nicią cieniowaną firmy niewiadomego pochodzenia, którą dostałam w ramach wymianki urodzinowej.

Do wyszycia drugiej  użyłam nici jedwabnych (tak przynajmniej domniemuję, bo też je dostałam od Agatki, która też nie wie co to za nici). Nie wyobrażam sobie haftowania tymi nićmi, nici są śliskie i bardzo łatwo nitka ucieka z igły... 


Z niecierpliwością czekam na Wasze karteczki z gwiazdami, gwiazdkami i gwiazdeczkami do końca czerwca :)

Banerek dla chętnych :)



Z pośród osób, które wykonają karteczkę czerwcową moja prywatna maszyna losująca wylosuje jedną osobę, która otrzyma trochę przydasi do robienia kartek. W losowaniu biorą udział osoby, które wykonały co najmniej trzy kartki od początku trwania zabawy łącznie z czerwcową. Osobę, która wygrała ogłoszę wraz z wytycznymi na lipiec. 
Wśród przydasi znalazły się różyczki, papiery z serii Marzenie Alicji oraz Lawendowy poranek i trochę wycinanek - jednym słowem to co na zdjęciu poniżej.

***
Zabawy "kartki BN przez cały rok" możecie znaleźć też u Ani i Inki.
U Ani robimy trzy karteczki w ciągu miesiąca (w tym jedną bożonarodzeniową), a u Inki jedną. W obydwóch przypadkach dziewczyny dają wytyczne do kartek. Można dołączyć do ich zabaw w dowolnej chwili :)
***
Gdyby ktoś chciał spróbować swoich sił w hafcie matematycznym to zapraszam na kurs Tutaj.

40 komentarzy:

  1. Ula super temat dający wiele możliwości. Twoje matematyczne gwiazdki są genialne.. a ja myślę że u mnie powstanie kilka gwiazdek w różnych technikach :-)
    Nagroda bardzo fajna, tylko jeszcze trzeba mieść szczęście w losowaniu :-).
    Pozdrawiam i zapraszam za 15 min do mnie :-)
    P.S. Popraw sobie miesiąc w pierwszym zdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantazyjnie i niebanalnie! Efekt koncowy nadzwyczajny! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nici może nie są najprzyjemniejsze w użyciu, ale efekt jaki osiągnęłaś jest nieprawdopodobny. Przecudne gwiazdeczki - śnieżynki. Karteczki zachwycające!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny temat, trzeba szybko się z nim uwinąć, by znaleźć czas na pozostałe wyzwania. Cieszę się niezmiernie z takiej prostej wersji, bo po czapie elfa, to jest super.
    Twoje karteczki w wersji haftu matematycznego cudowne, muszę zajrzeć na polecany link z kursem. Dziękuję.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulka, jesteś niesamowita!
    Kartki są przepiękne :)
    Z pewnością spróbuję haftu matematycznego z Twoim kursem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny temat a i wzorek wpadł już mi w oko, czas się zabrać za pracę. Nagrody że ho ho.

    OdpowiedzUsuń
  7. śnieżynki bardzo udane,śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulo świetne kartki !!! no i cieszę się że chociaż kawałek tej ciężkiej w użyciu muliny wykorzystałaś, efekt w hafcie matematycznym SUPER !!! Kiedyś i jak próbowałam ale szału nie było jednak Twój kursik i pomysł z korkiem rewelacja !!! DZIĘKUJĘ !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kartki z gwiazdkami są piękne . To teraz wysoko postawiona poprzeczka :) Pozdrawiam i obmyślam plan na kartkę z gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Cudowne karteczki ta biała zauroczyła mnie - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki :) A temat kartowy wydaje się być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna jest ta jedwabną nicią:)))no wprost cudo:)napatrzeć się nie mogę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki przygotowałaś. U mnie już małe co nieco w głowie się tworzy. :) Banerek porywam do siebie i biorę się za robotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, to temat idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pieknie Ci wyszly te karteczki! Mam wrazenie jakby to byly poukladane slomki, jak dawne ozdoby choinkowe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wykonane karteczki w technice ,której jeszcze nigdy nie używałam,pora wypróbować ,a efekty zobaczymy .... za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulciu, ja się oczywiście bawię!
    A Twoja karteczki piękne, trudno mi wybrać, która bardziej.
    Pozdrawiam z hukiem burzy za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazdeczki - super sprawa, jakies takie łatwe wyzwania mamy w tym miesiącu :) Twoje kartki są świetne, ta druga szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gwiazdka powiadasz ... hm... trzeba pomyśleć :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze kartki, szczególnie ta z białą gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Kochana...podniosłaś nam , bardzo wysoko poprzeczkę:)
    I nie myślę tu o gwiazdkowym temacie...a o Twoich przepięknych karteczkach...Cudo !!!
    Uściski zasyłam Kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulenko wytyczne czerwcowe super mi się podoba. Twoje karteczki sa śliczne. Dzięki za kursik na spokojnie musze obejrzeć i wypróbować. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki zrobiłaś :)
    Podobają mi się nowe wytyczne - idę wybierać wzorki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczności :) może i śliskie nici, ale efekt powala :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kartki! Bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ula, wykonałaś kawał dobrej pracy:) Obie kartki są przepiękne. Pomysł z użyciem cieniowanej muliny -wg mnie - rewelacyjny. Efekt końcowy sprawia, że ciężko się oderwać od podziwiania:)
    Dobrze, że na czerwiec dałaś łatwiejsze zadanie ;) Przyznaję, że z gnomem miałam zgryz do samego końca. Na szczęście udało się.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ula, Twoje gwiazdki są cudowne i przepięknie się prezentują na kartkach :))).

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne gwiazdki Uleńko! Chciałabym się przyłączyć do Twojej zabawy ale nie wiem czy czas mi pozwoli.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uleńko temat świetny ,z pewnośćią jakieś gwiazdki wymyślę ,pytanie tylko kiedy .
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta druga jest po prostu obłędna! Moja karteczka też już gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacja! Postaram się pogwiazdkować!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gwiazdeczki wydają się być łatwym tematem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ulka, karteczki śliczne, szczególnie zaś druga ujęła mnie za serce- może pokuszę się kiedyś na haft matematyczny?... ;) Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kartki zrobiłaś. Haft matematyczny daje wiele możliwości wykorzystania go.
    Zrobiłam swoją kartkę, mogę więc pobiegać po blogach i komentować bez obawy,że się za bardzo zainspiruję.

    OdpowiedzUsuń