Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

wtorek, 7 czerwca 2016

322. Czerwcowe kartki

W tym miesiącu sprężyłam się i karteczki mam już gotowe :)

Inki w wyzwaniu czerwcowym na kartce ma pojawić się metalowy element.
Od razu wiedziałam, że będzie to dzwoneczek :)
 Doszłam do wniosku, że nawet napis nie jest potrzebny. Prosto i skromnie.

Ania stworzyła świetny, kolorowy banerek do wyzwania, a na nim ostrokrzew, motylek i koszyczek lub sowa.

Kartki przez cały rok u Ani

Na mojej pierwszej kartce usiadło całe stado motylków...
... pośród kwiatków z modeliny, które jakiś czas temu zrobiłam bawiąc się z córcią :)

Na drugiej kartce w koszyczku rozgościły się kurczaki z jajkami :) 
Użyłam lakieru, który nie był pierwszej świeżości i niestety nie stwardniał... na miejsca po lakierze przykleiłam gotowe perełki, ale efekt mi się nie podoba... trudno już tego nie zmienię...
Na trzeciej usiadły ptaszyny... Będąc w sobotę w sklepie zobaczyłam papier z grafiką poniżej i już wiedziałam, że powstanie z niego kartka na Ani wyzwanie.

I wszystkie dla Ani :)
Czekam kiedy Ania przywoła mnie do porządku, bo nie robię kolażu, jak należy... Robię po prostu zdjęcie wszystkim trzem kartkom razem...

Moim dzieciom podoba się kartka z motykami, mnie bożonarodzeniowe, a Wam?

***
Karteczko-maniaczki bawiące się ze mną bardzo proszę o podpinanie swoich postów do żabki pod wytycznymi TUTAJ lub przesyłanie do mnie zdjęcia.
Szukanie po Waszych blogach przy podsumowaniu jest czasem bardzo trudne, bo muszę przekopać kilka postów...
Pamiętajcie - żabka lub zdjęcia na adres e-mail.


51 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulka, skoro masz wątpliwości co do drugiej kartki, to proponuję perełki zamienić na narożniki papierowe, lub wycięte dziurkaczem narożnikowym po uprzednim odklejeniu perełek- tak bym ja zrobiła. Poza tym, bez wyjątku, wszystkie karteczki są urocze :) Co do kolażu, ja też tylko taki potrafię zrobić :p Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu za podpowiedzi :) coś pomyślę :)

      Usuń
  3. Uleńko wszystkie kartki sa świetne. A jakbym miała wybrać to dla mnie najładniejsza jest kartka z metalowym elementem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki. Zimowe najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki, ale z motylkami jest wyjatkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko, przesłodkie karteczki. Szalenie mi się podobają! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyle wśród oryginalnych kwiatków - super! Mam ochotę potrząsnąć tym dzwonkiem z czapy Mikołaja :) Mogę? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh... możesz :) córka już dzisiaj trzęsła :)

      Usuń
  8. No ale się uwinęłaś w tym miesiącu migusiem .
    Ula, wszystkie kartki są świetne , Mikołaj z dzwoneczkiem do Inki świetny pomysł. Z tych co do mnie numer jeden to też bożonarodzeniowa. Ale pozostałe dwie też są świetne.
    Zadanie odrobione na 6. Zdjęcie zamiast kolażu oczywiście może być, byle były wszystkie kartki w kupię. mała prośba tylko aby to było jednokolorowe tło , bo inaczej po zrobieniu kolażu z 4 innych robi się strasznie pstrokato.
    Buziaczki i wielkie dzięki za udział w zabawie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka przyjęłam do wiadomości i posłusznie melduję, że tło poprawię :)
      Po raz kolejny okazuje się, że mamy podobny gust i upodobania :)

      Usuń
  9. Szybciutko się uporałaś i wyszły Ci piękne karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to się nie mogę nigdy napatrzeć, jak szybko, sprawnie i elegancko robisz te wszystkie kartki :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda ma swój urok;) nie ma gorszej ....są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z koszyczkiem karteczka jest śliczna, mimo twoich wątpliwości co do perełek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulko! A mnie podobają się wszystkie bo każda z nich jest urocza - Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te Twoje karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z Mikołajem, zdecydowanie, choć wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!!! Dobrze, że nie muszę wybierać, bo wszystkie są piękne, każda ma swój klimat :). Też bym podzwoniła dzwoneczkiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, podziwiam pomysłowość i tempo pracy :)
    Karteczki przesympatyczne, ale moje serducho skradła ta z dzwoneczkiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne karteczki Uleńko...mnie zachwyciła na amen ,ta z motylkami :)
    Cudo obłędne!
    Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki, wszystkie mi się podobają.
    Jadzia dobrze Ci radzi - też pomyślałabym o narożnikach zamiast perełek.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Wszystkie mają swój urok :) Mikołaj z dzwoneczkiem - od razu pobudza zmysł słuchu i dotyku; z motylami - cieszy oczy i wciaga w świat kreatywności; kartka z koszyczkiem jakoś mnie uspokaja swoim układem i kolorystyką ;)a z ostrokrzewem - rozświetla. Bardzo podobają mi się Twoje czerwcowe kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulciu, wszystkie mi się podobają, ale tak naj to ta z ptaszkami w ostrokrzewie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są bardzo ładne, ale bożonarodzeniowa jest cudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki, bardzo pomysłowe i wielkie brawo za tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ulo wszystkie super ale na pierwszym miejscu u mnie są motyle a na drugim, mikołajek i jego metalowy dzwoneczek :) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak szybko! Śliczne są. Ja jakoś weny nie mam,a muszę do niedzieli zrobić wszystkie bo na urlopie nie będę miała matriałów do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ z Ciebie blyskawica ;-))) Mnie zachwyciły wszystkie świąteczne z grafikami , ale stado motylków też uroczo wygląda na kartce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że na blogach z karteczkami ciągle zimowo i wcale nie przeszkadza temu letnia pogoda :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne karteczki i jesli juz mam wybrac to biore motylki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie bardzo ładne, a najlepsze to fakt, że na Święta będziesz miała gotowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki są wspaniałe. Mój faworyt to ptaszki w ostrokrzewie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie śliczne!! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł z tym dzwoneczkiem u Mikołaja. Z tych trzech do Ani bożonarodzeniowa skradła moje serce. Śliczna grafika, gdzie upatrzylas taki papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier kupowałam w sklepie stacjonarnym ;)
      Teraz na szybkości znalazłam go np. tutaj http://itdcollection.com/tags-to-scrapbooking-TAG-102

      Usuń
  33. Podziwiam Cię za tą systematyczność z kartkami świątecznymi :) wszystkie są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  34. Uleńko karteczki śliczne wszystkie cztery. Szybciutko się uporałaś na 6+, mi jakoś weny chwilowo brak. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba mam w sobie dużo dziecka, bo mi też najbardziej podoba się ta z motylkami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie kartki są śliczne i każda ma to coś co przyciąga uwagę, ale w Mikołaju sie zakochałam :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kartki i jak się szybko uwinęłaś :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. No mi oczywiście podoba się ta z motylkami :P he he he :) Ale wszystkie są przepiękne! A ta z mikołajem i dzwoneczkiem - prosta i cudna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Co jedna to piękniejsze:) Śliczności przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł z dzwoneczkiem na czapie Mikołajowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne kartki,ta motylkowa bardzo mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie cudowne, ale świąteczna wymiata!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń