wtorek, 7 czerwca 2016

322. Czerwcowe kartki

W tym miesiącu sprężyłam się i karteczki mam już gotowe :)

Inki w wyzwaniu czerwcowym na kartce ma pojawić się metalowy element.
Od razu wiedziałam, że będzie to dzwoneczek :)
 Doszłam do wniosku, że nawet napis nie jest potrzebny. Prosto i skromnie.

Ania stworzyła świetny, kolorowy banerek do wyzwania, a na nim ostrokrzew, motylek i koszyczek lub sowa.

Kartki przez cały rok u Ani

Na mojej pierwszej kartce usiadło całe stado motylków...
... pośród kwiatków z modeliny, które jakiś czas temu zrobiłam bawiąc się z córcią :)

Na drugiej kartce w koszyczku rozgościły się kurczaki z jajkami :) 
Użyłam lakieru, który nie był pierwszej świeżości i niestety nie stwardniał... na miejsca po lakierze przykleiłam gotowe perełki, ale efekt mi się nie podoba... trudno już tego nie zmienię...
Na trzeciej usiadły ptaszyny... Będąc w sobotę w sklepie zobaczyłam papier z grafiką poniżej i już wiedziałam, że powstanie z niego kartka na Ani wyzwanie.

I wszystkie dla Ani :)
Czekam kiedy Ania przywoła mnie do porządku, bo nie robię kolażu, jak należy... Robię po prostu zdjęcie wszystkim trzem kartkom razem...

Moim dzieciom podoba się kartka z motykami, mnie bożonarodzeniowe, a Wam?

***
Karteczko-maniaczki bawiące się ze mną bardzo proszę o podpinanie swoich postów do żabki pod wytycznymi TUTAJ lub przesyłanie do mnie zdjęcia.
Szukanie po Waszych blogach przy podsumowaniu jest czasem bardzo trudne, bo muszę przekopać kilka postów...
Pamiętajcie - żabka lub zdjęcia na adres e-mail.


51 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulka, skoro masz wątpliwości co do drugiej kartki, to proponuję perełki zamienić na narożniki papierowe, lub wycięte dziurkaczem narożnikowym po uprzednim odklejeniu perełek- tak bym ja zrobiła. Poza tym, bez wyjątku, wszystkie karteczki są urocze :) Co do kolażu, ja też tylko taki potrafię zrobić :p Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu za podpowiedzi :) coś pomyślę :)

      Usuń
  3. Uleńko wszystkie kartki sa świetne. A jakbym miała wybrać to dla mnie najładniejsza jest kartka z metalowym elementem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki. Zimowe najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki, ale z motylkami jest wyjatkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko, przesłodkie karteczki. Szalenie mi się podobają! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyle wśród oryginalnych kwiatków - super! Mam ochotę potrząsnąć tym dzwonkiem z czapy Mikołaja :) Mogę? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh... możesz :) córka już dzisiaj trzęsła :)

      Usuń
  8. No ale się uwinęłaś w tym miesiącu migusiem .
    Ula, wszystkie kartki są świetne , Mikołaj z dzwoneczkiem do Inki świetny pomysł. Z tych co do mnie numer jeden to też bożonarodzeniowa. Ale pozostałe dwie też są świetne.
    Zadanie odrobione na 6. Zdjęcie zamiast kolażu oczywiście może być, byle były wszystkie kartki w kupię. mała prośba tylko aby to było jednokolorowe tło , bo inaczej po zrobieniu kolażu z 4 innych robi się strasznie pstrokato.
    Buziaczki i wielkie dzięki za udział w zabawie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka przyjęłam do wiadomości i posłusznie melduję, że tło poprawię :)
      Po raz kolejny okazuje się, że mamy podobny gust i upodobania :)

      Usuń
  9. Szybciutko się uporałaś i wyszły Ci piękne karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to się nie mogę nigdy napatrzeć, jak szybko, sprawnie i elegancko robisz te wszystkie kartki :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda ma swój urok;) nie ma gorszej ....są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z koszyczkiem karteczka jest śliczna, mimo twoich wątpliwości co do perełek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulko! A mnie podobają się wszystkie bo każda z nich jest urocza - Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te Twoje karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z Mikołajem, zdecydowanie, choć wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!!! Dobrze, że nie muszę wybierać, bo wszystkie są piękne, każda ma swój klimat :). Też bym podzwoniła dzwoneczkiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ula, podziwiam pomysłowość i tempo pracy :)
    Karteczki przesympatyczne, ale moje serducho skradła ta z dzwoneczkiem ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne karteczki Uleńko...mnie zachwyciła na amen ,ta z motylkami :)
    Cudo obłędne!
    Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki, wszystkie mi się podobają.
    Jadzia dobrze Ci radzi - też pomyślałabym o narożnikach zamiast perełek.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Wszystkie mają swój urok :) Mikołaj z dzwoneczkiem - od razu pobudza zmysł słuchu i dotyku; z motylami - cieszy oczy i wciaga w świat kreatywności; kartka z koszyczkiem jakoś mnie uspokaja swoim układem i kolorystyką ;)a z ostrokrzewem - rozświetla. Bardzo podobają mi się Twoje czerwcowe kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulciu, wszystkie mi się podobają, ale tak naj to ta z ptaszkami w ostrokrzewie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są bardzo ładne, ale bożonarodzeniowa jest cudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki, bardzo pomysłowe i wielkie brawo za tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ulo wszystkie super ale na pierwszym miejscu u mnie są motyle a na drugim, mikołajek i jego metalowy dzwoneczek :) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak szybko! Śliczne są. Ja jakoś weny nie mam,a muszę do niedzieli zrobić wszystkie bo na urlopie nie będę miała matriałów do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ z Ciebie blyskawica ;-))) Mnie zachwyciły wszystkie świąteczne z grafikami , ale stado motylków też uroczo wygląda na kartce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że na blogach z karteczkami ciągle zimowo i wcale nie przeszkadza temu letnia pogoda :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne karteczki i jesli juz mam wybrac to biore motylki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie bardzo ładne, a najlepsze to fakt, że na Święta będziesz miała gotowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki są wspaniałe. Mój faworyt to ptaszki w ostrokrzewie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie śliczne!! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł z tym dzwoneczkiem u Mikołaja. Z tych trzech do Ani bożonarodzeniowa skradła moje serce. Śliczna grafika, gdzie upatrzylas taki papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier kupowałam w sklepie stacjonarnym ;)
      Teraz na szybkości znalazłam go np. tutaj http://itdcollection.com/tags-to-scrapbooking-TAG-102

      Usuń
  33. Podziwiam Cię za tą systematyczność z kartkami świątecznymi :) wszystkie są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  34. Uleńko karteczki śliczne wszystkie cztery. Szybciutko się uporałaś na 6+, mi jakoś weny chwilowo brak. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba mam w sobie dużo dziecka, bo mi też najbardziej podoba się ta z motylkami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie kartki są śliczne i każda ma to coś co przyciąga uwagę, ale w Mikołaju sie zakochałam :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kartki i jak się szybko uwinęłaś :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. No mi oczywiście podoba się ta z motylkami :P he he he :) Ale wszystkie są przepiękne! A ta z mikołajem i dzwoneczkiem - prosta i cudna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Co jedna to piękniejsze:) Śliczności przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł z dzwoneczkiem na czapie Mikołajowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne kartki,ta motylkowa bardzo mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie cudowne, ale świąteczna wymiata!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń