środa, 15 czerwca 2016

327. Twórcze Inspiracje 2-3/2016 - recenzja

Jest mi niezmiernie miło, ponieważ zostałam wybrana przez Redakcję Twórczych Inspiracji jako jedna z osób, które mają możliwość wyrażenia swojej opinii o tym czasopiśmie.
Szczerze mówiąc Twórcze Inspiracje kupuje regularnie, bo zawsze znajduje w nich coś co mnie interesuje, bo jak już niektórzy z Was zauważyli próbuję różnych technik :)

W tym numerze znalazłam kilka projektów, które mnie bardzo zainteresowały i mam ochotę spróbować je wykonać :) Mam wrażenie jakby numer był specjalnie dla mnie. Marzy mi się rękodzielnicza torba - ten numer jet ich pełny od szytych do robionych na szydelku, maskota na szydełku - jest w numerze...
Pierwszy artykuł to bardzo ciekawy projekt biżuterii - naszyjnika, który został uszyty ręcznie. Czasopismo zawiera instrukcję, jak krok po kroku każda z nas może taki stworzyć. Ja już myślę o takim naszyjniku w kolorystyce niebiesko-brązowej. Kurs dla osób, które umieją przyszyć choćby guzik, ponieważ cały czas szyjemy prostymi ściegami.
Projekt na torbę na laptopa mnie zauroczył i zapragnęłam taką uszyć. Jest elegancka i bardzo kolorowa w przeciwieństwie do mojej czarnej kupionej w sklepie. 
Torby wykonane i pokazane przez Hannę Kucharską są nie tylko piękne, ale i praktyczne. 
Pozytywnie zaskoczyła mnie torba z sową, która została wykonana haftem wstążeczkowym. W TI znajdziecie kurs haftu oraz schemat sowy. Projektantka Anna Baranowicz pokazuje również, jak uszyć taką torbę. 
Twórcze Inspiracje zapraszają na konkurs na torbę, torebkę, plecak lub etui na telefon. Jeśli wykonałyście jakiś ciekawy projekt, którym chcecie się pochwalić to konkurs dla Was :)
Zakochałam się natomiast w niebieskiej letniej szydełkowej torbie w stylu marynarskiego worka. Projektantka Ewa Józefowicz pokazuje w artykule, jak taki worek wykonać :)
Na razie spróbuję zrobić etui na telefon. 
Zobaczcie na zdjęciu poniżej jakie cudowne rzeczy powstały w technice szydełkowania gobelinowego.
Jeżeli chciałybyście spróbować patchworku to ten artykuł jest dla Was. Ewa Wilczak pokazuje w jaki sposób uszyć pled i poduszkę. Bardzo ciekawy projekt poduszki.
Technika quillingu nie jest mi obca i potrafię co nieco zrobić. Dzięki artykułowi poniżej dowiedziałam się, jak zrobić kwiatka 3D i od tej pory moje quillingowe kartki będą ciekawsze. Zapraszam do lektury osoby, które chciałby rozpocząć przygodę z quillingiem, autorka pokazuje jak wykonać wszystkie elementy znajdujące się na kartce.
Amigurumi... jestem nimi zainteresowana od dłuższego czasu, a teraz mam instrukcję, jak wykonać sowę, pingwina i nietoperza. Mogę teraz zrobić każde zwierzątko jakie mi się zamarzy :) Kto się przyłączy?

Największym zaskoczeniem dla mnie w tym numerze jest biżuteria wykonana przez Agnieszkę Łubian. W pierwszym momencie pomyślałam, że to koraliki, ale szybko okazało się, że jednak nie. Zobaczcie poniżej jaką cudowną biżuterię można wyczarować przy użyciu igły i nitki. Prawda, że piękna? I jeszcze do tego teraz możecie ją zrobić, bo Agnieszka podzieliła się z nami swoją wiedzą.
Zaciekawił mnie beading zwłaszcza małe formy i ciekawe kształty. W IT znajdziemy projekty różnych wzorów i przepis na ich wykonanie.
Zaproszenie na konkurs dla wszystkich hafciarzy i malarzy do udziału w II edycji konkursu plastycznego "Pędzlem i nitką malowane.Pokaż co potrafisz".
W czasopiśmie prezentowane są inspirujące blogi. Tym razem dwa z nich odwiedzam, a na trzeci z pewnością pozaglądam. Dziewczyny gratuluje publikacji. Szczególnie Ani, która co miesiąc motywuje i inspiruje nas do działania. 
Beading to nie moja bajka, ale myślę, że osoby, które pasjonują się tą techniką znajdą w Twórczych Inspiracjach interesujące wzory autorstwa Marioli Grzybek.
Twórcze Inspiracje nie zapomniały też o hafciarkach i dla nich jest wzór ślicznej metryczki z sówką. Wzór bardzo prosty, doskonały dla osób uczących się haftu. Kolory mulin dobrane dla chłopczyka i dziewczynki.
Pierwszy raz w TI pojawił się artykuł o naturalnych kosmetykach. Myślę, że nawet nam pasjonatkom rękodzieła wszelkiego potrzeba czasem coś dla ciała. Artykuł bardzo ciekawy i powinien zainteresować osoby, które mają problemy ze skórą, a nie mogą używać dostępnych na rynku kosmetyków. Warto przeczytać i wiedzieć, jakie mamy alternatywy.
Na koniec bardzo dziękuję redakcji Twórczych Inspiracji za dedykację na moim egzemplarzu oraz za niespodziankę.
Dziękuję tym co dotrwali do końca.
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was, a raczej zachęciłam do sięgnięcia po Twórcze Inspiracje.


22 komentarze:

  1. Raczej nie :P Gazetka ma dość niski poziom i od lat nie znajduję w niej niczego dla siebie...
    I to nie jest tak, że zostałaś wybrana... oni wysyłają do każdego, kto tylko chce, żeby sobie po prostu zrobić na blogach darmową reklamę... DARMOWĄ! Każda z Was z uciechą i za darmo recenzuje coś, za co normalnie musieliby wyłożyć grubą kasę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś chce znaleźć dziurę w całym, to ją znajdzie, nawet jak będzie musiał sam ją zrobić!

      A to właśnie jest tak, że Ula została wybrana, bo wystarczy śledzić facebookowy profil T. Inspiracji, by wiedzieć, że odbył się konkurs i to na jego podstawie zostały wyłonione osoby, które otrzymały gazetki do recenzji.
      Jak Ula pokazała, owa reklama wcale taka darmowa nie jest, bo oprócz promowania swojego bloga
      (linkowania w konkursie), samego egzemplarza gazety, redakcja "dołożyła" prezent od siebie i dedykację, co jest niewątpliwie miłym gestem.
      Na pieniądze wszystkiego nie da się i nie powinno się przeliczać.
      I moim zdaniem fajnie, że redakcja nawiązuje współpracę z czytelnikami.
      Ania nie gniewaj się, ale to straszne, że każdy Twój komentarz a propos, którejkolwiek gazety Coricamo jest zawsze taki sam. Może chociaż raz dla odmiany, napisać coś miłego, np. a propos samej recenzji?

      Usuń
    2. To jest transakcja wiązana - i obie strony wyrażają na to zgodę. Dla mnie gazetka za darmo (a koszt 10 zł to nie jest mało), a ja im w miarę możliwości rzetelną recenzję. Nikt nikogo nie zmusza. Same wzięłyśmy udział w konkursie. A redakcja i pracownicy ciężko pracują. Nie widać tej pracy, a szkoda. I nie, nie mam profitów - po prostu znam pracę w redakcji, w drukarni. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny, które recenzują. Odszukam was i poczytam jak wy widzicie czasopismo. Moja recenzja też już na blogu - uzupełniana.

      Usuń
  2. mnie najbardziej zaciekawiły torby:)
    a gobeliny będą i u nas, świetnie się sprawdzą przy wykorzystaniu resztek włoczek:)
    fajny numer:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuję tego czasopisma więc nie mam własnego zdania na ten temat. Jest tu mnóstwo inspiracji w różnych technikach, myślę że wiele osób znajdzie coś dla siebie. Świetna recenzja!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i masz babo placek , zaglądam do sklepu prawie codziennie bo się spodziewałam wzmianki o moim blogu , ale widzę że dostałaś numer przedpremierowy. Miło mi ,że wspomniałaś o mnie w tej recenzji. Widzę co nieco dla siebie :-) I nie zgadzam się absolutnie z opinią Anek73 , od lat kupuje gazetkę i zawsze cos w niej znajdę dla siebie, a cena wcale nie jest wygórowana.
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa gazeta. Za tak świetną recenzję należy Ci się odpowiednia gratyfikacja.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, świetnie, a gazetka jest warta kupienia, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja:) Na pewno każdy znajdzie dla siebie coś interesującego...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z miłą chęcią popędzę do kiosku po ten numer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie bardzo zainspirowały torebki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa recenzja.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzja ciekawa, reklama dla wydawnictwa także jest, ale ja również od lat kupuję polskie gazety z wzorami, technikami wszelakimi, bo na takie mnie stać. Jutro mąż mi kupi ten numer TI, coś tam mi spasowało, nie powiem co.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia. Recenzja mnie przekonała, więc gazetkę zakupię :-) Zainspirowały mnie bransoletki, chociaż to też nie moja bajka. Jak będzie gazetka na półce to może kiedyś popracuję w nowej technice.

    OdpowiedzUsuń
  13. Recenzja rewelacyjna - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje w tym numerze. Metryczka jest śliczna. Nie mogę się już doczekać na moją gazetkę do recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem mi się zdarzy zakupić Twórcze Inspiracje. Ten numer wydaje się być dość interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Egzemplarz bardzo kobiecy - torebki, biżuteria...
    Dedykacja to fajny pomysł, będzie pamiątka ;) Prezent też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tym magazynie, bardzo ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ula, gratuluję wgranej w konkursie i możliwości wyrażenia nam swojej opinii. A znając Cię, wiem, że jest szczera i rzetelna. Czytałam z przyjemnością i choć nie rzadko kupuję gazety, to w tym przepadku się skuszę, aby zobaczyć z bliska to bogactwo technik, które pokazałaś. To bardzo dobrze, że w jednej gazetce można znaleźć różne możliwości. Spróbować czegoś nowego i sprawdzić czy to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zostania recenzentką. Twój wpis pokazuje, że w pełni na to zasłużyłaś. Najbardziej zachwyca mnie torba z sowa. To nowa dla mnie technika może się skusze.

    OdpowiedzUsuń