Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (4) Boże Narodzenie (54) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (3) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (155) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (185) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (31) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (151) Kartki BN zabawa całoroczna (47) Kartki przez cały rok u Ani (20) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (17) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (46) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (36) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (56) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (8) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

środa, 3 sierpnia 2016

349. Sierpień z Anią

W sierpniu w zabawie Ani na karteczkach mają się pojawić

Prosto, minimalistycznie ze świeczką
 Nawet bez żadnego napisu
 Jednemu listkowi byłoby smutno, więc u mnie całe stado listków ;)
 A na listku - żółta gąsieniczka 
 Ostatnio jakoś wielkanocne kartki przysparzają mi najwięcej problemów...
 Wymagane przez Anię żonkile są!
 Kolaż dla Ani (muszę w końcu ogarnąć to w jakimś programie...)


51 komentarzy:

  1. Ale się uwinęłaś!!!!!!!!!!!!!!!Super karteczki! Gąsienniczka najlepsza:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś uwijam się, żeby przed urlopem ze wszystkim zdążyć ;)

      Usuń
  2. Ale szybko Ci poszło :)
    Kartki są śliczne, a gąsieniczka jest boska - rozbawiłaś mnie ;)
    Ja robię kolaże w programie Fotor na stronie www.fotor.com.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i masz z głowy, ja dopiero pod koniec miesiąca będę chyba się publikować (no chyba, że uda mi się wygrzebać jakieś gafiki;) te wielkanocne zawsze takie jakies problemowe, no nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, z wielkanocnymi zawsze problem...

      Usuń
  4. Piękne karteczki przygotowałaś, a gąsieniczka świetnie się zakamuflowała:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki przygotowałaś. I jak szybko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulciu, kartka z bałwankiem ma w sobie coś rozczulającego. Taki zmarznięty maluch, który próbuje się ogrzać przy świeczce.
    Listki listkami, ale tam jest motylek! A nawet dwa, zważywszy, że z gąsieniczki też takowy się wykluje. Super!
    Kartka wielkanocna bardzo radosna i sympatyczna.
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dwa motyle! W tym jeden "nie wykluty"... jest takie słowo? właśnie kaleczę język polski!

      Usuń
  7. Uleńko piękne te karteczki ,każda wyjątkowa i godna uwagi .Ja też mam zawsze największy zgryz z wielkanocną kartką i nawet nie wiem czemu tak się dzieje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja też nie wiem dlaczego z wielkanocną zawsze problem... pociesza mnie to, że nie tylko u mnie tak to wygląda...

      Usuń
  8. Bardzo ładne karteczki! Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko śliczne kartki zrobiłaś :).

    Gąsienicą mnie rozbroiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i ciekawe są te karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko, całkiem fajne karteczki- super sobie poradziłaś i z wielkanocną :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie! Robala z życzeniami wysyłasz?
    Fajny robal i inne karteczki też !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehheh... robala dostałam od Ani S :) jak Małgosia X zauważyła to taki "nie wykluty" motyl ;)

      Usuń
  13. Świetne kartki :-))) Bałwanek i kwiatowo-listkowa kartka naj ,naj :-))) Udanego urlopu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje karteczki są wyjątkowe! Każda ma w sobie sporo uroku. Podobają mi się. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki mega :))) i jak szybciutko :))
    a kolaż w zwykłym paint(cie) rób - chyba najprościej :DDD
    Buziam kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, gąsieniczka jest najlepsza! :) Ale ogólnie to wszystkie kartki wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki super, a ten robal wygląda uroczo :DDD. Ula, ja też mam problem z wielkanocnymi, nigdy nie mam na nie pomysłu, dlatego robię zawsze na ostatnią chwilę :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Najbardziej zauroczyła mnie ta z motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne karteczki, ta z bałwankiem jest dla mnie naj, naj
    choć gąsieniczka też rewelacyjnie wygląda:)
    z kartkami wielkanocnymi mam niestety tak samo, może dlatego że waga świąt inna i większa?
    ja kolarze robię w w programie paint lub picasso
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Ula cieszy mnie niezmiernie , że tak szybko zrobiłaś karteczki na moja zabawę. I to jakie fajne , wszystkie mi się podobają, ale najbardziej ta bożonarodzeniowa. Grafika jest cudowna !!
    Zaliczenie oczywiste na szósteczkę. Cieszy mnie niezmiernie że zawsze mogę na Ciebie liczyć .
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jedna to piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie wywiązałaś się z sierpniowego wyzwania. Bałwanek skradł mi serce.

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne te karteczki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uleńko! Wszystkie Karteczki są Śliczne ale najbardziej mi się spodobała ta pierwsza - pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne karteczki! Ta ze świeczką podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są. Każda ma w sobie to coś - bożonarodzeniowa zachwyca prostotą i uroczym bałwankiem, wielkanocna moimi ulubionymi żonkilami, a robaczek z okolicznościowej kojarzy mi się z piosenką "W żółtych płomieniach liści".

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie sobie poradziłaś Uleńko i to tak szybciutko. Karteczki są śliczne, nawet z żonkilami dałaś radę - ja kompletnie nie mam jeszcze pomysłów. Urzekła mnie ta z listkami - wspaniała kompozycja. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie kartki piękne! Sympatyczna ta z bałwankiem trzymającym świecę a listkowa świetna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne wszystkie karteczki,ale naj,naj to ta świąteczna,taka słodziutka :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczki są przecudne. Zwłaszcza ta z bałwankiem wpadła mi w oko. Lubię minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczki bardzo ładne. Nowa jestem w tej zabawie dopiero pierwszy mc i tak sobie podziwiam innych prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne kartki:-) zakochałam się w tej drugiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne karteczki. Każda w nieco innym stylu, a jednak Twoje :)
    Bardzo podoba mi się karteczka z listkami, kwiatami i gąsieniczką. Pięknie połączyłaś papierowe i tasiemkowe kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne karteczki :) Bałwankowa jest świetna. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne karteczki:) Bałwanek powala jest niesamowity:) A okolicznościowa to mój faworyt:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie piękne, a okolicznościowa cudna! Chciałabym taką dostać;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi tam wielkanocne zawsze sprawiają problemy, więc nie jesteś jedyna :P. Okolicznościowa karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń