sobota, 8 października 2016

379. Fée Bleue_1

Chyba z dwa lata temu zobaczyłam u Chagi Fée Bleue i się zakochałam. U Agnieszki można zobaczyć wersję niebieską elfinki.

Wzór opracowała Валерия Касинская na podstawie ilustracji J.B. Monge.
Do tej pory nie zabierałam się za wyszycie tego wzoru, ponieważ chciałam go wyszyć na lnie, ale jakoś brakowało mi odwagi.

Nadszedł w końcu ten moment w moim życiu, że trzeba zacząć przestać się bać i rzucić na głęboką wodę... i tak kupiłam Lindę 27ct, nici... wzór już od dawna wydrukowany czekał...
Po pierwszy posiedzeniu mam tyle i muszę przyznać, że haftuje mi się wyśmienicie na lnie. Jestem zachwycona! Nie wiem czego tak się bałam... Kolory trochę przekłamane, bo len ma kolor ecru, a na zdjęciu jest bury.
Jeszcze nie wiem w jakiej wersji wyhaftuję skrzydła, ale póki co haftuję sukienkę, a ona w obydwóch wersjach jest taka sama :)

***
Dzisiaj w nocy zmarła nasza koleżanka blogowa Danusia - wspaniała, wrażliwa i o bardzo dobrym sercu osoba. Odeszła od nas tak nagle i niespodziewanie. 
Będzie mi jej bardzo brakowało. Pozostały mi po niej komentarze i kartki okolicznościowe, które będą mi o niej przypominały.
Danusiu spoczywaj w spokoju [*]
Żegnaj moja droga "mamo" blogowa :-(
Wyrazy współczucia dla rodziny Danusi.

35 komentarzy:

  1. Też mam ochotę wyszyć tę elfinkę :) Może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfinka jest urocza :)
    Czekam na kolejne odsłony...
    A Danusię znałam krótko... i zapamiętam jako bardzo życzliwą i otwartą osobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te zamurowała ta smutna wiadomość :(
    Zdążyłam już zrobić dla Naszej Drogiej Danusi pracę i dobrze, że poczta zamknięta, bo byłaby już w drodze.
    niepojętnie mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu mnie też zwłaszcza, że przecież w poniedziałek napisała posta... tak szybko i niespodziewanie...
      Ja dzisiaj robiłam... i przeczytałam u Ani... i... świat stanął w miejscu...

      Usuń
  4. Piękny hafcik wybrałaś. I jak widać ... nie taki diabeł straszny jak go malują:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wzór, trzymam kciuki .Danusi nie znałam, ale pomodlę się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek, więc hafcik w Twoim wykonaniu też będzie piękny:) Cudna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia przy hafciku. Danusi też będzie mi brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przykro,Ulko... aż nie wiem co powiedzieć...
    Niech spoczywa w spokoju...

    Hafcik cudownie Ci wychodzi:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie nam jej brakowało.Zawsze zostawiała miłe komentarze.Robiła piękne prace.Pusto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elfinka zapowiada się cudownie.
    U Danusi bywałam, podziwiałam Jej prace... ogromny żal, że odchodzą tak wspaniałe osoby :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak w lnie nie da się nie zakochać. Hafcik będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jak to??? Nie mogę w to uwierzyć. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wzór ,z pewnością w Twoim wykonaniu będzie rewelacyjnie się prezentował :-))) Danusi nie znałam ,szkoda że odeszła niespodziewanie taka życzliwa osoba :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny hafcik się zapowiada! Pozdrawiam serdecznie! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutno z powodu Danusi, niech spoczywa w pokoju! A rlficabexzoe śliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie smutna wiadomość :(
    A obrazek super. Właśnie sama publikuję postępy. Sama zaczynałam na Lindzie- haftuje się super. I nie taki diabeł straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się piękny obrazek, znałam ją krótko, ale to przykra i smutna wiedomośc

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś jest szczególny dzień .. taki smutny. Pozostaje zdziwienie i smutek że życie potrafi tak szybko odejść. Chyba wszystkie jesteśmy w wielkim szoku, że Danusiu już nie mam z nami :-(
    A twój hafcik zapowiada się cudownie. powodzenia Ula .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo smutna wiadomość :( Nie miałam bezpośredniego kontaktu z Danusią, ale czytałam nie jeden jej ciepły komentarz pod postami. Takich osób brakuje najbardziej. Spoczywaj w pokoju Danusiu [*]

    OdpowiedzUsuń
  20. Podejrząłam u Chagi, rzeczywiście piękna.
    Co do Danusi, to nadal nie mogę uwierzyć. Niech spoczywa w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  21. To smutna wiadomość. Wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Będzie piękny haft :)

    Po Danusiu zostanie jakaś pustka. Też będzie mi jej brakować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam Danusi, ale i tak przykro się czyta takie wiadomości.
    Miłego haftowania, będę obserwować postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się śliczny haft Uleńko.
    Ja też będę tęsknić za Danusią i jej ciepłymi komentarzami. Mam kilka pamiątek które będę mi ją przypominać.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też przymierzam się do wyszywania na LINDZIE 27 i ciekawi mnie jak mi pójdzie . Widać ,że Tobie idzie super !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft będzie :) Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękną pracę znów szykujesz. Kibicuję Ci z sercem.
    Ciepła Danusi brak...

    OdpowiedzUsuń
  28. Brawo za odwagę! Jak widać warto spróbować!

    Tęskno do Danusi...

    OdpowiedzUsuń