niedziela, 16 października 2016

384. Fée Bleue_2

Bardzo fajnie i przyjemnie pracuje mi się nad haftem Fée Bleue. Może dlatego, że to mój tak bardzo wymarzony i upragniony obrazek. A może to przez len...


Stan na 08.10.2016r.

Stan na 16.10.2016r.
 Elfinka już jest w całości, do wyszycia zostały jeszcze skrzydła.
 No i rzecz jasna kontury...

Wzór opracowała Валерия Касинская na podstawie ilustracji J.B. Monge.
Zdecydowałam już, że skrzydła wyszyję zgodnie ze wzorem, nie będę zmieniać kolorów. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

58 komentarzy:

  1. Ulciu, jestem zauroczona tą elfinką - motylinką.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:) tyle razy widziałam już ten haft, ale nieodmiennie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Przez Ciebie mam coraz większą ochotę, żeby taką elfinkę wyszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko, coraz piękniejszy ten haft elfinki, z niecierpliwością czekam na końcowy efekt :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękna elfka, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała praca,bardzo staranna

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta elficzka :) Uwielbiam pracować na lnie, hafciki zawsze wyglądają pięknie i nie trzeba martwić się tłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę Ulka, że jednak i kolor skrzydeł podpasuj pod kolor Elfinki, by się nie "gryzły". Ale to oczywiście moje zdanie i mnie nie słuchaj- słuchaj serca swego ;) Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widać, że to będzie wyjątkowo piękny obraz Uleńko.
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. super lubię te wzorki mam też w planie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezmiennie jestem zachwycona tym wzorem :). Bez względu na kolor, będzie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. niezmiennie zachwyca ten wzór! wspaniale, że będziesz ją mieć u siebie w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wzór jest wyjątkowy, a praca subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny jest ten haft.Czekam na finał i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ilekroć widzę tę elfinkę, to zawsze się zachwycam :)
    Chyba też popełnię kiedyś ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ula ale to będzie cudo, już teraz wygląda rewelacyjnie. Trzymam kciuki za szybkie dokończenie.
    Swoją drogą muszę poczytać jak sie wyszywa na lnie i jaki to powinien być len do wyszywania. Wygląda ten haft rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieważne jakie kolory będą miały skrzydła, ona już jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz bardziej podoba mi się ten wzór:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulko! Po skończeniu Będzie Śliczny ten obrazek, Bo dziś już zachwyca - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  20. Idziesz jak burza. Śliczna elfinka, tylko czy oryginalny kolor skrzydeł będzie pasował do brązów elfinki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał !! Nie mogę wyjść z podziwu! Pozdrawiam ciepluteńko i zycze dobrego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna! Podziwiam za wyszywanie na lnie.
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał! Idziesz jak burza. Wróżka jest piękna, taka eteryczna, ulotna.
    Wyjdzie zapewne bajecznie :) już nie mogę się doczekać końca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycona jestem tym wzorem i wskoczyło u mnie na tamborek... U Ciebie piękne postępy już. ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się doczekać skrzydełek, już wygląda to pięknie a co dopiero ze skrzydłami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki błyskawiczny postęp! Elfik już się prezentuje delikatnie i pięknie. Z konturkami bd zachwycająca praca

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny wzór. Dla mnie haft to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, już się robi pięknie. Piękny wzór, piękne wykonanie, więc nic dziwnego.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny haft! czekam na wykończenie:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna ta elfinka, już prezentuje się uroczo a jak dojdą skrzydła i kontury będzie czarująca:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czuję że to będzie bajeczny haft! Ps. a co to za len na którym ci się tak dobrze pracuje?

    OdpowiedzUsuń
  32. No a jak ma wyjść? Pięknie wyjdzie! Cudowny ten haft jest :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Już jest piękny a co dopiero jak skończysz???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Już jest piękny a co dopiero jak będzie skończony:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ulciu elfinka jest cudna choć to dopiero początek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też lubię pracować na lnie. Na dodatek te piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie haft zaczyna się pojawiać. Ja też kiedyś na niego zachorowałam i mam go w swojej małej domowej kolekcji w wersji niebieskiej. Len to wdzięczny materiał i hafty ślicznie na nim wyglądają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam ten wzór,kilkakrotnie widziałam gotowy haft, ale za każdym razem jest odrobinke inny, chyba z cząstka samej haftujacej ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny haft :) Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny już jest a jak skończysz to dopiero będzie zachwycający. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  41. Woooow, już jestem nim oczarowana. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy. Jeszcze raz wooow. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach jak ja lubię takie zaczarowane tematy:) Będzie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyszło pięknie, idealnie jak na obrazku.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna praca. Czekam z niecierpliwością na finał. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza klasa ten haft, pięknie się prezentuje na zdjęciu. Z pewnością jeszcze piękniejszy będzie po ukończeniu wyszywania. Trzymam kciuki za Ciebie w tej trudnej robocie:))

    OdpowiedzUsuń