sobota, 22 października 2016

387. Październik z Anią i Inką

Kartki październikowe do Ani miałam już zrobione w ubiegłym tygodniu, ale pogoda nie sprzyjała zdjęciom. Dzisiaj troszeczkę się przejaśniło, więc prezentuję moje wypociny.

Karteczka świąteczna ze skarpetą

Kartka z ramką

Kartki wg mapki




Kolaż dla Ani

***
O mały włos zapomniałabym o zabawie u Inki...a u Inki w tym miesiącu coś naturalnego.

U mnie anyżowe gwiazdki.


***
Na koniec jeszcze poisencja w krzyżykach :)


***
Dziękuję serdecznie za Wasze życzenia pod poprzednim postem, oby chociaż w połowie się spełniły :)

57 komentarzy:

  1. Ładne mi wypociny! Obłędne te karteczki i piękna haftowana poisencja i gwiazdki anyżkowe świetnie wkomponowane w grafikę i zawrotna ilość tych z grafikami a elfik w skarpecie skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki fantastyczne, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula świetne kartki powstały. Dziś mam swoje faworytki, a są nimi wszystkie kartki wg mapki. Genialne są te grafiki , zwłaszcza te z kwiatami w jajach. Ale i ta bożonarodzeniowa jest śliczna. Cieszę się, że mogę Cię gościć u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaa wypociny - skromnisia 😊
    Świetne, a ta z anyżem mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są rewelacyjne. Bardzo mi się podobają. Ta z anyżowymi gwiadami urocza. A także z poinsecją.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, Ulciu!
    Rozbrajająca grafika ze skarpetą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne karteczki, szczególnie te, które na podstawie mapki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożonarodzeniowa ( ta do Ani)karteczka z całego zestawu świetnych karteczek spodobałam mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki ci wyszły) Szczególnie ta z ramką i z haftowaną gwiazdą betlejemską. Pozdrowienia z Białorusi)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, jednak jest krzyżykowa poisencja, ślicznie Ci wyszła :) A i reszta karteczek fantastyczna, ze skarpetą fajna wesolutka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kartki, najbardziej mi się podobają dwie ostatnie. Miłej niedzieli, Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem zachwycona wszystkimi- albo sie ma zmysł do kartek albo nie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki :) najbardziej spodobała mi się ta z anyżowymi gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zaszalałaś u Ani ;-) Wszystkie kartki są piękne ,trudno byłoby wybrać naj .... Oczywiście zachwyca mnie najbardziej haft ,bo wiem ile pracy trzeba włożyć w taką kartkę .Ale papierowe też są świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowe kartki, ciekawa pani choina i gwiazdki z anyżu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale piękne karteczki. Śliczne wszystkie bez wyjątku ale ta ze skarpetą wywołuje uśmiech na twarzy. Poisencja pięknie się prezentuje w krzyżykach. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki przygotowałaś. Moje ulubione te wg. mapki ze ślicznymi grafikami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, i wcale nie wypociny:) I nawet gwiazdę wyhaftowałaś, ja chyba haftowanie sobie odpuszczę tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki! Realizacja wszystkich zadań na 6+
    Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko, wszystkie karteczki prześliczne :)
    Bardzo podoba mi się wielkanocna, taka delikatna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejuś, wszystkie są piękne, lecz zauroczyła mnie ta pierwsza :-)) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  22. Toż to cały wysyp. Wszystkie urocze ale ta ze skrzatem to już tak działa, że patrzysz i się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, Ulciu, Ulciu, miałaś wypociny pokazać, a tymczasem ja tu widzę same piękne karteczki.
    Buziaki niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulcia- wspaniałe kartki! Niesamowite masz te grafiki! A skarpeta zauroczyła mnie najbardziej ;) nimi gratuluje haftu z poinsecja!:) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne karteczki Uleńko , każda jedna !
    Ja jestem szczególnie zachwycona tą z rameczką i gwiazdą betlejemską :)
    Cudo !
    Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulka ależ cudowne karteczki, zachwycam się nimi, cudowne wyszły, nawet nie sposób wskazać najpiękniejszą, choć nie powiem ta z gwiazdą betlejemską jest miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki wysyp fantastycznych karteczek. Nie mam faworyta. Wszystkie są urocze. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rany! Ale produkcja! :)
    Numer jeden jest dla mnie numerem jeden :) SŁODZIAK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedna piękniejsza od drugiej. Oj napracowałaś się. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki i to jeszcze w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko! Bardzo ładne karteczki, Najlepiej mi się podoba ta pierwsza i ta ostatnia - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Co jedna, to piękniejsza i jak ich dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne te karteczki, wszystkie bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ula, kartki cudo!!! Każda ma klimat i ta różnorodność, podziwiam :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kartki i tak różnorodne pod względem technik i kolorystyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko, wspaniały hurt! Każda jest idealna, perfekcyjna, przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziewczyno, ileż wspaniałych pomysłów tkwi w Twojej głowie! Brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. spaniałe karteczki a ta z anyżem to dopiero pomysł :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe karteczki Uleńko, radosne i kolorowe. Urzekła mnie ta ze skarpetą - niezwykle pomysłowa.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach, same śliczności! Można oglądać i oglądać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj ale piękne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne! Długo oglądałam i nie jestem w stanie wybrać faworytki - wszystkie ogromnie mi sie podobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. U Ciebie anyż pięknie wpisuje się w grafikę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie zakwitły anyżki! i jakie cudne grafiki i digi stemple! U mnie ostatnio wena gdzieś daleko ;( ale pewnie wróci już ją czuję..

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kartki:) Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ula nie pisz "wypociny" błagam Cię! W ogóle to nie pasuje do Twoich prac, które zawsze są staranne, przemyślane i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń