Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

sobota, 22 października 2016

387. Październik z Anią i Inką

Kartki październikowe do Ani miałam już zrobione w ubiegłym tygodniu, ale pogoda nie sprzyjała zdjęciom. Dzisiaj troszeczkę się przejaśniło, więc prezentuję moje wypociny.

Karteczka świąteczna ze skarpetą

Kartka z ramką

Kartki wg mapki




Kolaż dla Ani

***
O mały włos zapomniałabym o zabawie u Inki...a u Inki w tym miesiącu coś naturalnego.

U mnie anyżowe gwiazdki.


***
Na koniec jeszcze poisencja w krzyżykach :)


***
Dziękuję serdecznie za Wasze życzenia pod poprzednim postem, oby chociaż w połowie się spełniły :)

57 komentarzy:

  1. Ładne mi wypociny! Obłędne te karteczki i piękna haftowana poisencja i gwiazdki anyżkowe świetnie wkomponowane w grafikę i zawrotna ilość tych z grafikami a elfik w skarpecie skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki fantastyczne, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula świetne kartki powstały. Dziś mam swoje faworytki, a są nimi wszystkie kartki wg mapki. Genialne są te grafiki , zwłaszcza te z kwiatami w jajach. Ale i ta bożonarodzeniowa jest śliczna. Cieszę się, że mogę Cię gościć u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaa wypociny - skromnisia 😊
    Świetne, a ta z anyżem mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są rewelacyjne. Bardzo mi się podobają. Ta z anyżowymi gwiadami urocza. A także z poinsecją.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, Ulciu!
    Rozbrajająca grafika ze skarpetą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne karteczki, szczególnie te, które na podstawie mapki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożonarodzeniowa ( ta do Ani)karteczka z całego zestawu świetnych karteczek spodobałam mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki ci wyszły) Szczególnie ta z ramką i z haftowaną gwiazdą betlejemską. Pozdrowienia z Białorusi)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, jednak jest krzyżykowa poisencja, ślicznie Ci wyszła :) A i reszta karteczek fantastyczna, ze skarpetą fajna wesolutka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kartki, najbardziej mi się podobają dwie ostatnie. Miłej niedzieli, Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem zachwycona wszystkimi- albo sie ma zmysł do kartek albo nie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki :) najbardziej spodobała mi się ta z anyżowymi gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zaszalałaś u Ani ;-) Wszystkie kartki są piękne ,trudno byłoby wybrać naj .... Oczywiście zachwyca mnie najbardziej haft ,bo wiem ile pracy trzeba włożyć w taką kartkę .Ale papierowe też są świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowe kartki, ciekawa pani choina i gwiazdki z anyżu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ale piękne karteczki. Śliczne wszystkie bez wyjątku ale ta ze skarpetą wywołuje uśmiech na twarzy. Poisencja pięknie się prezentuje w krzyżykach. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki przygotowałaś. Moje ulubione te wg. mapki ze ślicznymi grafikami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, i wcale nie wypociny:) I nawet gwiazdę wyhaftowałaś, ja chyba haftowanie sobie odpuszczę tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki! Realizacja wszystkich zadań na 6+
    Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Uleńko, wszystkie karteczki prześliczne :)
    Bardzo podoba mi się wielkanocna, taka delikatna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejuś, wszystkie są piękne, lecz zauroczyła mnie ta pierwsza :-)) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  22. Toż to cały wysyp. Wszystkie urocze ale ta ze skrzatem to już tak działa, że patrzysz i się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, Ulciu, Ulciu, miałaś wypociny pokazać, a tymczasem ja tu widzę same piękne karteczki.
    Buziaki niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulcia- wspaniałe kartki! Niesamowite masz te grafiki! A skarpeta zauroczyła mnie najbardziej ;) nimi gratuluje haftu z poinsecja!:) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne karteczki Uleńko , każda jedna !
    Ja jestem szczególnie zachwycona tą z rameczką i gwiazdą betlejemską :)
    Cudo !
    Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulka ależ cudowne karteczki, zachwycam się nimi, cudowne wyszły, nawet nie sposób wskazać najpiękniejszą, choć nie powiem ta z gwiazdą betlejemską jest miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki wysyp fantastycznych karteczek. Nie mam faworyta. Wszystkie są urocze. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rany! Ale produkcja! :)
    Numer jeden jest dla mnie numerem jeden :) SŁODZIAK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedna piękniejsza od drugiej. Oj napracowałaś się. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki i to jeszcze w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko! Bardzo ładne karteczki, Najlepiej mi się podoba ta pierwsza i ta ostatnia - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Co jedna, to piękniejsza i jak ich dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne te karteczki, wszystkie bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ula, kartki cudo!!! Każda ma klimat i ta różnorodność, podziwiam :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kartki i tak różnorodne pod względem technik i kolorystyki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uleńko, wspaniały hurt! Każda jest idealna, perfekcyjna, przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziewczyno, ileż wspaniałych pomysłów tkwi w Twojej głowie! Brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. spaniałe karteczki a ta z anyżem to dopiero pomysł :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe karteczki Uleńko, radosne i kolorowe. Urzekła mnie ta ze skarpetą - niezwykle pomysłowa.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach, same śliczności! Można oglądać i oglądać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj ale piękne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne! Długo oglądałam i nie jestem w stanie wybrać faworytki - wszystkie ogromnie mi sie podobają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. U Ciebie anyż pięknie wpisuje się w grafikę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie zakwitły anyżki! i jakie cudne grafiki i digi stemple! U mnie ostatnio wena gdzieś daleko ;( ale pewnie wróci już ją czuję..

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kartki:) Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ula nie pisz "wypociny" błagam Cię! W ogóle to nie pasuje do Twoich prac, które zawsze są staranne, przemyślane i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń